Strona 1 z 1

jak wymienic Halla

: śr kwie 14, 2010 19:32
autor: adam11
jak wymienić czujnik Halla?? oddać samochód do warsztatu czy samemu?? auto wogole mi nie odpala. nie wiem jak wymienić Halla. może ma ktoś opis ze zdjęciami??

[ Dodano: 14 Kwi 2010 19:33 ]
golf 3 1,8 90Km

: pt kwie 16, 2010 17:02
autor: pinstonvw
Może w czymś Ci to pomoże, http://www.passiongolfgti.com/article.p ... rticle=291 schemat rozbiórki jest podobny w każdym aparacie. Rozbierz wymień i po sprawie. Mam nadzieję, że będzie pomocne.

: pt kwie 16, 2010 18:06
autor: Gawior
Coś w tym stylu jak jest w temacie z linku. Tylko nie ściągaj tego blaszanego kółka z wycięciami czasem, bo nie nabijesz go później tak samo jak był. Tak właśnie kumpel raz się załatwił, ale miał drugi aparat.

: pt kwie 16, 2010 20:52
autor: Paweł Marek
adam11, zupełnie nie kieruj się to poradą, masz inny aparat. Musisz wyjąć aparat, na dole ma kółko zebate mocowane na wałku aparatu trzpieniem. Trzpień wybij (być może nie wyjdzie bez wiertarki) , kółko zębate zdejm, zaznacz jego pozycję koniecznie, i wtym momencie wszystko od drugiej strony z ośką wychodzi, halla masz już na wierzchu.

: pt kwie 16, 2010 22:16
autor: adam11
czyli mówisz ze ta porada wyżej to mam się nią nie kierować?? a masz może inny schemat jak wymienić halla w takim silniku jak u mnie?? dokładnie to nie wiem czy to jest halla ale tak się domyślam. bo samochód unieruchomił mi się od razu i nie pali wogole. paliwo niby dochodzi iskry na świecach to niema ale na kablu od cewki jest. wiec to chyba hall?? a może to wina cewki?? jak można sprawdzić tego halla??

: pt kwie 16, 2010 22:28
autor: pinstonvw
A co w tej poradzie jest nie tak?!? Aparat fakt jest inny, ale budowa podobna. W poradzie jest pokazane, że trzeba wybić to zabezpieczenie, tylko tutaj nie ma koła zębatego, a potem wychodzi cała reszta z wałkiem od góry. Czego więcej potrzeba.

: pt kwie 16, 2010 22:30
autor: Paweł Marek
adam11, tu masz rysunek, aparat ten po prawej
to naprawdę bardzo proste, i jedyny problem na jaki możesz natrafić to wyjęcie aparatu zapłonowego, mocowany jest jedną śrubą 13 i jeśli nigdy nie był ruszany to korozja go przymuruje w otworze. Rada - popuścić śrubę i pojeździć, od wibracji za jakiś czas puści

[ Dodano: Pią Kwi 16, 2010 10:31 pm ]
no chyba że nie da się jeździć do wd40, cola , postukać ostrożnie na dole , wyjdzie, raesztę zobaczysz mając go w ręku

[ Dodano: Pią Kwi 16, 2010 10:31 pm ]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=86698

: pt kwie 16, 2010 22:36
autor: Gawior
U mnie nie chciał wyjść aparat. Ogólnie to mordęga, męczarnia z tym była i nawet przecinakiem to odpadł kawałek kołnierza aluminiowego 9 nie polecam takiego rozwiązania siłowego ) od aparatu, ale 3 dni i WD40 co ~2h dało radę.