Mk1 Problem z silnikiem 1,6D

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Kusza
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: wt lut 08, 2005 23:23
Lokalizacja: LUBLIN
Kontakt:

Mk1 Problem z silnikiem 1,6D

Post autor: Kusza » czw sty 05, 2006 11:50

Witam
Proszę Was o pomoc. Oto co sie dzieje: Rano siadłem do golfika, zapalam a tu silnik zaczął chodzić jak karabin maszynowy :otepienie: Dziwnie stuka.. jak zwiększam obroty to i stukanie jest częstsze i głośniejsze. Samochód jeździ.. mocy nie stracił.. nie kopci bardziej.
Posłuchałem z kąd to tak stuka i wydaje mi sie że to gdzieś "na górze".
I teraz moje pytanie: Czy to zawory stukają ? Czy to może być coś innego/poważniejszego?
Co jeszcze sprawdzić zeby się upewnić?
Jeśli to zawory to sie naprawi.. ale jeśli coś droższego to nie wiem czy będe pchał kase :otepienie: Acha... jeśli to zawory to z tego co się orientuje to tam sie reguluje poprzez wstawianie płytek odpowiedniej grubości.. To z kąd wziąźć takie płytki to może bym sam to zrobił? Dzięki



Awatar użytkownika
hanti
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 867
Rejestracja: czw lip 14, 2005 23:35
Lokalizacja: zDolny Śląsk :)-Piława Górna
Kontakt:

Post autor: hanti » czw sty 05, 2006 12:07

jki masz silnik JK czy JP jeżeli są zawory mechaniczne to może je trzeba wyregulować??


Obrazek - Jedyna taka taksówka !!!!!!

Awatar użytkownika
Kusza
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: wt lut 08, 2005 23:23
Lokalizacja: LUBLIN
Kontakt:

Post autor: Kusza » czw sty 05, 2006 12:25

...no właśnie nie wiem jaki mam silniczek :otepienie: Golfik jest z '83r.



Awatar użytkownika
hanti
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 867
Rejestracja: czw lip 14, 2005 23:35
Lokalizacja: zDolny Śląsk :)-Piława Górna
Kontakt:

Post autor: hanti » czw sty 05, 2006 12:32

to raczej na bank masz zawory mechaniczne musisz jechać do mechaniora na ustawienie no chyba że sam ustawisz


Obrazek - Jedyna taka taksówka !!!!!!

Awatar użytkownika
Kusza
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: wt lut 08, 2005 23:23
Lokalizacja: LUBLIN
Kontakt:

Post autor: Kusza » pt sty 06, 2006 00:07

no bym chętnie sam sie pobawił ale części brak... i musze być pewny zanim rozbiore silnik.....



Andrzej1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 267
Rejestracja: pn kwie 04, 2005 10:57
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: Andrzej1 » pt sty 06, 2006 09:08

Witam.
Sprawa dla kogoś kto tego nie robił nie jest prosta.Trzeba zmierzyć luz na zaworze
zapamiętać.Przy pomocy specjalnego widelca nacisnąć szklankę w dół i wyjąć płytkę
dystansową(szło mi to dość opornie mechanik ma wprawę).Na każdej płytce jest
bardzo czytelnie wygrawerowany wymiar.Z pomiaru i tego co jest napisane na płytce
trzeba wyliczyć wymiar nowej płytki.Ja płytki kupiłem normalnie w sklepie.Nie jest
to sprawa tania.W 2002 r. do UNO 1.3D 1szt.-30zł.Mechanik mając pełną szufladę
płytek wybiera starą przeszlifuje na wymiar i zakłada.Wychodzi taniej.Teoria
zakłada montaż tylko nowych.Wybór należy do Ciebie.
Pozdrawiam.Andrzej.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 306 gości