zapowietrzony układ?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

robert14-83
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 699
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 12:49
Lokalizacja: sucha beskidzka
Auto: VW Golf VII 1.4 TSI
Silnik: CXSA

zapowietrzony układ?

Post autor: robert14-83 » śr kwie 07, 2010 07:19

witam.
Wczoraj po powrocie z roboty w garażu usłyszałem że coś bulgocze pod maską. Podniosłem ją i okazało się że w tym górnym wężu od chłodnicy są wyczuwalne ruchy bąbelków powietrza. Co to oznacza??? zapowietrzony układ czy gotujący się płyn. Na wskaźniku było 90 stopni C.
Dodam że ostatnio wymieniałem czujnik temperatury i uciekło mi trochę płynu chłodniczego ale zaraz go uzupełniłem. Dolny wąż był ciepły więc sądzę że termostat się otwiera. proszę o podpowiedzi.



Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Post autor: RasPL » śr kwie 07, 2010 08:41

Uszkodzona uszczelka pod głowicą lub pęknięta głowica daje taki efekt, układ odpowietrza się sam chyba że korek zbiorniczka uszkodzony, odpal silnik zdejmij korek i niech tak pochodzi parę minut


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Marioo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1163
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:23
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Marioo » śr kwie 07, 2010 10:49

RasPL pisze:Uszkodzona uszczelka pod głowicą lub pęknięta głowica daje taki efekt, układ odpowietrza się sam chyba że korek zbiorniczka uszkodzony, odpal silnik zdejmij korek i niech tak pochodzi parę minut
tylko korek odkręcaj na ostudzonym silniku bo ci wywali płyn do góry i można się nieźle poparzyć!.
Zdejmij korek i odpal go, niech chodzi na wolnych obrotach (nie dodawaj gazu) do momentu rozgrzania się, nie powinno ci wywalić przy tym płynu ze zbiorniczka, jeżeli zacznie wywalać to zaczął bym się martwić. To by były objawy uszkodzenia uszczelki pod głowicą albo samej głowicy.
Wentylator ci się załącza normalnie?
Jaką temperaturę ci trzyma podczas jazdy?
Płynu nie ubywa?
Oleju w płynie nie widać?
W oleju płynu?
zobacz czy oleju ci nie przybywa? oraz czy nie zbiera ci się maź pod korkiem oleju.
Jeżeli to wszystko nie wystąpi, a przy odkręconym korku płynu nie wywali i nie będzie się gotował, to wymień korek zbiorniczka wyrównawczego. Jeżeli problem nie ustąpi to trzeba szukać dalej.
Jeszcze pytanie pod vaga się podłączałeś? są jakieś błędy?



robert14-83
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 699
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 12:49
Lokalizacja: sucha beskidzka
Auto: VW Golf VII 1.4 TSI
Silnik: CXSA

Post autor: robert14-83 » czw kwie 08, 2010 07:32

temperaturę trzyma 90 stopni
płynu nie ubywa
oleju w płynie nie widać
po podpięciu pod VAG nie ma żadnych błędów



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 145 gości