Błąd wskazania temperatury na liczniku

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
fructo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 123
Rejestracja: sob kwie 16, 2005 17:18
Lokalizacja: ..
Kontakt:

Błąd wskazania temperatury na liczniku

Post autor: fructo » śr mar 31, 2010 15:44

Witam

W związku z tym że nie otrzymałem odpowiedzi na swoje pytanie w wątku
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=278426
zakładam nowy temat.

Problemy ze wskazaniem temperatury na liczniku powróciły. Ciągle pokazuje bład "zwarcie do masy". Czujnik temperatury wymieniony, wtyczka przy kratce sprawdzona wszystko jest niby OK.
Mam pytanie: czy są jakieś newralgiczne punkty tej instalacji którym pasowałoby się przyjrzeć? Do którego pinu w liczniku jest podpięty czujnik temperatury zewnętrznej???


Wszyscy tylko BRAK MOCY I BRAK MOCY :)

Awatar użytkownika
Przemo440
Forum Master
Forum Master
Posty: 1971
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 20:08
Lokalizacja: Śvwiebodzinejro FSW
Kontakt:

Post autor: Przemo440 » śr mar 31, 2010 15:46

sprawdzić instalację czy przewody są w całości izolacja nieruszona itp...



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19378
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Post autor: Qto » śr mar 31, 2010 15:56

fructo pisze:"zwarcie do masy"
obadaj dokładnie kable, pewnie gdzieś się załamały lub przetarły i jest zwarcie...



Awatar użytkownika
fructo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 123
Rejestracja: sob kwie 16, 2005 17:18
Lokalizacja: ..
Kontakt:

Post autor: fructo » śr mar 31, 2010 17:13

No właśnie zamierzam to zrobić tylko nie wiem jak się za to zabrać....przewody idą pod obudową akumulatora w takim kanale do kabiny....jeżeli jest zwarcie do masy to np przetarty przewód ma styczność z budą samochodu czy może taki błąd wyskakuje przy zwykłym przerwaniu obwodu? dodam że czasami termometr działa poprawnie ale przeważnie gdy jest wilgotno,deszcz, mgła to sie takie akcje dzieją :(


Wszyscy tylko BRAK MOCY I BRAK MOCY :)

Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19378
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Post autor: Qto » śr mar 31, 2010 19:55

fructo pisze:czy może taki błąd wyskakuje przy zwykłym przerwaniu obwodu?
przy przerwanym nie było by żadnego sygnału na zegary...podejrzewam że łatwiej będzie pociągnąć nowy przewód od czujnika do zegarów niż szukać awarii.



Awatar użytkownika
Oli
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 725
Rejestracja: pt wrz 09, 2005 22:02
Lokalizacja: Hajnówka
Kontakt:

Post autor: Oli » śr mar 31, 2010 20:05

Qto pisze:będzie pociągnąć nowy przewód od czujnika do zegarów niż szukać awarii.
miałem napisać to samo, pociągniesz nowy kabel i będziesz na 100 % pewien, 0.5h roboty i po sprawie, "zwarcie do masy" na bank musi czasem masować ale w takim miejscu że nie widać.

[ Dodano: Sro Mar 31, 2010 20:10 ]
zapomniałem napisać: kabel ciągniesz pod 26pin zielonej wtyczki, masa łapniesz gdzieś w pobliżu (ja pociągnąłem od klaksonu)


[b]148KM/326Nm[/b]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 510 gości