Strona 1 z 1

Kr 16v za niskie cisnienie oleju, panewki+szlif wymienione

: pn mar 29, 2010 21:38
autor: diodas
Witam!
Silnik (oznaczenie Kr 16V) nie trzymał ciśnienia oleju na ciepłym-na jałowych i w okolicach 2000 było za mało.
Wał został oddany do sprawdzenia u szlifierzy, okazał sie dobry. Panewki nowe-nominalne.
Lecz po tej operacji jest ten sam problem, przy tej samej temperaturze (powyzej 90 stopni ), nie poprawiło sie.

W związku z tym czy winą mogą być panewki wałków rozrządu?
Albo czy już ktoś tak miał i poprawiło się ciśnienie po wymianie głowicy?
Jaka jest pewność i czy można to jakoś sprawdzić?


Bo nie wiem czy warto dalej inwestowac tym razem w góre. :grrr:
Popychacze klepia ale wymienie je jak juz ciśnienie będzie ok.

: pn mar 29, 2010 21:55
autor: DaroW
Może od pompy oleju i zaworu regulującego ciśnienie trzeba było zacząć.

: wt mar 30, 2010 06:48
autor: RasPL
Dokładnie rozbierz pompę oleju i sprawdź luz między zębami od tego trzeba zacząć

: wt mar 30, 2010 07:20
autor: $iwy
Jeszcze zobacz... jak składałeś pompę oleju... tam u góry jest taka tulejka kumpel jej kiedyś nie założył i nie było u góry oleju na ciepłym silniku.Sytuacja podobna do Twojej.

: śr mar 31, 2010 18:43
autor: diodas
RasPL pisze:Dokładnie rozbierz pompę oleju i sprawdź luz między zębami od tego trzeba zacząć
Dziś pompa oleju wymieniona na nowa(febi), teraz przy 103 stopniach na jałowych obrotach zaczyna brakować ciśnienia...

Czyli teraz zostaje wymiana głowicy? Czy jest jeszcze jakaś inna możliwość?

: śr mar 31, 2010 20:23
autor: piteR-ek
Wprawdzie o dizlu. ale fakt ze tez sa te panewki zapoznaj sie z tematem
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=153397

: śr mar 31, 2010 21:58
autor: DaroW
diodas, masz manometr do mierzenia ciśnienia, czy patrzysz na kontrolke ?