Czy to wina termostatu

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

gerpac

Czy to wina termostatu

Post autor: gerpac » czw sty 05, 2006 00:04

Wmieniłem termostat na nowego Wahlera. Przed wymiana maksymalnie łapałem 70 stopni, po wymianie teraz 80 stopni.
Co jet, trafiłem na zły termostat? Wymienić ponownie?



Awatar użytkownika
Bondas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 842
Rejestracja: pt gru 30, 2005 16:52
Lokalizacja: okolice warszawy

Post autor: Bondas » czw sty 05, 2006 01:12

moze to wina zimy a 80 to nie tragedia w zime

pozdrawiam



wara99

Post autor: wara99 » czw sty 05, 2006 01:18

musi byc 90 i kropka. nie rzdne tam 80 . Wyjsciem jest podjechac na warsztat gdzie maja termometr wpakowac go w zbiorniczek wyrownawczy i masz odpowiedz . U mnie klamal czujnik na maxa pokazywal 70st a na termometre bylo 10st.
zdarzaja sie terostaty nowe i od razu robia kaput ale to skrajne przypadki.



Awatar użytkownika
misiek
_
_
Posty: 5821
Rejestracja: pt maja 13, 2005 17:49
Lokalizacja: opolskie
Kontakt:

Post autor: misiek » czw sty 05, 2006 01:22

jast jeszcze jedno wyjście przysłoń chłodnicę i może jak pare razy porządnie zagżejesz silnik to się termostat ruszy i będzie ok


:-k ...

Awatar użytkownika
Kiler
Forum Master
Forum Master
Posty: 1240
Rejestracja: ndz lip 17, 2005 19:55
Lokalizacja: SMI

Post autor: Kiler » czw sty 05, 2006 01:45

...powinien trzymać bez zakrywania chłodnicy 90 stopni... Nawet Wahler’y bywają fabrycznie walnięte... - oczywiście rzadziej niż inne badziewia. Grzej silnik po wymianie i sprawdź kiedy się wentylator włącza i kiedy się dolny wąż robi ciepły... Bo może czujnik walnięty :hmm: .

Pozdr :pub: .


:bylo: :bajer:

Awatar użytkownika
misiek
_
_
Posty: 5821
Rejestracja: pt maja 13, 2005 17:49
Lokalizacja: opolskie
Kontakt:

Post autor: misiek » czw sty 05, 2006 02:02

Kiler pisze:...powinien trzymać bez zakrywania chłodnicy 90 stopni... Nawet Wahler’y bywają fabrycznie walnięte... - oczywiście rzadziej niż inne badziewia. Grzej silnik po wymianie i sprawdź kiedy się wentylator włącza i kiedy się dolny wąż robi ciepły... Bo może czujnik walnięty .
powinien ale jak widać prawdopodobnie nie trzyma jak przysłoni chodnicę to mu nie zaszkodzi a ewentualnie do wiosny pojeżdzi, a co do czujnika to zmierz temp. płynu jak ci sie załączy wentylator i jak będzie małe wskazanie temp. na desce to wtedy czujnik do wymiany na nowy


:-k ...

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 269 gości