Kr 16v za niskie cisnienie oleju, panewki+szlif wymienione

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

diodas
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: ndz kwie 23, 2006 19:17
Lokalizacja: szczecin

Kr 16v za niskie cisnienie oleju, panewki+szlif wymienione

Post autor: diodas » pn mar 29, 2010 21:38

Witam!
Silnik (oznaczenie Kr 16V) nie trzymał ciśnienia oleju na ciepłym-na jałowych i w okolicach 2000 było za mało.
Wał został oddany do sprawdzenia u szlifierzy, okazał sie dobry. Panewki nowe-nominalne.
Lecz po tej operacji jest ten sam problem, przy tej samej temperaturze (powyzej 90 stopni ), nie poprawiło sie.

W związku z tym czy winą mogą być panewki wałków rozrządu?
Albo czy już ktoś tak miał i poprawiło się ciśnienie po wymianie głowicy?
Jaka jest pewność i czy można to jakoś sprawdzić?


Bo nie wiem czy warto dalej inwestowac tym razem w góre. :grrr:
Popychacze klepia ale wymienie je jak juz ciśnienie będzie ok.



DaroW
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 381
Rejestracja: czw sty 28, 2010 19:25
Lokalizacja: okol. Czewy

Post autor: DaroW » pn mar 29, 2010 21:55

Może od pompy oleju i zaworu regulującego ciśnienie trzeba było zacząć.



Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Post autor: RasPL » wt mar 30, 2010 06:48

Dokładnie rozbierz pompę oleju i sprawdź luz między zębami od tego trzeba zacząć


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
$iwy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 457
Rejestracja: pt kwie 13, 2007 17:36
Lokalizacja: Prudnik (Opolskie)

Post autor: $iwy » wt mar 30, 2010 07:20

Jeszcze zobacz... jak składałeś pompę oleju... tam u góry jest taka tulejka kumpel jej kiedyś nie założył i nie było u góry oleju na ciepłym silniku.Sytuacja podobna do Twojej.



diodas
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: ndz kwie 23, 2006 19:17
Lokalizacja: szczecin

Post autor: diodas » śr mar 31, 2010 18:43

RasPL pisze:Dokładnie rozbierz pompę oleju i sprawdź luz między zębami od tego trzeba zacząć
Dziś pompa oleju wymieniona na nowa(febi), teraz przy 103 stopniach na jałowych obrotach zaczyna brakować ciśnienia...

Czyli teraz zostaje wymiana głowicy? Czy jest jeszcze jakaś inna możliwość?



piteR-ek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 686
Rejestracja: pn sty 19, 2009 19:01

Post autor: piteR-ek » śr mar 31, 2010 20:23

Wprawdzie o dizlu. ale fakt ze tez sa te panewki zapoznaj sie z tematem
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=153397



DaroW
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 381
Rejestracja: czw sty 28, 2010 19:25
Lokalizacja: okol. Czewy

Post autor: DaroW » śr mar 31, 2010 21:58

diodas, masz manometr do mierzenia ciśnienia, czy patrzysz na kontrolke ?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 98 gości