OK, no to po kolei:
.Na trasie temperatura stoi na 80'C
.Po miescie rosnie od zimnego silnika do 100 - dalej nie sprawdzalem (no moze raz mialem 110'C). Nawiew kabiny pomaga zwolnic ten proces (ale nie zatrzymac)
.Gorny waz (mniemam ze chodzi o taki gumowy) jest nagrzany, ale chyba tylko od silnika.
.Chlodnica zimna (dzis dopiero sprawdzilem)
.Dolny waz zimny
.Wydaje mi sie ze wiatrak wlaczal sie ale przy 97'C (a nie 90'C - moze wadliwy czujnik), teraz dokladnie nie wiem bo nie dopuszczam zeby tak plyn zagrzal ale chyba przestal dzialac, bo nie kojarze ani razu zeby pracowal.
Z innej beczki, gdzie w Mk3 jest pompa wodna i czy jest na pasku czy ma jakis inny naped ?
Co do mierzenia temperatury w zbiorniku przelewowym to czy odkrecanie pokrywki przy rozgrzanym plynie nie grozi poparzeniem?

no chyba ze ledwie letni.
pozdro.