Strona 1 z 1

: czw sty 05, 2006 11:27
autor: Maćko1979
Nie pomogę Ci co do tego czy potrzebne sa jakies moduły, ale z tego co sie orientuję i wiem, to nie joistick włącza ogrzewanie lusterek tylko przycisk ogrzewania tylnej szyby, przynajmniej u mnie tak jest, sprawdziłem miernikiem. Niezależnie w jakiej pozycji jest joystick od lusterek one grzeją przy włączonym ogrzewaniu szyby. Wydaje mi sie że nie potrzebujesz zednych dodatkowych modułów, wystarczyło by podłączyć do instalacji ogrzewania tylnej szyby. Pozdrawiam i miłych przeróbek życze :)

: czw sty 05, 2006 12:10
autor: hryniew
oglądałem joystick i gałka ma 3 położenia - 1. lewe lustro, 2. symbol ogrzewania lustererk i 3. prawe lustro. Czy ktoś z posiadaczy Golfa ma taki przełącznik i może potweirdzić że tak jest? Bo może widziałem jakąś przeróbkę z Passata czy coś w tym stylu :)

: czw sty 05, 2006 13:30
autor: Maćko1979
Ja właśnie tak mam są trzy pozycje ale ta gdzie defakto jest symbol ogrzewania to tzw pozycja neutralna u mnie jest tak ze lustarka są ogrzewane w kazdej pozycji czy gałka jest przestawiona na prawe lub lewe lusterko czy w pozycji ogrzewania, u kumpla w seacie jest identycznie i ma podobny joystick a w końcu to też niemiec i rozwiązanie na pewno podobne. Sprawdzałem

Re: [MkIV] lusterka elektryczne - przeróbka z manuali

: czw sty 05, 2006 15:00
autor: piotrek991
może będzie u ciebie tak jak u mnie (fabia) ale to to samo

1. lusterko lewe regulacja
2. podgrzewanie lusterek
3. lusterko prawe reglajca

tak ma trzy stopnie ale żeby podgrzewanie działało muszę ustawić włącznik na 2 czyli podgrzewanie i zeby to działało trzeba włączyć podgrzewanie tylnej szyby, jak szyby nie włącze to 2 jest neutralna

: czw sty 05, 2006 15:28
autor: Maćko1979
U mnie jest tak że ogrzewanie działa w każdej pozycji i też oczywiście muszę włączyć ogrzewanie tylnej szyby:)

: czw sty 05, 2006 16:35
autor: hryniew
A czy obaj macie oryginały? Bo może któryś z Was ma dokładaną instalację i stąd różnice.

: czw sty 05, 2006 17:02
autor: maro
Ja to samo robilem w swoim mk3, potrzebowalem tylko lusterek i joystica nawet zadnych orginalnych wtyczek nie kupowalem bo troche kosztuja, tylko w motoryzacyjnym kupilem kostki z wsuwkami najtansze, a jesli chodzi o podgrzewanie lusterek to do mnie kabelek z tego idzie do przycisku z ogrzewania tylnej szyby.

: czw sty 05, 2006 19:15
autor: hryniew
No tak tylko ty ma MkIII a tam nie ma problemu. W IV-ce jest ten paskudny moduł komfortu z którym są same problemy. Obawiam się że lusterka również powinny być do niego podpięte a w takim razie za chiny nie dam rady zrobić tego samym wyłącznikiem i + z akumulatora. Na dłubanie w modułach jestem za głupi i nie mam Vaga żeby to później zaprogramować. Czy naprawdę nikt nie przerabiał tematu w IV-ce?

: czw sty 05, 2006 19:36
autor: maro
hryniew pisze:No tak tylko ty ma MkIII a tam nie ma problemu. W IV-ce jest ten paskudny moduł komfortu z którym są same problemy. Obawiam się że lusterka również powinny być do niego podpięte a w takim razie za chiny nie dam rady zrobić tego samym wyłącznikiem i + z akumulatora. Na dłubanie w modułach jestem za głupi i nie mam Vaga żeby to później zaprogramować. Czy naprawdę nikt nie przerabiał tematu w IV-ce?
A dlaczego bys tego modulu nie mogl ominac pociagni prosto z aku na przekazniku i ze stacyjki do joya, przeciez tez bedzie dzialac nie ??

: czw sty 05, 2006 20:23
autor: hryniew
Właśnie tego nie wiem a chcę się od kogoś dowiedzieć :) Jeśli wystarczy podać na Joy napięcie i masę to nie ma najmniejszego problemu. Wiem jednak że z elektrycznymi szybami nie jest tak prosto. Dlatego szukam kogoś kto wie na 100%

: czw sty 05, 2006 22:59
autor: maro
hryniew pisze:Właśnie tego nie wiem a chcę się od kogoś dowiedzieć :) Jeśli wystarczy podać na Joy napięcie i masę to nie ma najmniejszego problemu. Wiem jednak że z elektrycznymi szybami nie jest tak prosto. Dlatego szukam kogoś kto wie na 100%
Ja moge ci tylko powiedziec ze robilem u siebie i szyby i lusterka, w obu przypadkach ciaglem plus z akumulatora na przekazniku, za nim dawalem bezpiecznik (na szyby mocniejszy) a do przekaznika jeszcze podpinalem plus ze stacyjki (zeby dzialalo tylko w momencie jak kluczyk jest przekrecony) i na koniec do przyciskow, jezdze juz na tym ok 8 miesiecy i wszystko oki, chyba ze w mk4 inaczej jest zbudowany joy, ja robilem wszystko na podstawie schematu zamieszczonego w ksiazce do mk3

: sob sty 14, 2006 18:30
autor: regitmc
W czwórce są dwa rodzaje joyów, jeden starszy bez gałki, a drugi nowszy w postaci wystającej gałki. Ten stary to okrągły przycisk z zaznaczonymi strzałkami góra, dół, prawo i lewo oraz umieszczonymi obok dwoma przyciskami lewe lustro i prawe lustro. Ten nowy to poprostu gałka która przełącza się przez pokręcanie: lewe, prawe lustro i pozycja neutralna.Ja mam ten stary, a podgrzewanie jest włączone zawsze po naciśnięciu przycisku ogrzewania tylnej szyby. Niezależnie od pozycji przycisków ustawiających.

: sob sty 14, 2006 22:19
autor: figurel
regitmc pisze: lewe, prawe lustro i pozycja neutralna.Ja mam ten stary, a podgrzewanie jest włączone zawsze po naciśnięciu przycisku ogrzewania tylnej szyby. Niezależnie od pozycji przycisków ustawiających.
U mnie są cztery pozycje. Lusterka są podgrzewane przyciskiem tylnej szyby gdy joy jest w położeniu w którym kropeczka ( oznaczająca wybór pozycji) jest skierowana do przodu ( góra i dół to lusterka, do tyłu pozycja nautralna) Tylko w tym położeniu lusterka są podgrzewane. W każdym innym mimo włączenia ogrzewania szyby tylnej ogrzewanie lusterek nie jest włączone.

: sob sty 14, 2006 22:44
autor: Maćko1979
Jak już pisałem wcześniej u mnie lusterka grzeją w każdej pozycji, dodam że mam jak to napisał regitmc nowego dzoja w postaci wystającej gałki...:)