Strona 1 z 2

Wali zawieszenie pomocy !!!!!!!!!!!

: pn kwie 12, 2010 18:56
autor: alwarro
Witam , w moim mk4 wali niemiłosiernie coś w prawym kole , już sam nie wiem co to jest . Wymienione jest wszystko , silentbloki , sworznie , końcówki , amorki , sprężyny , poduszki amorków i ich łożyska też , łączniki także , wszytko dobrych firm . I problem jest taki że na specyficznych zagłębieniach w drogach występuje silne uderzenie tak jakby amorek dobijał do karoserii, zirytowało mnie to bardzo i zacząłem kombinować , rozbierałem go chyba z 6 razy , zmieniałem amorki na inne , sprężyny także , amorki z olejowych na gazowe i na odwrót , efekt ten sam !!!! ciągle przy mocnym wjechaniu w nierówność uderzenie w kole lewym tak jakby miało się urwać !!!!! jest to bardzo irytujące i wkurzające , powiedzcie co może być ?? ja stawiałem ciągle na amorek teraz są założone kayaby olejowe ...

: pn kwie 12, 2010 19:02
autor: hanshubert
alwarro, u mnie często stabilizator uderza o półoś.
Zerknij, czy ośka nie jest obtarta przy stabilizatorze - w miejscu mocowania łącznika.
Może jeszcze obejma na stabilizatorze jest pęknięta.
Wtedy miałem metaliczny, denerwujący dźwięk.

re

: pn kwie 12, 2010 19:33
autor: alwarro
Optarta jest delikatnie , ale to może dlatego że mi strzelił raz łącznik , i może wtedy , ale ogólnie łącznik jest nowy wczoraj założony , firmy Febi , a możliwe że jednak amorek który ma może przejechane z 10 tys km , kayaby nie daje sobie rady i tak się ugina że wali ???

: pn kwie 12, 2010 19:44
autor: filip85
Kolego raz piszesz, że wali Ci w lewym kole, a raz, że w prawym :bajer:
Czy chodzi Ci o tylne czy o przednie koło? Mi waliło w tylnym kole i się okazało, że ręczny nie odbijał i blokował koło i waliło na nierównościach. Tylko, że to było w Vento.

re

: pn kwie 12, 2010 20:07
autor: alwarro
Cały czas chodzi o przednie prawe , małe przejęzyczenie , nie wiem co może być ???

: pn kwie 12, 2010 21:21
autor: filip85
Podnieś na lewarku wóz i zobacz czy ci koła nie blokuje i czy nie ma dużych luzów.

re

: wt kwie 13, 2010 12:32
autor: alwarro
A na czym te luzy mają być ??

: wt kwie 13, 2010 12:34
autor: piru

re

: wt kwie 13, 2010 12:55
autor: alwarro
Jest tu sporo ciekawych rzeczy , ale mi głównie wali na nierówności w drodze , a nie na postoju czy skręcaniu , ale walenie jest przerażające !!!!!!!!, a ogólnie do TDI polecacie gazowe czy olejowe amorki ?? bo mam teraz olejowe kayaby , może to ich wina ?? nie wytrzymują ciężaru ??

: wt kwie 13, 2010 13:24
autor: Lukasz_mk2
jak masz założone amorki do TDI to nie ważne czy olejowe czy gazowe muszą wytrzymywać. No chyba że zakładałeś amorki nie do tego modelu golfa który posiadasz, ale chyba tego nie uczyniłeś :chytry:

ps. amory dobiera się do modelu auta i do silnika

...rurka

: wt kwie 13, 2010 18:24
autor: robidid311
...kolego,wejdz w kanał i zobacz czy czasami rura wydechowa nie wali o drązek poprzeczny stabilizatora...,lub jest za blisko i podczas ruchu silnika nadwozia itd. robi WIELKI HUKKK!! :hmm:

re

: czw kwie 15, 2010 11:32
autor: alwarro
No niestety to też nie jest rura :( , to jest walenie straszne , jeszcze jedną rzecz powiem jak teraz po pół roku wyjąłem mc person , gdzie była nowa sprężyna i amorek to tam miedz zwojami sprężyny było widać otarcia może to to ?? tylko jaka przyczyna ??

: czw kwie 15, 2010 14:54
autor: Damian3942
alwarro, a sworzeń jak się ma? ja bym na niego obstawił bo na nierównościach go słychać będzie mechanik powinien to sprawdzić na poczekaniu ale wymiana to co innego (przynajmniej u mnie podszedł coś tam poruszał kołem i powiedział że sworzeń będzie do wymiany)

: czw kwie 15, 2010 15:23
autor: Magnus
No niestety to też nie jest rura , to jest walenie straszne , jeszcze jedną rzecz powiem jak teraz po pół roku wyjąłem mc person , gdzie była nowa sprężyna i amorek to tam miedz zwojami sprężyny było widać otarcia może to to ?? tylko jaka przyczyna ??
chyba masz zużyte sprężyny(w to raczej watpie) badź wymienione na nieodpowiednie tzn zbyt miekkie do twojego silnika a jest on ciezki bo to GTI.
Sprezyna jest zbyt miekka i amorek udeza o odboj. zobacz czy odboj jest ok. czy w ogole jest odpowiedniej wielkosci odboj. Moze tez tak byc ze dobicie wystepuje wewnatrz amora no ale to juz Ty musisz sprawdzic.
nie masz wrazenia ze auto jest opadniete z przodu?