Strona 1 z 1

zamienniki zacisków tył

: sob kwie 03, 2010 15:29
autor: bullas
witam wszystkich

Czy ktoś się orientuje od jakiego auta (modelu VW) podejdą P&P zaciski tylne w miejsce oryginalnych?
Chodzi mi o zaciski które nie sprawiają tak wielu problemów jak te oryginalne z mk2
Słyszałem ze od Korka podchodzą i są lepsze ,ale chcę mieć pewność jaka jest rużnica między tymi z mk2 i z korka ,

A może jest jakaś lepsza solucja?
może jakieś mk3 lub coś z audi ?

Proszę o pomoc i pozdrawiam

: sob kwie 03, 2010 15:33
autor: mate64
Było nie raz szukaj w wyszukiwarce. w Corku i mk3 są prawie takie same i dokładnie tak samo problematyczne. Szukaj w szukarce zaciski do mk2 od mk4

: sob kwie 03, 2010 17:31
autor: kwadrat
I w mkIII i a audi z tamtych lat są bardzo podobne zaciski i tak samo problematyczne. Są dwa sposoby. Albo porozkręcać zaciski od mkII, przeczyścić i złożyć na nowych gumach, albo właśnie do się coś wykombinować z zaciskami od mkIV, ale szczegółów nie znam, nie wiem czy P&P podchodzą czy nie. Musisz poszukać

EDIT. A te problemy z zaciskami biorą się przeważnie z tego że gumy uszczelniające przestają być szczelne i leci tam syf i się przycinają

: sob kwie 03, 2010 19:19
autor: morfeusz86r
od mk4, a3, fabi itd itp. aha od passka i większych nie. tylko na płycie golfa

[ Dodano: Sob 03 Kwi, 2010 ]
podchodzą p&p potrzebujesz tylko redukcje z 12 na 10 albo wężyki od passata b5 99r

[ Dodano: Sob 03 Kwi, 2010 ]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0

[ Dodano: Sob 03 Kwi, 2010 ]
http://forum.skodaclub.pl/tuning-mechan ... t1964.html

: sob kwie 03, 2010 20:59
autor: bullas
morfeusz86r pisze: podchodzą p&p potrzebujesz tylko redukcje z 12 na 10 albo wężyki od passata b5 99r
a jak wygląda sprawa jarzma zacisku ? podchodzi to oryginalne z mk4 pod czopy z mk2?
czy trzeba użyć te z mk2?

: sob kwie 03, 2010 21:59
autor: morfeusz86r
nie mam pojęcia, powiem ci tylko że ja u siebie mam założone zaciski z mk4 i jarzma z mk3 więc powinno wszystko być p&p jeśli w oryginale miałeś tarcze z tyłu

: sob kwie 03, 2010 22:37
autor: bullas
morfeusz86r pisze:ja u siebie mam założone zaciski z mk4 i jarzma z mk3 więc powinno wszystko być p&p jeśli w oryginale miałeś tarcze z tyłu
no waśnie tylko ze ja mam jeszcze bębny na tyle i jeśli jarzma paszą od mk4 to obniży to mi nieznacznie koszta

: ndz kwie 04, 2010 10:41
autor: morfeusz86r
jarzma w mk3 i mk4 są identycznie montowane i podobnych rozmiarów, z wyglądu mają tylko troche inne przetłoczenia.
czyli podsumowując potrzebujesz:
zaciski z jarzmami z mk4, możesz nawet brać z klockami jak dają
redukcje z 12 na 10 (koszt koło 12zł za 2 szt) lub przewody od passka b5
linki od ręcznego od mk2 z tarczami
czopy od mk2/3/4 z tarczami

: ndz kwie 04, 2010 13:43
autor: bullas
morfeusz86r pisze:czyli podsumowując potrzebujesz:
zaciski z jarzmami z mk4, możesz nawet brać z klockami jak dają
redukcje z 12 na 10 (koszt koło 12zł za 2 szt) lub przewody od passka b5
linki od ręcznego od mk2 z tarczami
czopy od mk2/3/4 z tarczami
i wszystko jasne
wielkie dzięki

: ndz kwie 04, 2010 16:28
autor: morfeusz86r
:bigok:

: ndz kwie 04, 2010 17:33
autor: szczepan69
a jak bym chciał zmienić z bębnów na tarcze do tyłu golf II to zjakiego auta szukac??? :grin:

: ndz kwie 04, 2010 17:43
autor: morfeusz86r
szczepan69, czytałeś chociaż ten temat od początku?
4 post

: ndz kwie 04, 2010 18:42
autor: szczepan69
Nie tylko początek :grin: ale teraz przeczytałem nie wiem właśnie czy inwestować w zmiane na tarcze wiadomo za heble lepsze ale zobaczę :grin:

: czw cze 17, 2010 19:30
autor: Robert 2010
Zaciski pasują od mk4 ale jarzma za ch... a nie wiem za autopsji :grrr: