Piszczenie paska na zimnym silniku
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Piszczenie paska na zimnym silniku
Witam.
6 MC temu wymienialem kompletny rozrzad w znajomej stacji diagnostycznej, po wymiania na zimnym silniku piszczy mi pasek (rozumiem, ze wtedy alternator jest mocno obciazony). W zime musialo troche czasu uplynac aby piszczenie ustalo (piszczy tylko na jalowym biegu, badz przy wcisnietym sprzegle), teraz przy cieplejszych dniach wystarczy przejechac jakies 2-3 km. Jak to wyeliminowac?
Pozdrawiam.
6 MC temu wymienialem kompletny rozrzad w znajomej stacji diagnostycznej, po wymiania na zimnym silniku piszczy mi pasek (rozumiem, ze wtedy alternator jest mocno obciazony). W zime musialo troche czasu uplynac aby piszczenie ustalo (piszczy tylko na jalowym biegu, badz przy wcisnietym sprzegle), teraz przy cieplejszych dniach wystarczy przejechac jakies 2-3 km. Jak to wyeliminowac?
Pozdrawiam.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 699
- Rejestracja: czw lut 26, 2009 22:50
- Lokalizacja: Suwałki
- Kontakt:
masz osłone pod silnikiem? zazwyczaj paski te sie zuzywaja od kamieni i piasku dostajacych sie w rowki (gdy nie ma osłony pod silnikiem) inne mozliwosc tosłaby napinacz lub za długi załozony pasek co powoduje słabe napiecie jego i piszczenie do pory az sie nagrzeje... załóz pasek na styk który ledwo co włozysz .. wtedy pochodzi dłuzej bez piszczenia.... ( zreszta był gdzies temat o tym piszczeniu rozwiazaniem jest sprzegiełko jednokierunkowe na alternator) pozdro
Tak, jest osłona na silnik. Napinacz był wymieniany razem z paskiem rolkami itp.
Pasek był podobno dobierany po numerach oryginalnych części...
Chyba przyszedł czas na opierdolenie znajomych... :E
[ Dodano: 14 Kwi 2010 10:09 ]
Hmm, dzwoniłem przed chwilą do tego gościa co mi wymieniał rozrząd...powiedział, że napinacz paska został wymieniony, a nie napinacz od alternatora....
Pasek był podobno dobierany po numerach oryginalnych części...
Chyba przyszedł czas na opierdolenie znajomych... :E
[ Dodano: 14 Kwi 2010 10:09 ]
Hmm, dzwoniłem przed chwilą do tego gościa co mi wymieniał rozrząd...powiedział, że napinacz paska został wymieniony, a nie napinacz od alternatora....
Tak jak w podpisie, TDI. No to żeś mnie zmartwił, ile ten napinacz kosztuje, jakieś linki do allegro?! 
Aha, i czy jeśli tego nie wymienię, to jakie mogą być skutki, coś się może od tego uwalić?
Przejechałem tak już jakieś 14 tys km...bo wcześniej mi powiedzieli, że to od wilgoci...

Aha, i czy jeśli tego nie wymienię, to jakie mogą być skutki, coś się może od tego uwalić?
Przejechałem tak już jakieś 14 tys km...bo wcześniej mi powiedzieli, że to od wilgoci...
Ostatnio zmieniony śr kwie 14, 2010 11:26 przez Exted, łącznie zmieniany 2 razy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 110 gości