Strona 1 z 3

bez dodania gazu nie zapali ??? mk3 ady

: sob gru 31, 2005 14:08
autor: wara99
witam
jaki czujnik jest odpowiedzialny za to ze jak na zimny silnik nie wcisne gazu to nie zapali . A przecierz powinien zapalic bez dodawania gazu .???

: sob gru 31, 2005 14:12
autor: Bondas
silnik krokowy !

pewnie sie zatarl albo jak latasz na gazie to zamarzl chyba ze tak jest ciagle, a nieraz wystarczy psiknoc do niego troche WD40 i ruszy

pozdrawiam

udanego sylwestra :partyman:

: sob gru 31, 2005 14:39
autor: ku_bi
Bondas pisze:silnik krokowy !

pewnie sie zatarl albo jak latasz na gazie to zamarzl chyba ze tak jest ciagle, a nieraz wystarczy psiknoc do niego troche WD40 i ruszy

pozdrawiam

udanego sylwestra :partyman:
yhm ady nie ma silnika krokowego...

: sob gru 31, 2005 14:43
autor: Bondas
no tamten to GTI to ma a ty jaki masz silnik

: sob gru 31, 2005 14:45
autor: ku_bi
Bondas pisze:no tamten to GTI to ma a ty jaki masz silnik
tamten to GTI z silnikiem ADY, ja mam taki sam. I wiem z ze te silniki nie maja silników krokowych.

: sob gru 31, 2005 14:49
autor: Bondas
czy to jest silnik 2,0 GTI 150KM

jest tam zawor stabilizacji biegu jalowego i to o to chodzi

: sob gru 31, 2005 15:02
autor: ku_bi
Bondas pisze:czy to jest silnik 2,0 GTI 150KM

jest tam zawor stabilizacji biegu jalowego i to o to chodzi
nie takie było pytanie..... ABF ma ten zawór. a wara99 ma silnik ADY 115 KM i ten nie ma tego zaworu....

: sob gru 31, 2005 15:06
autor: PitrekT
Jak są problemy z odpalaniem na zimnym silniku to moze byc uszkodzony czujnik temperatury.

: sob gru 31, 2005 15:07
autor: qra
ADY nie ma silnika krokowego tak jak mowi kubi.

: sob gru 31, 2005 15:20
autor: wara99
PitrekT pisze:Jak są problemy z odpalaniem na zimnym silniku to moze byc uszkodzony czujnik temperatury.
czy to jest ten czujnik co jest przy glowicy i jakie on ma znaczenie przy odpalaniu

Re: bez dodania gazu nie zapali ??? mk3 ady

: sob gru 31, 2005 15:24
autor: marcello
wara99 pisze:witam
jaki czujnik jest odpowiedzialny za to ze jak na zimny silnik nie wcisne gazu to nie zapali . A przecierz powinien zapalic bez dodawania gazu .???
mam ten sam problem z tym samym silnikiem ;/ i jeszcze jeden :
na benzynie i na gazie jest taki sam objaw a mianowicie gdy wyrzuce na luz to obroty spadaja do jakis 300-400 i znow wskakuja na 850-900 (no chyba ze zgasnie , bo tez sie zdarza). przy tych niskich obrotach zapala sie kontrolka ladowania (ale to pewnie dlatego ze prawie gasnie). dzieje sie tak na zimnym i na cieplym silniku. gdzie szukac przyczyny ?? pod vaga podpinalem i nic nie znalazl (swiece , przewody WN nowe). pompa daje paliwo pod cisnieniem ok 3 bar czyli w normie. co jeszcze sprawdzic ??
pozdrawiam

[ Dodano: Sob Gru 31, 2005 14:25 ]
PitrekT pisze:Jak są problemy z odpalaniem na zimnym silniku to moze byc uszkodzony czujnik temperatury.
a jak go sprawdzic ??

: sob gru 31, 2005 15:33
autor: ku_bi
b0rys pisze:mam ten sam problem z tym samym silnikiem ;/ i jeszcze jeden :
na benzynie i na gazie jest taki sam objaw a mianowicie gdy wyrzuce na luz to obroty spadaja do jakis 300-400 i znow wskakuja na 850-900 (no chyba ze zgasnie , bo tez sie zdarza). przy tych niskich obrotach zapala sie kontrolka ladowania (ale to pewnie dlatego ze prawie gasnie). dzieje sie tak na zimnym i na cieplym silniku. gdzie szukac przyczyny ?? pod vaga podpinalem i nic nie znalazl (swiece , przewody WN nowe). pompa daje paliwo pod cisnieniem ok 3 bar czyli w normie. co jeszcze sprawdzic ??
pozdrawiam
więc u Ciebie może być uszkodzony czujnik impulsu wału, a czy jak auto zgaśnie to są jakies problemy z odpaleniem :?:

: sob gru 31, 2005 15:59
autor: PitrekT
Czujnik temperatury ma wpływ na odpalanie zimnego silnika.Komputer na tej podstawie ustala skład mieszanki.Jeżeli jest on uszkodzony lub podaje nie prawidłowe parametry to i skład mieszanki jest nie dostosowany do temperatury silnika.
Można ten czujnik pomierzyć.
W załączniku znajduje się informacja o rezystancji w zależności od temperatury.
Jak masz dostęp do VAG-a to możesz porównać temperaturę w na wskaźniku w desce a temperaturą podawaną do komputera.

W przypadku Borysa to zgadzam się z kolegą ku_bi.

: sob gru 31, 2005 16:04
autor: marcello
ku_bi pisze:
b0rys pisze:mam ten sam problem z tym samym silnikiem ;/ i jeszcze jeden :
na benzynie i na gazie jest taki sam objaw a mianowicie gdy wyrzuce na luz to obroty spadaja do jakis 300-400 i znow wskakuja na 850-900 (no chyba ze zgasnie , bo tez sie zdarza). przy tych niskich obrotach zapala sie kontrolka ladowania (ale to pewnie dlatego ze prawie gasnie). dzieje sie tak na zimnym i na cieplym silniku. gdzie szukac przyczyny ?? pod vaga podpinalem i nic nie znalazl (swiece , przewody WN nowe). pompa daje paliwo pod cisnieniem ok 3 bar czyli w normie. co jeszcze sprawdzic ??
pozdrawiam
więc u Ciebie może być uszkodzony czujnik impulsu wału, a czy jak auto zgaśnie to są jakies problemy z odpaleniem :?:
to ten czujnik halla ?? no zakrcic trzeba troche i pali.

[ Dodano: Sob Gru 31, 2005 15:06 ]
PitrekT pisze:Czujnik temperatury ma wpływ na odpalanie zimnego silnika.Komputer na tej podstawie ustala skład mieszanki.Jeżeli jest on uszkodzony lub podaje nie prawidłowe parametry to i skład mieszanki jest nie dostosowany do temperatury silnika.
Można ten czujnik pomierzyć.
W załączniku znajduje się informacja o rezystancji w zależności od temperatury.
Jak masz dostęp do VAG-a to możesz porównać temperaturę w na wskaźniku w desce a temperaturą podawaną do komputera.

W przypadku Borysa to zgadzam się z kolegą ku_bi.
a moglbys podac numer oryginalu czujnika temperatury ??