Problem po swapowaniu
: sob kwie 10, 2010 14:12
Witam
Posiadam MKII z silniki 1.6 i zrobiłem swapa z MKIII 1.8 Mono ABS. Wiadomo jak kazdy wie ze golf 2 1.6 ma jedna pompke przy silniku a w baku brak, w mk3 mamy jedna pompke w baku. Zrobiłem to w ten sposób ze włozyłem do baku pompke 0.3 bara i pomke 3 bara zewnetrzną.
Problem jest taki ze jak jest mało paliwa to ta pompka z baku nie ciagnie paliwa (ok.10L)
I co polecacie mi zrobić
a) przełozyć bak od mk3 ?
b) nie zazanczyłem ze pompka zewnetrzna (3bara) znajduje sie puki co w kole zapasowym a nie pod autem i to moze być przyczyna tego
c) czy moze baki w mk2 się rózniły i ten co mam od 1.6 nie jest przystosowany do takiej pompki
Prosze o pomoc w rozwizaniu problemu
Posiadam MKII z silniki 1.6 i zrobiłem swapa z MKIII 1.8 Mono ABS. Wiadomo jak kazdy wie ze golf 2 1.6 ma jedna pompke przy silniku a w baku brak, w mk3 mamy jedna pompke w baku. Zrobiłem to w ten sposób ze włozyłem do baku pompke 0.3 bara i pomke 3 bara zewnetrzną.
Problem jest taki ze jak jest mało paliwa to ta pompka z baku nie ciagnie paliwa (ok.10L)
I co polecacie mi zrobić
a) przełozyć bak od mk3 ?
b) nie zazanczyłem ze pompka zewnetrzna (3bara) znajduje sie puki co w kole zapasowym a nie pod autem i to moze być przyczyna tego
c) czy moze baki w mk2 się rózniły i ten co mam od 1.6 nie jest przystosowany do takiej pompki
Prosze o pomoc w rozwizaniu problemu