MK II 1.3i unieruchomiony HELP

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Pablo2

MK II 1.3i unieruchomiony HELP

Post autor: Pablo2 » sob gru 31, 2005 00:29

Mam golfa II 1.3i + Gaz i dzis rano ładnie odpalił. po wyjsciu ze sklepu tez ładnie odpalił nastepnie przełaczylem na gaz (bez zadnych kłopotów).
Jednak po okolo 1 min. gdy wyjezdzałem z parkingu zgasł i nie chciał zapalić. Próbowałem z kuplem go ciągac ale nawet to nie pomogło. Istalacja jest z komputerem wiec odpalac musze na Pb. Sprawdzałem juz ze pompa podaje paliwo wiiec raczej nie jest uszkodzona. wczesniej nie było zadnych kłopotów z rozruchem. Sprawdzona iskra - ok ,sprawdzona rezystancja cewki zapłonowej - ok
Czy to może być Hall ?



Awatar użytkownika
Bondas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 842
Rejestracja: pt gru 30, 2005 16:52
Lokalizacja: okolice warszawy

Post autor: Bondas » sob gru 31, 2005 00:46

skoro iskra jest to wina paliwa - jak sprawdziles ze dochodzi ??

a gaz mozesz wlaczyc na krotko zeby sprawdzic czy to wina paliwa wystarczy podpiac plus to zaworu przy parniku i ruszy :grin: tylko nie zapomnij odlaczyc :grin:

a moze zaplon ci sie przestawil ??? albo padl modul ???



Awatar użytkownika
FosGate
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 269
Rejestracja: ndz sty 16, 2005 04:53
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: FosGate » sob gru 31, 2005 00:54

ja stawiam na czujnik Halla :)


_______________________________
www.stylepoznan.com

Pablo2

Post autor: Pablo2 » sob gru 31, 2005 01:16

Dopływ paliwa sprawdzałem po przez zdjęcie przewodu doprowadzajęcego paliwo do listw wtryskowej (cisnienie było spore)

Czy mozna w jakis prosty sposób sprawdzic moduł??



Awatar użytkownika
Bondas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 842
Rejestracja: pt gru 30, 2005 16:52
Lokalizacja: okolice warszawy

Post autor: Bondas » sob gru 31, 2005 01:21

no to ok czyli paliwo masz iskre masz czyli cos ze sterowaniem - a nie strzelil ci przypadkiem wtedy ten gaz - moze padl przeplywomierz bo halla mozna odlaczyc i tez bedzie chodzil ten silnik :grin: choc kulawo :grin:

a moze spadlo jakies poscisnienie albo lapie lewe powietrze do kolektora ssacego , wystarszy ze ta rura gumowa sie troche zsumie i przeplywomiesz glupieje i silnik zgasnie

pozdrawiam
:smoke:

jak modul padnie to nie ma iskry
Ostatnio zmieniony sob gru 31, 2005 01:26 przez Bondas, łącznie zmieniany 1 raz.



Pablo2

Post autor: Pablo2 » sob gru 31, 2005 01:26

A czy czujnik Halla moze byc uszkodzony jezeli jest iskra???

[ Dodano: Sob Gru 31, 2005 00:30 ]
Silnik nie strzelił mi jeszcze anim razu (wtedy tez nie).
Gumy dokładnie nie sprawdzałem.



Awatar użytkownika
Bondas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 842
Rejestracja: pt gru 30, 2005 16:52
Lokalizacja: okolice warszawy

Post autor: Bondas » sob gru 31, 2005 01:35

Moze byc ale i bez niego bys odpalil

pomylka dzisiaj sprawdzilem pod maska to nie ta kostka nie od halla :blush:

inaczej by iskra zginela :grin:
Ostatnio zmieniony sob gru 31, 2005 16:28 przez Bondas, łącznie zmieniany 1 raz.



Pablo2

Post autor: Pablo2 » sob gru 31, 2005 01:39

Guma jest OK ( własnie sprawdziłem)

A silnik przy kreceniu nawet nie zalapuje



Awatar użytkownika
Bondas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 842
Rejestracja: pt gru 30, 2005 16:52
Lokalizacja: okolice warszawy

Post autor: Bondas » sob gru 31, 2005 01:50

a jak wygladaja swiece mokre suche ???



Awatar użytkownika
rafekde
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 137
Rejestracja: ndz cze 26, 2005 09:20
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: rafekde » sob gru 31, 2005 01:56

moge moge:P

mam silnik 1.3 nz

czujnik halla padal mi 2 razy:P sprawdz go bedzie szybciej latwiej i taniej
bierzesz probnik samochodowy, taki z dioda, przebijasz szpileczkami kabeleczki plusowy i sygnalowy wychodzace z aparatu (sa ich trzy) i patrzysz czy dioda przygasa podczas krecenia rozrusznikiem:) nie przygasa wiec idzeisz na zlom kupujesz aparat od 1.6 bo jest najtanszy i wimieniasz czujniczek:)


PS silnik chyba jednak nie dziala bez czujnika polozenia walu czyli czujnika halla chyba ze sie myle...

____________pozdrawiam


SPRZEDAM 4 opony letenie VREDESTEIN 185/60 R14 MODEL HI-TACK z czarnymi felgami stalowymi do golfa

Awatar użytkownika
Bondas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 842
Rejestracja: pt gru 30, 2005 16:52
Lokalizacja: okolice warszawy

Post autor: Bondas » sob gru 31, 2005 02:09

mi tez tak sie wydawalo bo to logiczne ale jak rozlaczylem kostke to odpalil :-k



Pablo2

Post autor: Pablo2 » sob gru 31, 2005 02:11

Wydaje mi sie ze świece raczej były wilgotne. Ale żeby miec 100% pewność sprawdze to rano (bo teraz akumulator mi sie ładuje)

Pozdrawiam



Awatar użytkownika
rafekde
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 137
Rejestracja: ndz cze 26, 2005 09:20
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: rafekde » sob gru 31, 2005 02:13

moj 1.3 nz nieodpala:P
rece mi zmarzly od odpinania ale jednoznacznie moge stwierdzic moj silnik nie dziala bez czujnika halla:)
-nie zapala
-nie chodzi ani na niskich ani na wysokich obrotach:P

________________pozdrawiam

PS nie ma mowy o pomylce:)


SPRZEDAM 4 opony letenie VREDESTEIN 185/60 R14 MODEL HI-TACK z czarnymi felgami stalowymi do golfa

Awatar użytkownika
Bondas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 842
Rejestracja: pt gru 30, 2005 16:52
Lokalizacja: okolice warszawy

Post autor: Bondas » sob gru 31, 2005 02:24

nie upieram sie bo tez uwazam ze tak powinno byc a u siebie robilem to z 5 lat temu i moze cos poknocilem ale wydaje mi sie ze rozlaczylem i dalej chodzil

dziwne to moje auto ciagle mnie zaskakuje :grin:

sorry ze przezemnie zmarzles masz u mnie :kufel: w ramach rekompensaty

pozdrawiam
:smoke:

pomylka dzisiaj sprawdzilem pod maska to nie ta kostka nie od halla blush

inaczej by iskra zginela grin
Ostatnio zmieniony sob gru 31, 2005 16:34 przez Bondas, łącznie zmieniany 1 raz.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 386 gości