Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
wojtf23
- Mały gagatek

- Posty: 113
- Rejestracja: pt wrz 25, 2009 23:56
- Lokalizacja: Żywiec
-
Kontakt:
Post
autor: wojtf23 » śr kwie 14, 2010 17:50
witam kolegow. otoz mam prob lem taki ze nie dziala mi 4 bieg wentylatora

co moze byc grane???? wiem o tym ze przekaznik 13 jest od tego odpowiedzialny. wymienilem go i dalej nic sprawdzilem przelacznik i jest przejscie pradu na 4 biegu ale jak zwarlem + z 4 biegem na wtyczce ani rusz

czy kable od wtyczki ida do skrzybki bezpiecznikow i przekazinkow??? czy prosto do wentylatora???
pomozcie
-
wojtf23
- Mały gagatek

- Posty: 113
- Rejestracja: pt wrz 25, 2009 23:56
- Lokalizacja: Żywiec
-
Kontakt:
Post
autor: wojtf23 » śr kwie 14, 2010 19:01
ale nie ma nicna temat czwartego biegu

przeczytalem wszystko z faq i nic

-
Paweł NPI
- ...

- Posty: 1821
- Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
- Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie
Post
autor: Paweł NPI » śr kwie 14, 2010 19:06
W MKII 4 bieg?? Ja miałem w MKII trzy biegi...
[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]
-
wojtf23
- Mały gagatek

- Posty: 113
- Rejestracja: pt wrz 25, 2009 23:56
- Lokalizacja: Żywiec
-
Kontakt:
Post
autor: wojtf23 » śr kwie 14, 2010 19:10
kolego bo miales golfa bez klimatyzacji
-
Paweł NPI
- ...

- Posty: 1821
- Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
- Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie
Post
autor: Paweł NPI » śr kwie 14, 2010 19:22
wojtf23, W takim razie zwracam honor

Nie było napisane że masz klimę

[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]
-
wojtf23
- Mały gagatek

- Posty: 113
- Rejestracja: pt wrz 25, 2009 23:56
- Lokalizacja: Żywiec
-
Kontakt:
Post
autor: wojtf23 » śr kwie 14, 2010 22:43
nikt nie wie co moze byc grane????
-
Zico63b
- Mistrz KieroVWnicy

- Posty: 4241
- Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Post
autor: Zico63b » śr kwie 14, 2010 23:22
Ale zapewne manualną. Więc trzy albo cztery biegi - nie ma to większego znaczenia, bo chodzi o bieg najwyższy - bezpośredni, z pominięciem rezystora.
Skoro po podaniu napięcia na przewód biegu najwyższego nie ma reakcji (startu) silnika, należy jeszcze sprawdzić wtyk przy silniku.
-
wojtf23
- Mały gagatek

- Posty: 113
- Rejestracja: pt wrz 25, 2009 23:56
- Lokalizacja: Żywiec
-
Kontakt:
Post
autor: wojtf23 » czw kwie 15, 2010 14:38
a jak dalej nie bedzie eragowal to co???? bedzie nie tak???
-
Damian3942
- Gadatliwa bestia

- Posty: 557
- Rejestracja: śr lut 25, 2009 13:30
- Lokalizacja: okolice krakowa
- Auto: Passat b5 fl 2003r Kombi
- Silnik: AZM
Post
autor: Damian3942 » czw kwie 15, 2010 14:49
może po prostu się wytarł styk? sprawdzałeś? albo coś nie łączy? mogło coś zaśniedzieć itp
passat b5 115KM AZM 2003r
-
Zico63b
- Mistrz KieroVWnicy

- Posty: 4241
- Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Post
autor: Zico63b » czw kwie 15, 2010 18:47
Nie może niereagować: na innych biegach chodzi więc nie jest "spalony' i ma także masę. pozostaje gdzieś przejście prądu z przewodu na uzwojenia silnika, czyli zacisk na silniku.
Jeszcze przypominam: czy napięcie pojawia się na przewodach (to znaczy czy wychodzi z przełącznika) wszystkich biegów po kolei? Bo jak Kolega napisał "...i jest przejście prądu na 4 biegu ale jak zwarłem + z 4 biegiem na wtyczce ani rusz..." nie jest tak całkowicie precyzyjne.
Przewody z przełącznika prędkości idą już prosto do silniczka; ze skrzynki idzie zasilanie.
-
wojtf23
- Mały gagatek

- Posty: 113
- Rejestracja: pt wrz 25, 2009 23:56
- Lokalizacja: Żywiec
-
Kontakt:
Post
autor: wojtf23 » czw kwie 15, 2010 20:53
kolego przelacznik sprawdzilem probowka ktora ma wlasne zasilanie i mozna nia sprawdzic czy jest przejscie pradu np. przez kabel czy nie jest przerwany tak wiec tak samo zrobilem z przelacznikiem zalaczylem na 1 dotklem palcem + i probowka dotknalem 1 i tak pokolei. az dosedlem do 4-ki i na kazdym bylo przejscie pradu. czyli przelacznik dobry. potem wzialem wtyczke od przelacznika i wzialem kabelek krotki i wtyklem do + i do 1 potem do 2 i 3-ki i one zalaczaly normalnie wentylator ale jak polaczylem kabelkiem + z 4-ka to wentylator w ogole sie nie zalaczyl.
Teraz masz dokladnie opisane

-
abrams
- VR6 Driver

- Posty: 1198
- Rejestracja: śr gru 27, 2006 13:46
- Lokalizacja: Trzebinia/Płoki
-
Kontakt:
Post
autor: abrams » czw kwie 15, 2010 21:24
możesz mi pokazać panel nawiewów ?? chodzi o mk2 ?? tak ?? bo ja mam klime i z tego co pamiętam mam 3 biegi WEW wentylatora nawiewu
Spawanie plastików PP/ABS/PP-EPDM
Spawanie metodą TIG ALU itp....
Naprawa i montaż dogrzewaczy/pełnych ogrzewań postojowych (webasto,ebersprecher)
-
Damian3942
- Gadatliwa bestia

- Posty: 557
- Rejestracja: śr lut 25, 2009 13:30
- Lokalizacja: okolice krakowa
- Auto: Passat b5 fl 2003r Kombi
- Silnik: AZM
Post
autor: Damian3942 » pt kwie 16, 2010 02:44
wojtf23, a może miałeś coś kombinowane? działało od początku czy jak?
passat b5 115KM AZM 2003r
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 167 gości