raz pali a raz nie

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

adam11
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 128
Rejestracja: wt mar 17, 2009 17:04
Lokalizacja: rzeszów

raz pali a raz nie

Post autor: adam11 » wt kwie 06, 2010 18:46

nie-wiem co jest z tym moim golfem. rano zapalił po chwili zgasł i potem nie mogłem zapalić ale po ileus próbach zapalił. przyjechałem do domu przed południem i nie palił. po południu raz zapalił i potem znowu nie-odpalał. teraz byłem zobaczyć i za 1 razem odpalił zgasiłem i następny raz już nie odpalił tylko złapał i za 1sek zgasł :(pomóżcie


fąfik

balon
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 454
Rejestracja: pn gru 14, 2009 21:29
Lokalizacja: TRZEBNICA

Post autor: balon » wt kwie 06, 2010 18:50

jak nie chce odpalic to sluchaj czy pompka pracuje. moze po malu umiera.



Awatar użytkownika
FIRERS
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 432
Rejestracja: czw lis 22, 2007 10:47
Lokalizacja: BYTOM
Kontakt:

Post autor: FIRERS » wt kwie 06, 2010 18:57

woz swiece ze soba i jak nie bedzie palil to sprawdz czy masz iskre, tak sprawdzisz caly uklad zaplonowy aha i iskre na kazdym kablu od swiecy ..



adam11
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 128
Rejestracja: wt mar 17, 2009 17:04
Lokalizacja: rzeszów

Post autor: adam11 » wt kwie 06, 2010 19:06

sprawdzałem pompe paliwa i sie załacza wiec jest ok

[ Dodano: 06 Kwi 2010 19:08 ]
niedawno tez wymieniałem cewke zapłonowa i swiece


fąfik

balon
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 454
Rejestracja: pn gru 14, 2009 21:29
Lokalizacja: TRZEBNICA

Post autor: balon » wt kwie 06, 2010 19:09

to sprawdz to co radzil FIRERS. jeszcze moze cewka byc winna ale to moze.



adam11
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 128
Rejestracja: wt mar 17, 2009 17:04
Lokalizacja: rzeszów

Post autor: adam11 » wt kwie 06, 2010 19:14

no cewka to cyba raczej nie bo raz na iles tam razy odpala. dzis tak na 50 prob odpalił 5 razy. a jak cewka by była padnieta to wogole by nieodplał. no a jak niebedzie iskry na ktorejs swiecy to zapaliłby na 3 baniaki a nie na 4 ale by zapalił.


fąfik

Awatar użytkownika
FIRERS
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 432
Rejestracja: czw lis 22, 2007 10:47
Lokalizacja: BYTOM
Kontakt:

Post autor: FIRERS » wt kwie 06, 2010 19:14

musisz ustalic czego nie ma przy twoim nie paleniu silnika. napewno jest to usterka elektryczna polegajaca na zimnym lucie. bo raz dziala raz nie. jesli paliwo dochodzi i powietrze to nie ma iskry. wiec pozostaje ci czujnik halla i jego okablowanie potem sterownik i jego okablowanie czy dostaje napiecia czy na dobra mase. potem czy masz zasilanie na cewce i czy ma dobra mase i caly czas trzyma tam napiecie, a jesli napieca sa ok to sprawdzasz sygnal od halla do kompa i od kompa do cewki sa to sygnaly prostokatne wartosci 12 v krecac rozrusznikiem oczywiscie mierzysz te sygnaly .



adam11
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 128
Rejestracja: wt mar 17, 2009 17:04
Lokalizacja: rzeszów

Post autor: adam11 » wt kwie 06, 2010 19:18

aha to za bardzo skomplikowane dla mnie hehe bo nie jestem żadnym mechanikiem pewnie trzeba będzie odstawić auto do mechanika. a ten czujnik Halla to ile kosztuje??

[ Dodano: 06 Kwi 2010 19:22 ]
no ale jak by niebyło iskry to on tez wogole by nie odpalił ani na sekunde tylko byn rozrusznik krecił a silnik by nieodpalił nawet na sekunde. może to cos z układem paliwa filtr może a może zapieczone wtryski??


fąfik

Awatar użytkownika
FIRERS
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 432
Rejestracja: czw lis 22, 2007 10:47
Lokalizacja: BYTOM
Kontakt:

Post autor: FIRERS » wt kwie 06, 2010 19:28

dasz rade musisz miec tylko zarowke z jakimis kabekami i zakonczone jakimis koncowkami do mierzenia,, wypas jak bys mial multimetr zacznij to co piszemy a napewno dojdziesz co jest uszkodzone ja stawiam na jakis kabel nie laczy lub czujnik halla. jest jeszcze metoda krecac rozrusznikiem miec na pierwszym biegu i muscic szybko sprzeglo puscic i zaraz je szybko wcisnac szarpnie silnikiem i niekiedy usterki zlych polaczen wychodza ze zapal... mi kiedy tak pomoglo.



