Problem z AKUMLATOREM, ROZRUSZNIKIEM ?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
misio4you
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 95
Rejestracja: śr kwie 07, 2010 21:54
Lokalizacja: Kraków

Problem z AKUMLATOREM, ROZRUSZNIKIEM ?

Post autor: misio4you » śr kwie 07, 2010 22:12

Witam !!!

Mam GOLFIAKA 1.4 z roku 93... Stary i poczciwy..

Dopiero co mu wymieniłem kompletne zawieszonko, sworznie, tuleje itp. w wachaczach, a tu mi zrobił taką przykrość....
Mianowicie..autos stało noc pod chmurką jak zwykle, problem w tym że nie mogłem go odpalić rano...gdy przekręciłem kluczyk to kontrolki wszystkie zgasły...

Pytanie pierwsze to:
Czy akumulator może się z dnia na dzień przekręcić?

Po podładowaniu akumulatorka było ok... tylko 1 dzień..na następny albo na ruski albo znowu do domu i ładowanko...

Alternator ładuje, sprawdziłem to przez ściągnięcie na momencik klemy od PLUSA przy akumulatorze...

Drugie pytanie to:
Czy może to być winą rozrusznika (np. szczotek) ?

Akumulator jak ładowałem w domu zauważyłem iż po odkręceniu korków z góry....Tylko prze jeden otwór widzę wyraźnie płytki a przez resztę nie bardzo, bo jest jakaś ta woda brązowa...czy mleczno kawowa...

Czy taki ma być kolor tej cieczy...?



Awatar użytkownika
Przemo440
Forum Master
Forum Master
Posty: 1971
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 20:08
Lokalizacja: Śvwiebodzinejro FSW
Kontakt:

Post autor: Przemo440 » śr kwie 07, 2010 22:17

misio4you pisze:Czy taki ma być kolor tej cieczy...?
kolor ma być przezroczysty może aku już podziękował, podjedz do jakiegoś punktu z akumulatorami zrób jego test, pokaże czy jest dobry czy już amen
Ostatnio zmieniony śr kwie 07, 2010 22:17 przez Przemo440, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
misio4you
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 95
Rejestracja: śr kwie 07, 2010 21:54
Lokalizacja: Kraków

Post autor: misio4you » śr kwie 07, 2010 22:19

Jak go ładuje 6 godzin i pojadę do serwisu to wykaże im że coś nie tak?



Awatar użytkownika
Przemo440
Forum Master
Forum Master
Posty: 1971
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 20:08
Lokalizacja: Śvwiebodzinejro FSW
Kontakt:

Post autor: Przemo440 » śr kwie 07, 2010 22:20

Jak go ładuje 6 godzin i pojadę do serwisu to wykaże im że coś nie tak?
tak, pod obciążeniem lub testerem wszystko wyjdzie



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Post autor: italiano_83 » śr kwie 07, 2010 22:20

misio4you pisze:ylko prze jeden otwór widzę wyraźnie płytki a przez resztę nie bardzo, bo jest jakaś ta woda brązowa...czy mleczno kawowa...
Tu już nie ma co testować- :bajer: Przykro mi, ale akumulator już "wyzioną ducha"


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

Awatar użytkownika
misio4you
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 95
Rejestracja: śr kwie 07, 2010 21:54
Lokalizacja: Kraków

Post autor: misio4you » śr kwie 07, 2010 22:22

Wyzioną DUCHA...

To 300 PLN pujdzie na zakupis następnego... yhhh

I tak co 3 LATA... MASAKRA...



Znacie jakieś tanie i dobre AKUMULATORY?
Jaki dokładnie ma być w tym modelu?


Ja mam 65Ah



Awatar użytkownika
k3fir
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2058
Rejestracja: pt paź 08, 2004 22:24
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: k3fir » czw kwie 08, 2010 20:34

misio4you, po pierwsze powiedz mi kto normalny zdejmuje kleme przy odpalonym silniku?
jak chcesz to sprawdzic to wez miernik i zobacz czy ci laduje na wolnych obrotach i pod obciazeniem, a nie jakies zdejmowanie kabla...

a tu mala lektura http://www.vwgolf.pl/porady/akumulatory ... -problemy/



Awatar użytkownika
noVWy
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: pn cze 23, 2008 17:16
Lokalizacja: GPU-Puck
Kontakt:

Post autor: noVWy » czw kwie 08, 2010 23:07

misio4you pisze:jak ładowałem w domu zauważyłem iż po odkręceniu korków z góry
kolego te korki jak masz odkręcane to podczas ładowania akumulatora odkręcaj żeby się odpowietrzał i nie rozsadziło Ci aku, a co do tego że po ładowaniu masz taki mętny elektrolit to ja też tak mam tak to już jest podczas ładowania elektrolit się tak jakby gotuje (wiem że to już jego ostatnie podrygi) ale mój aku daje jeszcze radę chociaż mam diesla po prostu akumulator nie ma już takiej pojemności jak powinien ale nie powinien się rozładowywać przez noc, sprawdź ładowanie miernikiem, może szczotki się kończą.



Awatar użytkownika
misio4you
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 95
Rejestracja: śr kwie 07, 2010 21:54
Lokalizacja: Kraków

Post autor: misio4you » pt kwie 09, 2010 13:20

k3fir pisze:misio4you, po pierwsze powiedz mi kto normalny zdejmuje kleme przy odpalonym silniku?
jak chcesz to sprawdzic to wez miernik i zobacz czy ci laduje na wolnych obrotach i pod obciazeniem, a nie jakies zdejmowanie kabla...

a tu mala lektura http://www.vwgolf.pl/porady/akumulatory ... -problemy/

Ściągłem kleme na max na 3 sekundy... Więc alter..ładuje....

[ Dodano: 09 Kwi 2010 13:22 ]
Co do tego że jakaś kostka padła przy stacyjce ... to podejrzewam że jest ok...
Tylko wtedy musiał być aku padnienty i jak go obciązyłem na maxa rozrusznikiem to napięcie znikło..

Pytanie mam jakie akumlatory polecacie do 300 żl...



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 282 gości