![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
od Quatro7: uprzejmie prosi się o precyzowanie tematów
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Taa, sam sprawdzam kable po ciemku. Czasami nawet słychać, jak gdzieś przeskakuje iskra. Metoda dotykowa bywa mocno nieprzyjemna, ale też działaAri pisze:RZEWODY SPRAWDZISZ NAJLEPIEJ W NOCY-CZY NIE MA PAJECZYNKI PRZEBIC,SWIECE WZROKOWO PO RZEJECHANIU PARU KM A LAMBDE MOZESZ ZMIERZYC--TYLKO GDZIE JA MAM TE PARAMETRY:) POSZUKAM..
1.Hill pisze:Co morze byc przyczyna nierównej pracy silnika na wolnych obrotach,,golf 2 1,3i digijet,zaznaczam ze zmieniłem kopułke i palec rozdzielacza na nowe,za pomoc z góry dziekuje![]()
![]()
w jakich granicach wachaja Ci sie te obrotki?Ceki pisze:Mam to samo tylko że ja wymieniałem sonde, katalizator, przewody, świece, kopułke i nic to nie dało, podejrzewam przepływomierz powietrza a może nawet kopmputer ?
dokaldnie 1.3NZ maja to do siebie ze "delikatbnie" faluja im obroty,jo55 pisze:Właśnie w jakim zakresie wahają się obroty biegu jałowego. Niewielkie regularne wahanie jest objawem zdrowia silnika i jego sterowania. Po zakupie też się niepokoiłem jak to inżynier. Serwis fabryczny VW nawet sprawdzał. Sondę lambda podmieniali i falowało dalej. Powiedzieli że nie wiedzą. A ja już wiem bo mam program serwisowy w laptopie. i oglądam sobie wykresy np. składu spalin. To normalny cykl pracy programu sterownika wtrysku, który na paliwo jest centuś (jak ja) Sprawdza sondę lamda i znienacka zmniejsza dawkę paliwa, po kilku sekundach (bo odległość wtryski - sonda) sonda lambda alarmuje, że mieszanka za uboga. No to sterownik daje większą dawkę, a za chwilę znów znienacka ... juz wiecie. I tak w koło. Zresztą mało kto wie że dokładnie tak samo faluje skład mieszanki tyle że szybko w czasie normalnrj jazdy. Koniec wymądrzania się
. Pozdrawiam
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 465 gości