Awatar użytkownika
Pasik
Grupa Dolny Śląsk!!
Grupa Dolny Śląsk!!
Posty: 447
Rejestracja: wt paź 30, 2007 16:23
Lokalizacja: Żerniki Małe/Kobierzyce/Wrocław
Kontakt:

Post autor: Pasik » wt kwie 06, 2010 19:32

Czujnik halla lubi wariować/zawieszać się (raz zapali a raz nie)
sprawdz masę na cewce zapłonowej ( u mnie ostatnio była lużna masa i odpalał- chwile jechał gasł itp, dokręciłem mase wszystko wporządku)
do tego zwróciłbym uwage na kostkę stacyjki, bo jest ona nieprzewidiwalna w VW, w poprzednim golfie ją wymieniałem (własnie takie objawy były) teraz w passacie tez została dzisiaj wymieniona...

Według mnie to są te 3rzeczy

Czujnik halla, ja wyeliminowałem prostym sposobem, jak nie chciał odpalic to wyciagałem kostkę (gdyby sie zawieszał to po wyciągnieciu i ponownym podłączeniu kostki by odpalił)

jezeli to nie bedzie zadna z tych rzeczy to tylko pozostaje Ci wziąśc miernik w ręke i jak nie bedzie chciał odpalac to szukac gdzie prąd dochodzi a gdzie nie


http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=81114Passat! :)
Wołga na FB - lajkować!!!
Golf mk3GT na części!PW!
Gas Grass or Ass - Nobody Rides for Free
Kom:604-341-885[/b]

adam11
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 128
Rejestracja: wt mar 17, 2009 17:04
Lokalizacja: rzeszów

Post autor: adam11 » wt kwie 06, 2010 19:33

ale u mnie kurde jest tak ze jak długo krece rozrusznikiem na biegu to włacza mi sie alarm. albo jak kilka razy krece rozrusznikiem to po kilku razach akumulator juz słabnie i wtedy włacza sie ten pieprzony alarm. juz mam go dos a niewiem jak go odłaczyc bo to niejest fabryczny tylko ktos go sam zamontował i podpioł pod klakson

[ Dodano: 06 Kwi 2010 19:38 ]
gdzie mam szukać tego czujnika halla?? mam tego golfa już 2,5 roku i wcześniej nie miałem z nim żadnych problemów nie narzekałem na niego ale ostatnio to mi działa na nerwy hehe:)


fąfik

Awatar użytkownika
FIRERS
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 432
Rejestracja: czw lis 22, 2007 10:47
Lokalizacja: BYTOM
Kontakt:

Post autor: FIRERS » wt kwie 06, 2010 19:38

co do alarmu to musi byc bezpiecznik a alarm bedzie w okolicach skrzynki bezpiecznikow lub za nia. wyjmiesz bezpiecznik i nie bedzie dzialal. jesli blokada fabryczna z alarmu to tez zostanie pominieta. i nie krec tak dlugo rozrusznikiem nic to nie da jepiej czesciej i krucej wieksze szanse ze zapali

[ Dodano: 06 Kwi 2010 19:40 ]
czujnik halla miesci sie pod kopulka zapolnu czyli tam gdzie ida kable do swiec. a w sumie najlepiej napisz jaki masz silnik oznaczenie najlepiej jak bys znal



adam11
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 128
Rejestracja: wt mar 17, 2009 17:04
Lokalizacja: rzeszów

Post autor: adam11 » wt kwie 06, 2010 19:44

to jest golf 3 1,8 wielopunktowy wtrysk 90Km ale oznaczenia nie znam. tylko tyle ze to amerykanska wersja


fąfik

Awatar użytkownika
FIRERS
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 432
Rejestracja: czw lis 22, 2007 10:47
Lokalizacja: BYTOM
Kontakt:

Post autor: FIRERS » wt kwie 06, 2010 19:47

jaki rok tego auta



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 143 gości