Strona 1 z 1

Cieszko pali

: ndz kwie 11, 2010 20:05
autor: Basss2
Witam...
chcaiłbym przedstawic swoj problem :(
jest on taki ze gdy jest w miare ciepło auto pali od razu gdy silnik pracował 5km daje tylko przykłąd to za kazdym razem palił a rano musze krecic go dłuzsza chwile zanim załapie nawet musze kilku krotenie przekrecac kluczyk w stacyjce az zapali przełanczam go na benzynke to lepiej pali jest to silnik 1,8 AAM benzynka gaz gdy go przełacze na benzyne i auto prACUJE jakies 200 300 metrów zanim dojade do domu to rano juz jest mniejszy problem przy odpaleniu mojego golfika :(:(

ps wczoraj byłem Polo mojej may Na <cpn> patrfze pod jechał golf III tankuje gaz i tez pali pali dwa RAZY KREci 3 4 5 i dopiero od palił pytam sie własciciela co sie dzieje bo mam taki sam przypadek a on nie iwe i ze tez gasi go na benzynie lepiej pali a dzis powiedział ze ma brak benzyny :( heh


Panowie dlaczego zrobiłem mu reseta kompa noo jak by troche lepiej chodził a teraz znowu cois sie dzieje:( tyez cieszko pali czego to moga byc przyczny ??

: ndz kwie 11, 2010 20:38
autor: bombel-g2
sprawdź układ WN Kopułka ,palec,swiece ,kable- z rana jest to wszystko zimne- czasem zawilgocone i wówczas moga być problemy.

: ndz kwie 11, 2010 20:58
autor: gracek1906
Ja bym bardziej odstawiał pompe paliwa. Spróbuj rano przed odpaleniem dwa trzy razy wł zapłon tak na 2s po czym próbować odpalić, jezeli zapali to prawdopodobnie wina pompy.

: ndz kwie 11, 2010 21:02
autor: czarnykurczak
Basss2, popraw ortografa w tytule postu. po drugie: rano jak jest zimny to palisz go na gazie???

: pn kwie 12, 2010 09:19
autor: Gawior
Montaż centralki, albo komputerka od gazu żeby zawsze odpalał z Pb i przełączał się dopiero powiedzmy od 2500rpm. Sam mam tak w innym aucie i jestem z tego zadowolony. Odpalając z gazu szkoda silnika i parownika. Nigdy nie omiałem problemów z zapaleniem nawet w największe mrozy i na słabym aku ( mało jeżdżone, a -20st.C ).
Kolejną zaletą jest, że można go trochę rozgrzać np. w zimę zanim przełączy się go na gaz i to samemu można stwierdzić kiedy chce się go przełączyć ( co innego kiedy ustawiony na przełączanie się np. przy 40st.C )
Tylko nie mam możliwości w ogóle odpalenia z gazu i raz miałem sytuacje że mam pełen zbiornik gazu, a Pb brakło :jezor: i już nie odpalę.

Ale tutaj tak jak koledzy piszą do sprawdzenia kable, świece wysokiego napięcia, kopułka i palec ( jeżeli coś tutaj nie gra, to przy kupnie nowej części nie polecam zbytniego oszczędzania pieniędzy ). Gaz jest dużo bardziej wrażliwy na niedomaganie układu zapłonowego niż Pb.

: pn kwie 12, 2010 20:58
autor: Basss2
noo nie wiem kable miałem inne dalej było to smo :( noo palec i kopułka jest troceh zasniedzona too jak sie mowi przetarłem papierem :0
swioece wymienione ;(

tak jak kolega pisał przekreciłem 2 badz 3 razy kluczykiem noo i jak by lepiej było noo ale nie wiem :((::(

: pn kwie 12, 2010 21:21
autor: gracek1906
Basss2 pisze:noo i jak by lepiej było noo ale nie wiem (::(
co nie wiesz? pali dobrze czy nie. Zimny jak to sie mówi od "kopa" powinien zapalić.

: wt kwie 13, 2010 06:13
autor: Basss2
nooo własnie powinien a nie pali :((

[ Dodano: 08 Cze 2010 11:45 ]
wina pompy paliwa temat do zamkniecia