Strona 1 z 1

Jak zamontowac poprawnie sportową kierownice

: ndz sty 01, 2006 22:28
autor: wójaszek
Chodzi mi o to by kierunki odbijaly same i jak podłączyc klakson skoro do standardowej kierownicy idą dwa kable , w nabie jest tylko jeden kabelek z wsówką a w klaksonie jest tylko jedna wsówka .Prosze o pomoc

: ndz sty 01, 2006 23:16
autor: boberro
jak bedziesz miał nabe ( element łączący kierownice z autem ha ha) odpowiednia do swojego modelu samochodu to masz z głowy problem kierunków kabelki plus (czerwony) podłaczasz do tej klaksonu w tej kierce a drugi to masa gdzieś np. do naby go przylutuj.

: ndz sty 01, 2006 23:30
autor: Fox_00
Co najlepsze to ja też mam nabę dzięki której musiałem się przyzwyczaić do ręcznego odbijania manetek kierunkowskazów :/
I właśnie naba ta jest do Golfa II z moim rocznikiem :) no i doopaa... nie odbija





:pub:

: ndz sty 01, 2006 23:47
autor: boberro
UUUUPS NO TO MNE ZATKAŁO

: pn sty 02, 2006 00:05
autor: Fox_00
W klaksonie jest jedna wsówka ?? :blush:
Powinny być dwie w każdym bądź razie.
Mi też nie dochodzi naba do końca, więc aby mi sygnał działał to musiałem dorobić drugi kabelek który wsunąłem między nabę a kierownicę i skręciłem no i jest masa :D

: pn sty 02, 2006 01:09
autor: Bondas
jedna wsowka bo minus suwa sie jak w orginale blaszanym palcem po odizolowanym okregu,

a nabe kup org do tego modelu firmy RAID idealnie pasuje jest najedna wsowke i kierunki odijaja bez problemu tylko trzeba ja dobrze zalozyc jest oznaczenie TOP

no i ta naba ma strefe zgniotu wiec zwieksza bezpieczenstwo i nie kupuj monolitow z aluminiom bo wrazie wypatku polamiesz rece

Ja wyrwalem org za 50 zeta na allegro i jest super pelen komfort tylko zakladasz i wszytko pasuje idealnie nie oszczedzaj na tym bo szkoda nerwow i zdrowia

pozdrawiam

: pn sty 02, 2006 01:18
autor: wójaszek
nabe mam org. MOMO dedykowaną do MKII i znaby wychodzi czarny kabelek zakończony wsówką, ktory idzie z dołu do gory w strone kiery, a klakson ma tylko wsowke jedną

: pn sty 02, 2006 01:24
autor: Bondas
no a drogi idzie przez obudowe i pewnie w klaksonie masz jakis element mocujacu metalowy, np precik sprawdz woltomierzem co i jak gdzie idzie masa itp, no iczy ten palec blaszany przewodzi do kola

: pn sty 02, 2006 11:11
autor: Fox_00
A tak sorry ludzie... dzisiaj sprawdzałem ... klakson ma jedną wskuwkę (coś mi się chyba ubzdurało że miałem dwie) :/
Być może że naba właśnie TOPem nie jest idealnie ustawiona... ja np. jak jechałem samochodem prosto na starej kierownicy to kierownice miałem w lewo skręconą :/
Narazie nie chce mi się w to bawić, bo zbieram fundusze i cały czas pracuje,żeby swojego Golfika zrobić na MajóVWke :] Jeśli się uda to będzie pełna przeróbka :)

Pozdro!

: pn sty 02, 2006 13:11
autor: Bondas
Ustawienie jest bardzo wazne :) powodzenia

: pn sty 02, 2006 14:59
autor: Diaboloo
Witam.Posiadam naby do opla oraz renaulta zamienie na nabe od glfa 3 chętni ?? :)

: pn sty 02, 2006 21:15
autor: wójaszek
Więc tak sprzet juz zamontowany, poszlo dość gladko jedynie musiałem troszke sie pomocować z odkręceniem śruby trzymającej kiere (do dyspozycji miałem tylko płaską 24)ale udało mi sie odkręciłem, aha nikt nie wspomniał że (+) do klaksonu jest podawany przez blaszke która ociera cie z nabą po okręgu, to wszystko wyjaśnia masa jest z całej obudowy naby. Tażke temat zamknięty

: pn sty 02, 2006 21:19
autor: Bondas
ja podalem i to na samym poczatku
czytac uwaznie :) i punkcik :)


poza tym tam nie ma plusa tylko wszystko dziala na -

pozdrawiam