Strona 1 z 1
					
				Rozrząd + Aletrnator + inne ... = FULL SERWIS
				: pn kwie 05, 2010 11:38
				autor: superdeko
				Przygotowuje sie do wymiany rozrządu gdyz jak mi powiedzieli w MK4 powinno sie to robic co 60 tys - tak tez piszalo na pasku po zakupie.
Autko ma przebieg 210 tys (ostatnia wymiana przy 158 tys - rozrzad + pompa)
Teraz przygotowuje sie do tego samego tzn rozrząd + pompa i chce dorzucic jeszcze pasek wielorowkowy + rolka i napinacz.
Czy wymienia sie cos jeszcze podczas takiego serwisu - lub moze warto na cos dodatkowo zwrocic uwage ?
Co sie stane jak pęknie pasek alternatora lub jego napinacz czy roka ?
SAmochod ma klimatyzacje wiec ten pasek jeszcze tam sie jakos zawija 
Z gory dzieki za waszą pomoc i porady.
Pozdrawiam
 
			 
			
					
				
				: pn kwie 05, 2010 11:42
				autor: Haki
				Jak chcesz porządnie - to kupujesz cały komplet - wszystkie rolki - napinacze - paski + pompa wody i dajesz do zrobienia ...  jak pęknie pasek od alternatora - to nie masz ładowania ... nic więcej się nie stanie ...
			 
			
					
				
				: pn kwie 05, 2010 11:43
				autor: italiano_83
				superdeko pisze:Co sie stane jak pęknie pasek alternatora lub jego napinacz czy roka ? 
 To zależy gdzie go "wciągnie"   

  Lepiej nie czekać
 Sprawdź poziom płynu hamulcowego- ewentualna wymiana- poziom płynu wspomagania, klimatyzacja - szczelność i ilość czynnika chłodzącego, filtr przeciwpyłowy, stan układu hamulcowego-klocki tarcze.
 
			 
			
					
				
				: pn kwie 05, 2010 12:07
				autor: superdeko
				Dzieki - a jast jakaś możliwość sprawdzenia stanu tych paskow i napinaczy ?
Mam przed sobą trase do Niemeic jakies jakies 2500 km w calosci i nie wiem czy ryzykowac.
Przebiego rozrzad od wymiany to 53 tys / ale o pasek alternatora czy napinacz do neigo/rolka to pewno od nowosci nie było wymieniane ;(
A jeszcze jedno pytanko z innej beczki :
"mozna sparwdzic w jakim stanie jest turbina ?" + "co moze być przyczyną zapachu spalowego oleju w spalinach ?"
Dzieki
			 
			
					
				
				: pn kwie 05, 2010 12:15
				autor: Haki
				superdeko pisze:Dzieki - a jast jakaś możliwość sprawdzenia stanu tych paskow i napinaczy ?
Mam przed sobą trase do Niemeic jakies jakies 2500 km w calosci i nie wiem czy ryzykowac.
Przebiego rozrzad od wymiany to 53 tys / ale o pasek alternatora czy napinacz do neigo/rolka to pewno od nowosci nie było wymieniane ;(
A jeszcze jedno pytanko z innej beczki :
"mozna sparwdzic w jakim stanie jest turbina ?" + "co moze być przyczyną zapachu spalowego oleju w spalinach ?"
Dzieki
Co do turbawki - to możesz wykonać tzw DYNAMICZNY Vagiem ... i zobaczyć jak dmucha ...
Poza tym - ściągnąć wąż .. i zobaczyć czy olej się nie sączy ....