ustawienie obrotów silnika

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

MisiekD
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 91
Rejestracja: śr sty 20, 2010 23:29
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka

ustawienie obrotów silnika

Post autor: MisiekD » pt kwie 02, 2010 10:17

Witam . Mam problem z obrotami silnika w MK2 1.6 PN, czy ktoś może mi pomóc, powiedzieć jak je ustawić? Na szukajce znalazłem tylko ustawienia w MK2 1.3 na wtrysku tam trzeba było jakąś śrubką regulować a nie wiem ja to się ustawia na gaźniku za pomoc z góry bardzo dziękuję.



Awatar użytkownika
matisim
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2650
Rejestracja: pt lip 10, 2009 00:53
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Post autor: matisim » pt kwie 02, 2010 10:18

gaźnik jaki masz? wiem ze w 2e2 jest srubka w tyle na klucz 13 ale bez analizatora lepiej chyba tego nie ruszać.



oldstaszek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1128
Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
Lokalizacja: Brzeg
Kontakt:

Re: ustawienie obrotów silnika

Post autor: oldstaszek » pt kwie 02, 2010 10:27

MisiekD pisze:Witam . Mam problem z obrotami silnika w MK2 1.6 PN, czy ktoś może mi pomóc, powiedzieć jak je ustawić? Na szukajce znalazłem tylko ustawienia w MK2 1.3 na wtrysku tam trzeba było jakąś śrubką regulować a nie wiem ja to się ustawia na gaźniku za pomoc z góry bardzo dziękuję.
Tak jak kolega wyżej napisał - jaki gaźnik?
PN-miały 2EE i tu nie ma regulacji biegu jałowego. Ustawienie idzie ze sterownika na podstawie informacji z potencjometru przepustnicy.
2E2 - jak kolega pisał - z tyłu po lewej stronie jest na klucz "13" i można obniżyć lub podnieść obroty.
Ostatnio zmieniony pt kwie 02, 2010 10:27 przez oldstaszek, łącznie zmieniany 1 raz.


mojego auta jeszcze nie wyprodukowano...

MisiekD
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 91
Rejestracja: śr sty 20, 2010 23:29
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka

Post autor: MisiekD » pt kwie 02, 2010 11:05

Panowie to jest [pierburg 2EE]

[ Dodano: 02 Kwi 2010 11:09 ]
oldstaszek pisze:Ustawienie idzie ze sterownika na podstawie informacji z potencjometru przepustnicy.


Oki ale czy to się da jakoś samemu ustawić czy trzeba być fachowcem



Awatar użytkownika
matisim
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2650
Rejestracja: pt lip 10, 2009 00:53
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Post autor: matisim » pt kwie 02, 2010 11:09

a zapłonem nie podwyższysz troche obrotów? ustawiając go do przodu....



MisiekD
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 91
Rejestracja: śr sty 20, 2010 23:29
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka

Post autor: MisiekD » pt kwie 02, 2010 11:14

a może orientujecie się jaki jest koszt takiego ustawienia ?

[ Dodano: 02 Kwi 2010 11:16 ]
właśnie nie wiem jak to się ustawia ten zapłon do przodu

[ Dodano: 02 Kwi 2010 11:32 ]
niedawno wymianke robiłem poduszki gaźnika , przewody WN kopułke i palec



Awatar użytkownika
matisim
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2650
Rejestracja: pt lip 10, 2009 00:53
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Post autor: matisim » pt kwie 02, 2010 11:57

właśnie nie wiem jak to się ustawia ten zapłon do przodu
jeśli palec kręci sie w prawo zapłon kręcisz w lewo czyli przyspieszasz, w jakimś silniku tak robiłem ale nie wiem w jakim...



oldstaszek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1128
Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
Lokalizacja: Brzeg
Kontakt:

Post autor: oldstaszek » pt kwie 02, 2010 14:53

MisiekD pisze:a może orientujecie się jaki jest koszt takiego ustawienia ?

[ Dodano: 02 Kwi 2010 11:16 ]
właśnie nie wiem jak to się ustawia ten zapłon do przodu

[ Dodano: 02 Kwi 2010 11:32 ]
niedawno wymianke robiłem poduszki gaźnika , przewody WN kopułke i palec
klucz "13" zluzuj śrubę mocowania aparatu zapłonowego i obróć przeciwnie do zegarka POWOLI i o niewielki kąt - słuchaj jak zmienia się praca silnika (powinien przyśpieszać). Uznasz że wystarczy(nie za daleko) dokręć lekko i parę razy przegazuj - możesz usłyszeć detonację(dzwonienie) - to trochę cofnij aparat.Druga próba - na drodze - gaz w podłogę i przez króciutki moment możesz usłyszeć "dzwonki". Jeżeli będą głośne i wyraźne - jeszcze cofnij aparat aż będą delikatne i przez krótki moment.
To oczywiście na benzynie, na gazie nie usłyszysz(ma LO powyżej 100). :pub:

[ Dodano: 02 Kwi 2010 14:56 ]
MisiekD pisze:Panowie to jest [pierburg 2EE]

[ Dodano: 02 Kwi 2010 11:09 ]
oldstaszek pisze:Ustawienie idzie ze sterownika na podstawie informacji z potencjometru przepustnicy.


Oki ale czy to się da jakoś samemu ustawić czy trzeba być fachowcem
Nie ustawisz i nikt tego nie ustawi - nie ma takiej opcji.
Ostatnio zmieniony pt kwie 02, 2010 14:54 przez oldstaszek, łącznie zmieniany 1 raz.


mojego auta jeszcze nie wyprodukowano...

MisiekD
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 91
Rejestracja: śr sty 20, 2010 23:29
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka

Post autor: MisiekD » pt kwie 02, 2010 21:13

Dzięki wielkie
oldstaszek pisze:oldstaszek



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 130 gości