Wali zawieszenie pomocy !!!!!!!!!!!

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

alwarro
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 166
Rejestracja: ndz maja 14, 2006 21:17
Lokalizacja: Żyrardów

Wali zawieszenie pomocy !!!!!!!!!!!

Post autor: alwarro » pn kwie 12, 2010 18:56

Witam , w moim mk4 wali niemiłosiernie coś w prawym kole , już sam nie wiem co to jest . Wymienione jest wszystko , silentbloki , sworznie , końcówki , amorki , sprężyny , poduszki amorków i ich łożyska też , łączniki także , wszytko dobrych firm . I problem jest taki że na specyficznych zagłębieniach w drogach występuje silne uderzenie tak jakby amorek dobijał do karoserii, zirytowało mnie to bardzo i zacząłem kombinować , rozbierałem go chyba z 6 razy , zmieniałem amorki na inne , sprężyny także , amorki z olejowych na gazowe i na odwrót , efekt ten sam !!!! ciągle przy mocnym wjechaniu w nierówność uderzenie w kole lewym tak jakby miało się urwać !!!!! jest to bardzo irytujące i wkurzające , powiedzcie co może być ?? ja stawiałem ciągle na amorek teraz są założone kayaby olejowe ...



Awatar użytkownika
hanshubert
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: wt sie 30, 2005 23:26
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: hanshubert » pn kwie 12, 2010 19:02

alwarro, u mnie często stabilizator uderza o półoś.
Zerknij, czy ośka nie jest obtarta przy stabilizatorze - w miejscu mocowania łącznika.
Może jeszcze obejma na stabilizatorze jest pęknięta.
Wtedy miałem metaliczny, denerwujący dźwięk.


Zanim coś zrobisz, to się upewnij - sp.......ć jest łatwo.

alwarro
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 166
Rejestracja: ndz maja 14, 2006 21:17
Lokalizacja: Żyrardów

re

Post autor: alwarro » pn kwie 12, 2010 19:33

Optarta jest delikatnie , ale to może dlatego że mi strzelił raz łącznik , i może wtedy , ale ogólnie łącznik jest nowy wczoraj założony , firmy Febi , a możliwe że jednak amorek który ma może przejechane z 10 tys km , kayaby nie daje sobie rady i tak się ugina że wali ???



filip85
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: wt cze 09, 2009 12:42
Lokalizacja: Zachodniopomorskie
Kontakt:

Post autor: filip85 » pn kwie 12, 2010 19:44

Kolego raz piszesz, że wali Ci w lewym kole, a raz, że w prawym :bajer:
Czy chodzi Ci o tylne czy o przednie koło? Mi waliło w tylnym kole i się okazało, że ręczny nie odbijał i blokował koło i waliło na nierównościach. Tylko, że to było w Vento.



alwarro
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 166
Rejestracja: ndz maja 14, 2006 21:17
Lokalizacja: Żyrardów

re

Post autor: alwarro » pn kwie 12, 2010 20:07

Cały czas chodzi o przednie prawe , małe przejęzyczenie , nie wiem co może być ???



filip85
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: wt cze 09, 2009 12:42
Lokalizacja: Zachodniopomorskie
Kontakt:

Post autor: filip85 » pn kwie 12, 2010 21:21

Podnieś na lewarku wóz i zobacz czy ci koła nie blokuje i czy nie ma dużych luzów.



alwarro
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 166
Rejestracja: ndz maja 14, 2006 21:17
Lokalizacja: Żyrardów

re

Post autor: alwarro » wt kwie 13, 2010 12:32

A na czym te luzy mają być ??



Awatar użytkownika
piru
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 419
Rejestracja: sob wrz 11, 2004 18:57
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: piru » wt kwie 13, 2010 12:34



moja bestia :grin:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=318356

http://www.vwvento-fans.com/index.php?option=com_content&task=view&id=173&Itemid=1

alwarro
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 166
Rejestracja: ndz maja 14, 2006 21:17
Lokalizacja: Żyrardów

re

Post autor: alwarro » wt kwie 13, 2010 12:55

Jest tu sporo ciekawych rzeczy , ale mi głównie wali na nierówności w drodze , a nie na postoju czy skręcaniu , ale walenie jest przerażające !!!!!!!!, a ogólnie do TDI polecacie gazowe czy olejowe amorki ?? bo mam teraz olejowe kayaby , może to ich wina ?? nie wytrzymują ciężaru ??



Awatar użytkownika
Lukasz_mk2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1300
Rejestracja: sob lut 17, 2007 16:47
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Lukasz_mk2 » wt kwie 13, 2010 13:24

jak masz założone amorki do TDI to nie ważne czy olejowe czy gazowe muszą wytrzymywać. No chyba że zakładałeś amorki nie do tego modelu golfa który posiadasz, ale chyba tego nie uczyniłeś :chytry:

ps. amory dobiera się do modelu auta i do silnika
Ostatnio zmieniony wt kwie 13, 2010 13:25 przez Lukasz_mk2, łącznie zmieniany 1 raz.


Obrazek

robidid311
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 107
Rejestracja: czw mar 05, 2009 22:25
Lokalizacja: Lodz
Kontakt:

...rurka

Post autor: robidid311 » wt kwie 13, 2010 18:24

...kolego,wejdz w kanał i zobacz czy czasami rura wydechowa nie wali o drązek poprzeczny stabilizatora...,lub jest za blisko i podczas ruchu silnika nadwozia itd. robi WIELKI HUKKK!! :hmm:



alwarro
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 166
Rejestracja: ndz maja 14, 2006 21:17
Lokalizacja: Żyrardów

re

Post autor: alwarro » czw kwie 15, 2010 11:32

No niestety to też nie jest rura :( , to jest walenie straszne , jeszcze jedną rzecz powiem jak teraz po pół roku wyjąłem mc person , gdzie była nowa sprężyna i amorek to tam miedz zwojami sprężyny było widać otarcia może to to ?? tylko jaka przyczyna ??



Damian3942
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 557
Rejestracja: śr lut 25, 2009 13:30
Lokalizacja: okolice krakowa
Auto: Passat b5 fl 2003r Kombi
Silnik: AZM

Post autor: Damian3942 » czw kwie 15, 2010 14:54

alwarro, a sworzeń jak się ma? ja bym na niego obstawił bo na nierównościach go słychać będzie mechanik powinien to sprawdzić na poczekaniu ale wymiana to co innego (przynajmniej u mnie podszedł coś tam poruszał kołem i powiedział że sworzeń będzie do wymiany)


passat b5 115KM AZM 2003r

Magnus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 185
Rejestracja: śr lis 19, 2008 21:00
Lokalizacja: SK
Kontakt:

Post autor: Magnus » czw kwie 15, 2010 15:23

No niestety to też nie jest rura , to jest walenie straszne , jeszcze jedną rzecz powiem jak teraz po pół roku wyjąłem mc person , gdzie była nowa sprężyna i amorek to tam miedz zwojami sprężyny było widać otarcia może to to ?? tylko jaka przyczyna ??
chyba masz zużyte sprężyny(w to raczej watpie) badź wymienione na nieodpowiednie tzn zbyt miekkie do twojego silnika a jest on ciezki bo to GTI.
Sprezyna jest zbyt miekka i amorek udeza o odboj. zobacz czy odboj jest ok. czy w ogole jest odpowiedniej wielkosci odboj. Moze tez tak byc ze dobicie wystepuje wewnatrz amora no ale to juz Ty musisz sprawdzic.
nie masz wrazenia ze auto jest opadniete z przodu?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 414 gości