Strona 1 z 1
Przewody "podcisnieniowe"w tdi
: ndz sty 01, 2006 21:28
autor: ćwikła
witam mam pytanko bowiem zobaczyłem ze przetarł mi sie jeden przewód (rurka z jakiegos materiału koloru ciemnego-bo jest jeszcze czerwony)który dochodzi do rury intrcoolera ...im teraz mam pytanko jaki to ma wpływ na jazde...prace silnika...czy jest mozlowsc skrócenia tego rpzewodu i podłaczenie go spowrotem czy długosc musi byc scisle okreslona.....
: ndz sty 01, 2006 21:34
autor: Tomasz Żaguń
Skrócić możesz a szczelność jest bardzo istotna na przcę silnika poprostu prewody muszą być ok
: ndz sty 01, 2006 22:27
autor: Adamm
jesli chodzi Ci o jeden z trzech przewodow biegnacych od zaworu N-75 (czerowny, niebieski , i czarny) to wydaje mi sie ze nie ma znaczenia dlugosc, ale bardzo duze znaczenie ma szczelnosc.
U mnie przetarty (dziurawy) niebieski wezyk powodowal usterke, ktorej objawy byly takie jakby padl N-75 (czyli 4 i 5 bieg - 3tys obrotow i koniec mocy/ lub ok 120km/h i wiecej nie bardzo)
tak ze jesli Ci sie przetarl to go wymien lub skroc tak by nie bylo nieszczelnosci
: pn sty 02, 2006 14:31
autor: ćwikła
dzieki bardzo...Adamm tez mam ten problrm co ty tylko ze u mnie jest tak ze 150 i wiecej za czorta...tak jakby nagle mu urwał ze 40 koni......w taki mrazie posotaje mi tylko uszczelnic przeody(znaczy sie skrócic)i zobaczyc czy w tym tkwiła przyczyna....pzdr
[ Dodano: Pon Sty 02, 2006 13:32 ]
a czy takie przewody maja cos wspólnegoz zapalaniem autka??to znaczy czy jak jest przewód przetarty to autko bedzie gorzej odpalało itd??