Strona 1 z 1

Strzela i nierowno chodzi

: czw kwie 08, 2010 16:34
autor: Tendi
Witam koledzy jak tak dalej pojdzie to sprzedam swojego golfa na allegro BCM bo mam go poprostu dosyc. Jak nie kupa to sraczka przez caly czas.

Niedawno mialem problemy z TPSem, jak pozniej sie okazalo problem byl przez zawor regulujacy cisnienie paliwa ktory zalewal przepustnice i filtr powietrza, bylem u Adamma z forum wymienil TPS, skasowal blad i zawor podmienil niestety nie mial od golfa i wsadzil od POLO ale samochod po tym jezdzil dobrze... na benz i na gazie. Po tych 2 dniach strzelil mi na gazie, wczesniej nigdy nie mialem takiej sytuacji. I od tamtej pory wszystko sie zepsulo. Na benz chodzi jak na 3 garach i co jakis czas strzela z rury wydechowej, nie trzyma wolnych obrotow. Na gazie chodzi lepiej, ma wolne obroty ale niestety strzela co chwile i to tak ze spadaja gumowe przewody od odmy.

Pomozcie...

[ Dodano: 08 Kwi 2010 17:02 ]
mk3 2.0 2E

: czw kwie 08, 2010 18:21
autor: MaRo1705
zmien przeplywomierz jak dostal strzala z gazu to pewnie po nim

: czw kwie 08, 2010 18:30
autor: cypis_19
kolego sprawdź czy rozrząd się nie sypnął po strzale i sprawdź luzy zaworowe

: czw kwie 08, 2010 20:28
autor: Tendi
Jak samemu sprawdzic rozrzad i te luzy zaworowe ? Mam VAGa. Ale rozrzad wykluczam bo na gazie jezdzi normalnie, czasami ma tylko problem z wolnymi obrotami no i strzela. Podpialem go pod VAGa i wykazalo blad G61, skasowalem ale nic sie nie zmienilo. Jezeli chodzi o przeplywke to po wystrzale wypadla guma od odmy (zaznaczylem kolkiem na foto) oraz tam gdzie zaznaczylem strzalka od silnika krokowego. Ta guma od odmy, od spodu jest sporo przepracowana i od spodu ma dziurke.

Wogole podczas jazdy na gazie gdy wyjechalem na trase, powyzej 3 tys jechal idealnie.
Koledzy pomozcie bo naprawde mam dosyc tego samochodu i kasy brak.

Obrazek

: pt kwie 09, 2010 13:37
autor: misio4you
Kolega miał problem z wystrzeliwaną gumą...

Przyczyna to ten zaworek....
Spróbuj go lekko przykręcić... Obrazek

: pt kwie 09, 2010 16:19
autor: Tendi
Kolego u mnie jest instalacja 2 gen i tym wszystkim steruje komputer i silniczek krokowy. Ten zaworek tam jest bo widocznie ktos kiedys nie mial przewodu i zalozyl taki... on jest rozkrecony na maxa i nie ma wplywu na nic.

: pt kwie 09, 2010 16:34
autor: forevwers
oj i tu sie zdziwisz. wkec ten zawr na maxa i wykrec na 2,5 obrotu. przejedz sie i wtedy zrob korekte. ja wykrecilem za duzo u siebie i tez mialem problemy ze strzelaniem. teraz mam w miare wyregulowane ze i idzie dobrze i nie strzela. a ogolnie to ten zawor jest od dawki gazu... na max wykrecony nie moze byc bo by ci gaz uciekal :grin: w 3 generacji w tym miescu jest elektrozawor sterowany okmputerem od gazu( im wieksze obciazennie silnika tym wiecej gazu dostaje) tu musisz sobie sam ustawic zeby go nie dlawilo ale tez zeby nie dostawal za duzo

: pt kwie 09, 2010 16:37
autor: Tendi
Przed tymi wszystkimi cyrkami z TPSem itd jezdzilem tak jak jest i nigdy mi nie strzelil, i ogolnie nie bylo problemow. Bylem u dobrego gazownika i tez powiedzial zebym to wyrzucil i wstawil przewod bez tego, z forum kolega na PW tez mi napisal ze jest niepotrzebny.

: pt kwie 09, 2010 20:44
autor: mishabest
dokładnie, przy 2 gen tej śruby regulacyjnej być nie powinno, dawkę ustawia silnik krokowy.

: ndz maja 16, 2010 11:18
autor: Pigi1234
Witam podłącze się do tematu Mam silnik 2e sekwencją strzela mi cały czas w kolektor i na benz. i na gazie nie da się jechać, chodzi nie równo jak by na 3 gary... Świece przewody kopułka palec wszystko nowe... Pomocy

: ndz maja 16, 2010 13:55
autor: tjwasiak
Masz źle ustawiony zapłon, skoro strzela na każdym paliwie... Myślę że powinieneś go opóźnić trochę. Być może po prostu skoczył Ci rozrząd o ząbek, albo zawór któryś się przywiesza.