Strona 1 z 2
4 bieg wentylatora nagrzewnicy
: śr kwie 14, 2010 17:50
autor: wojtf23
witam kolegow. otoz mam prob lem taki ze nie dziala mi 4 bieg wentylatora
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
co moze byc grane???? wiem o tym ze przekaznik 13 jest od tego odpowiedzialny. wymienilem go i dalej nic sprawdzilem przelacznik i jest przejscie pradu na 4 biegu ale jak zwarlem + z 4 biegem na wtyczce ani rusz
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
czy kable od wtyczki ida do skrzybki bezpiecznikow i przekazinkow??? czy prosto do wentylatora???
pomozcie
: śr kwie 14, 2010 17:59
autor: Duber
wojtf23, wyszukiwarka!temat pieknie opisany.chyba nawet w FAQ!
[ Dodano: Sro Kwi 14, 2010 18:00 ]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=48983&start=0
: śr kwie 14, 2010 19:01
autor: wojtf23
ale nie ma nicna temat czwartego biegu
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
przeczytalem wszystko z faq i nic
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
: śr kwie 14, 2010 19:06
autor: Paweł NPI
W MKII 4 bieg?? Ja miałem w MKII trzy biegi...
: śr kwie 14, 2010 19:10
autor: wojtf23
kolego bo miales golfa bez klimatyzacji
: śr kwie 14, 2010 19:22
autor: Paweł NPI
wojtf23, W takim razie zwracam honor
![pub :pub:](./images/smilies/pub.gif)
Nie było napisane że masz klimę
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
: śr kwie 14, 2010 22:43
autor: wojtf23
nikt nie wie co moze byc grane????
: śr kwie 14, 2010 23:22
autor: Zico63b
Ale zapewne manualną. Więc trzy albo cztery biegi - nie ma to większego znaczenia, bo chodzi o bieg najwyższy - bezpośredni, z pominięciem rezystora.
Skoro po podaniu napięcia na przewód biegu najwyższego nie ma reakcji (startu) silnika, należy jeszcze sprawdzić wtyk przy silniku.
: czw kwie 15, 2010 14:38
autor: wojtf23
a jak dalej nie bedzie eragowal to co???? bedzie nie tak???
: czw kwie 15, 2010 14:49
autor: Damian3942
może po prostu się wytarł styk? sprawdzałeś? albo coś nie łączy? mogło coś zaśniedzieć itp
: czw kwie 15, 2010 18:47
autor: Zico63b
Nie może niereagować: na innych biegach chodzi więc nie jest "spalony' i ma także masę. pozostaje gdzieś przejście prądu z przewodu na uzwojenia silnika, czyli zacisk na silniku.
Jeszcze przypominam: czy napięcie pojawia się na przewodach (to znaczy czy wychodzi z przełącznika) wszystkich biegów po kolei? Bo jak Kolega napisał "...i jest przejście prądu na 4 biegu ale jak zwarłem + z 4 biegiem na wtyczce ani rusz..." nie jest tak całkowicie precyzyjne.
Przewody z przełącznika prędkości idą już prosto do silniczka; ze skrzynki idzie zasilanie.
: czw kwie 15, 2010 20:53
autor: wojtf23
kolego przelacznik sprawdzilem probowka ktora ma wlasne zasilanie i mozna nia sprawdzic czy jest przejscie pradu np. przez kabel czy nie jest przerwany tak wiec tak samo zrobilem z przelacznikiem zalaczylem na 1 dotklem palcem + i probowka dotknalem 1 i tak pokolei. az dosedlem do 4-ki i na kazdym bylo przejscie pradu. czyli przelacznik dobry. potem wzialem wtyczke od przelacznika i wzialem kabelek krotki i wtyklem do + i do 1 potem do 2 i 3-ki i one zalaczaly normalnie wentylator ale jak polaczylem kabelkiem + z 4-ka to wentylator w ogole sie nie zalaczyl.
Teraz masz dokladnie opisane
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
: czw kwie 15, 2010 21:24
autor: abrams
możesz mi pokazać panel nawiewów ?? chodzi o mk2 ?? tak ?? bo ja mam klime i z tego co pamiętam mam 3 biegi WEW wentylatora nawiewu
: pt kwie 16, 2010 02:44
autor: Damian3942
wojtf23, a może miałeś coś kombinowane? działało od początku czy jak?