Przepustnica AEE nietypowy problem
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Przepustnica AEE nietypowy problem
Witam mam parę pytań dotyczących przepustnicy w silniku AEE wiem że na forum jest tego dosłownie mnóstwo ale opisu takiego problemu nie udało mi się znaleźć a mianowicie ostatnio wysiadło mi ssanie a więc na zimnym silniku są problemy z rozruchem myślałem że to ina tego zaworu od filtra par paliwa ale wymieniłem go i to nic nie dało ale zauważyłem że po włączeniu zapłony przepustnicy wo gule nie słychać VAG wyświetla błąd Nastawnik przepustnicy przerwa w obwodzie co o tym sądzicie co morze być przyczyną
- PAPAYOS
- Gadatliwa bestia
- Posty: 805
- Rejestracja: czw sie 30, 2007 15:04
- Lokalizacja: Zambrów
- Kontakt:
Ja się z czymś takim spotkałem...
Jakie masz objawy?
Prawdopodobnie takie...
- Przy uruchomieniu musisz nacisnąć pedał gazu,
- Przepustnica albo żęźi, albo nic nie słychać,
- Jak auto jest ciepłe, to obroty falują i auto gaśnie...
Diagnoza: - Przepustnica
Leczenie: - Wymiana przepustnicy w najlepszym razie czyszczenie i adaptacja.
Przepustnica po przekręceniu zapłonu powinna cicho piszczeć. Sprawdź: zdejmij obudowe filtra powietrza i poproś kogoś aby przekręcił kluczyk nie naciskając gazu, a ty patrz na przepustnice, co dzieje się z tym zamknięciem w środku. Powinno się delikatnie otworzyć samo, wydając piski.
P.S. to nie jest "nietypowy problem".
Pozdrawiam
PAPAYOS
Jakie masz objawy?
Prawdopodobnie takie...
- Przy uruchomieniu musisz nacisnąć pedał gazu,
- Przepustnica albo żęźi, albo nic nie słychać,
- Jak auto jest ciepłe, to obroty falują i auto gaśnie...
Diagnoza: - Przepustnica
Leczenie: - Wymiana przepustnicy w najlepszym razie czyszczenie i adaptacja.
Przepustnica po przekręceniu zapłonu powinna cicho piszczeć. Sprawdź: zdejmij obudowe filtra powietrza i poproś kogoś aby przekręcił kluczyk nie naciskając gazu, a ty patrz na przepustnice, co dzieje się z tym zamknięciem w środku. Powinno się delikatnie otworzyć samo, wydając piski.
P.S. to nie jest "nietypowy problem".

Pozdrawiam
PAPAYOS
Ostatnio zmieniony pt kwie 02, 2010 06:32 przez PAPAYOS, łącznie zmieniany 1 raz.
https://www.facebook.com/pages/Cthulhu/369766173200313
Po przekręceniu zapłonu przepustnicy u mnie nie słychać wcale ale objawy są takie jak mówisz tylko że na ciepłym silniku wszystko jest ok tylko podczas dojeżdżania do skrzyżowania czasami obroty delikatnie spadają za nisko niż powinny a VAG wyświetla nastawnik przepustnicy przerwa w obwodzie
[ Dodano: 02 Kwi 2010 08:00 ]
Pierwszy objaw był taki że ssanie załączało się na rozgrzanym silniku potem wysiadło do końca
[ Dodano: 02 Kwi 2010 12:30 ]
A mam jeszcze jedno pytanko nie chcę wydać pieniędzy na darmo więc wolę sprawdzić wszystkie możliwości i mam pytanie czy da się w jakiś sposób sprawdzić wiązkę silnika ponieważ błąd jest taki bak obwodu i jak odłączyć te główna kostkę znajdującą się obok czujnika temperatury ją trzeba obrócić czy pociągnąć
[ Dodano: 02 Kwi 2010 08:00 ]
Pierwszy objaw był taki że ssanie załączało się na rozgrzanym silniku potem wysiadło do końca
[ Dodano: 02 Kwi 2010 12:30 ]
A mam jeszcze jedno pytanko nie chcę wydać pieniędzy na darmo więc wolę sprawdzić wszystkie możliwości i mam pytanie czy da się w jakiś sposób sprawdzić wiązkę silnika ponieważ błąd jest taki bak obwodu i jak odłączyć te główna kostkę znajdującą się obok czujnika temperatury ją trzeba obrócić czy pociągnąć
- PAPAYOS
- Gadatliwa bestia
- Posty: 805
- Rejestracja: czw sie 30, 2007 15:04
- Lokalizacja: Zambrów
- Kontakt:
Sprawdź czy przypadkiem nie wypięła się wtyczka z przepustnicy.
To jest w miejscu zaznaczonym żółtym kółkiem...
Pozdrawiam
PAPAYOS
[ Dodano: 02 Kwi 2010 19:10 ]
A tak na marginesie to ja na 99 % obstawiam przepustnice...
To jest w miejscu zaznaczonym żółtym kółkiem...
Pozdrawiam
PAPAYOS
[ Dodano: 02 Kwi 2010 19:10 ]
A tak na marginesie to ja na 99 % obstawiam przepustnice...
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
https://www.facebook.com/pages/Cthulhu/369766173200313
Kostka jest ok sprawdzałem więc będę się rozglądał za przepustnicą a mam jeszcze takie pytanie bo kombinowałem na wszystkie sposoby i ni chciało mi się za każdym razem przykręcać przepustnicy więc dokręcałem ją delikatnie na 2 śruby i odpalałem silnik czy mogło to spowodować uszkodzenie uszczelki pod przepustnica a jeśli tak to gdzie taką uszczelkę kupić ASO
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 114 gości