Fabryczne ustawienie przepustnicy.
: pn mar 29, 2010 14:01
Witam. proszę o poradę. Polo 1.3 na monowtrysku, AAV .
Czy ktoś może wie jak ustawić prawdłowo tą śrubkę, która reguluje początkowe wychylenie przepustnicy? Jak bardzo powinna być wkręcona? Może jakieś zdjęcia, albo pomiary? Srubka była zaklejona jakimś plastikiem, ale mądry mechanik [ja] plastik wykruszył i śrubką kręcił i przestawiał.
Cały czas borykam się z problemami falujących obrotów. Podstawa wtrysku sprawdzona i zaklejona ładnie sylikonem (nie jest to guma, tylko kawałek plastiku z uszczelkami - ale są znaczki VW, wiec oryginał), świece w porządku - wymienione na BUR5ET miesiąc temu (chociaż 1. od strony rozrządu była czarna, reszta OK), kopułka wymieniona na nową z ekranem, palec przeczyszczony papierkiem, TPS ustawiony prawdiłowo (ale przepustnica prawdopodobnie źle), przebić na kablach WN nie ma. Przepustnica przeczyszczona, komp zresetowany, zapłon ustawiony na słuch, cewka raczej w porządku (miałem inną na wymianę i było to samo).
Zauważyłem, że problem falowania objawia się tylko i wyłącznie na ciepłym silniku. Na ssaniu jest wszystko OK. Chyba - tak mi się wydaje.
Błaaaagam o pomoc, bo jestem już bezradny, a takie usterki psują moją opinię o Naszych kochanych polówkach.
Czy ktoś może wie jak ustawić prawdłowo tą śrubkę, która reguluje początkowe wychylenie przepustnicy? Jak bardzo powinna być wkręcona? Może jakieś zdjęcia, albo pomiary? Srubka była zaklejona jakimś plastikiem, ale mądry mechanik [ja] plastik wykruszył i śrubką kręcił i przestawiał.
Cały czas borykam się z problemami falujących obrotów. Podstawa wtrysku sprawdzona i zaklejona ładnie sylikonem (nie jest to guma, tylko kawałek plastiku z uszczelkami - ale są znaczki VW, wiec oryginał), świece w porządku - wymienione na BUR5ET miesiąc temu (chociaż 1. od strony rozrządu była czarna, reszta OK), kopułka wymieniona na nową z ekranem, palec przeczyszczony papierkiem, TPS ustawiony prawdiłowo (ale przepustnica prawdopodobnie źle), przebić na kablach WN nie ma. Przepustnica przeczyszczona, komp zresetowany, zapłon ustawiony na słuch, cewka raczej w porządku (miałem inną na wymianę i było to samo).
Zauważyłem, że problem falowania objawia się tylko i wyłącznie na ciepłym silniku. Na ssaniu jest wszystko OK. Chyba - tak mi się wydaje.
Błaaaagam o pomoc, bo jestem już bezradny, a takie usterki psują moją opinię o Naszych kochanych polówkach.