Strona 1 z 1

wspomaganie

: pt kwie 09, 2010 18:06
autor: naprawa21
witam mam golfa 3 1,6 aee z 1997r
podczas skrętu kierownicą w prawo lub w lewo słychać syk syk takie syczenie więcej taki zgrzyt
jak skręce na max kierownicą to piszczy pasek
dziś sprawdzałem na 1,4 z wspomaganiem kręci się dużo lżej jak w moim i niesłychać nić rzadnego syczenia
prosze o opinie

: pt kwie 09, 2010 20:13
autor: xlsss
Dołączam się do pytania bo sam tak mam ? :crazy:

: pt kwie 09, 2010 20:20
autor: palio
To i ja się dołączę jak można :bigok: :grin: :helm:

:bigok:

: pt kwie 09, 2010 23:28
autor: STEQ
Witam,
ostatnio walczyłem z pompą wspomagania w dieselu to możep owiem jak było:)

Wpierw piszczał przy maksymalnym skręcie. mowili mi zeby sie nie przejmować ale jakiś mechanior mi ten paseczek naciągnął i powiedziałze wystarczy. pojezdziłem tajk miesiąc i pompa sie zablokowala i pasek sie spalił:) wymiana pompy koszt około 300 zl.

WNIOSEK 1 - jezeli stary pasek to lepiej wymienić pasek niz go dociagać bo to moze się tak skończyć (ten koleś dociągnał mi do końca regulacji)

Na wymienionej pompie pojezdziłem 3 miesiace i zaczęła piszczeć przy maksymalnym skrecie kół. uznałem żeby zostawic.
Po kolejnym miesiącu zaczęła piszczeć przy każdym ruchu kierownicą i były drgania na kierownicy.
dociagnąłem sam minimalnie pasek i pomogło.

Teraz piszczy tylko przy maksymalnym skrecie kół i wole go nie dociągać bardziej bo nie chce znów zajechać pompy.


Pozdrawiam.