olej w ahf

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

kamilo22
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 137
Rejestracja: sob cze 27, 2009 21:46
Lokalizacja: bb

olej w ahf

Post autor: kamilo22 » sob kwie 03, 2010 16:31

witam jakie mogą być skutki jezeli mechanik wyssał z golf`a 4 1.9tdi tylko 2,5 oleju twierdząć że tylko tyle było a potem wlał tylko 2,5litra i mało tego jeszcze przelał - jeździłem tak około 2tyg i wkońcu oddesałem ok 0,8 litra:(



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Post autor: italiano_83 » sob kwie 03, 2010 16:35

To czym on to odsysał, że tylko 2.5 l :blush: Nie przelewaj silnika olejem bo to jest szkodliwe. Lepiej omijać takich fachowców, jak odessał tylko 2.5l to już mu się nie chciało odkręcić osłony i zobaczyć czy jest jeszcze coś w misce- wystarczy śrubę odkręcić.
Jak nie ma jakiś niepokojących objawów typu wycieki lub nadmierne spalanie oleju to będzie ok.


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Post autor: Qto » sob kwie 03, 2010 16:35

skutki raczej żadne...tyle że najwyżej cały olej nie został zmieniony
kamilo22 pisze:wyssał z golf`a 4 1.9tdi tylko 2,5 oleju twierdząć że tylko tyle było a potem wlał tylko 2,5litra i mało tego jeszcze przelał - jeździłem tak około 2tyg i wkońcu oddesałem ok 0,8 litra:(
piszesz że odessał tyle samo ile dolał i musiałeś spuścić 0.8l...czyli wychodzi że miałeś za wysoki poziom oleju przed wymianą :) Nie masz pewności to wymień jeszcze raz :bigok:



kamilo22
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 137
Rejestracja: sob cze 27, 2009 21:46
Lokalizacja: bb

Post autor: kamilo22 » sob kwie 03, 2010 16:41

przed wymianą miałem tyle ile powinno być od wymiany do wymiany (w tym wypadku 12tys) i nic ani grama nie dolałem teraz od stycznia przejechałme ok 2-3tys i na bagnecie było ledwo ledwo na nim oleju, a dwa czasem jest tak że jak zapale to tak przykopci ze az gryzie i tak jakby przygasał aż to przegryzie, dziś znowu zimno silnik zapaliłem i patrze a tu kopci się jak nie wiem:/

a co do wymiany to odessał a potem mu kazałem z miski to wyleciało ok 0,5 litra z tym że podniósł auto żabą wiec musiał ollej się zlać:(
Ostatnio zmieniony sob kwie 03, 2010 16:43 przez kamilo22, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Post autor: italiano_83 » sob kwie 03, 2010 16:44

To zobacz do IC czy tam się olej nie nazbierał z odmy czy tez turbo.


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

kamilo22
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 137
Rejestracja: sob cze 27, 2009 21:46
Lokalizacja: bb

Post autor: kamilo22 » sob kwie 03, 2010 16:59

sprawdzałem te grube węże i tam jest taki tylko lekki nalat oleju a od odmy do silnika to wiadomo że tam zawsze jest ciut wiecej na ściankach oleju, dodam że to nie zawsze tak przy kopci.
Ale jako tako po przejechaniu na takim miksie uszczelniaczą wszelkiego rodzaju nic się nie stanie?? a i dodam jeszcze ze jak silnik się nagrzeje tak do około 80stopni i sie odkręci korek od oleju to lekko się dymi (mozna to dymienie porównać tak jakby się dopiero co herbatę zalało )



poolak2006
Forum Master
Forum Master
Posty: 1649
Rejestracja: pn maja 04, 2009 23:51
Lokalizacja: Poznań/Toruń

Post autor: poolak2006 » sob kwie 03, 2010 19:42

Leci dym a raczej para bo olej ciepły i dlatego... gdyby na zimnym dym leciał przez korek to wtedy może być problem...
Ostatnio zmieniony sob kwie 03, 2010 19:42 przez poolak2006, łącznie zmieniany 1 raz.



kamilo22
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 137
Rejestracja: sob cze 27, 2009 21:46
Lokalizacja: bb

Post autor: kamilo22 » sob kwie 03, 2010 20:32

a te nie równe obroty jak pusci taka chmure na biegu jałowym ?? to z czego turbine czysciłem i nie miała żadnych luzów czy bić ??



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 97 gości