Para zza silnika/ubywajacy plyn

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Młody90
Forum Master
Forum Master
Posty: 1300
Rejestracja: wt lip 14, 2009 23:05
Lokalizacja: Zabrze
Kontakt:

Para zza silnika/ubywajacy plyn

Post autor: Młody90 » pn mar 29, 2010 13:36

Witam.

Mam nastepujacy problem, zauwazylem ze po wlaczeniu swiatel wskazowka spada do przed ostatniej kreski , po zgaszeniu wraca "raczej na wlasciwe miejsce" .
Jest jeszcze jeden problem , bo ubywa mi chyba plyn chlodniczy, jak stoje to nie ale jak jade to wydobywa mi sie spod maski dym , otwarlem maske i dym leci zza silnika , nie wiem czy tam sa jakies przewody chlodnicze ale po otwarciu zbiorniczka zauwazylem ze ubylo bo jeszcze dzisiaj dolewałem .
Juz nie wspomne ze caly czas miga mi kontrolka plynu.
Mam silnik na wtrysku mechanicznym , od razu pisze ze czujnik temperatury nie mam pojecia gdzie jest .. mam golfa po swapie na audi 1.9 benzyna +LPG.
Ostatnio zmieniony pn mar 29, 2010 14:16 przez Młody90, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
-=ren=-
Forum Master
Forum Master
Posty: 1656
Rejestracja: pn sty 02, 2006 15:24
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: -=ren=- » pn mar 29, 2010 14:27

brak cisnienia w układzie, pęknięta głowica, źle skręcona głowica i leci przy przylgni. Jeśli ten silnik 1,9 jest taki sam jak 1,8 lub 1,6 w VW to z tyłu nie ma nigdzie wody - chyba że do podgrzewania kolektora ssącego...


vwlifestyle.pl
Obrazek

piteR-ek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 686
Rejestracja: pn sty 19, 2009 19:01

Post autor: piteR-ek » pn mar 29, 2010 14:34

-=ren=- pisze:chyba że do podgrzewania kolektora ssącego...
I właśnie tam mogła uszczelka puścić i ścieka na kolektor wydechowy



Awatar użytkownika
Młody90
Forum Master
Forum Master
Posty: 1300
Rejestracja: wt lip 14, 2009 23:05
Lokalizacja: Zabrze
Kontakt:

Post autor: Młody90 » pn mar 29, 2010 14:35

-=ren=-, a co mozna sprawdzic ? , bo teraz to mnie zagiołes..



Awatar użytkownika
-=ren=-
Forum Master
Forum Master
Posty: 1656
Rejestracja: pn sty 02, 2006 15:24
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: -=ren=- » pn mar 29, 2010 14:37

No chyba najprościej zagrzać auto i patrzeć skąd paruje woda... Wiem ze dostęp może nie jest najlepszy, ale to jedyna metoda. Dużo płynu ubywa?


vwlifestyle.pl
Obrazek

Awatar użytkownika
Młody90
Forum Master
Forum Master
Posty: 1300
Rejestracja: wt lip 14, 2009 23:05
Lokalizacja: Zabrze
Kontakt:

Post autor: Młody90 » pn mar 29, 2010 14:39

no wlasnie to paruje tylko podczas jazdy , jak zatrzymalem sie , otworzylem maske to zaczely sie wydobywac resztki tej pary i juz nie parowalo , no bardzo duzo ubywa .



Awatar użytkownika
-=ren=-
Forum Master
Forum Master
Posty: 1656
Rejestracja: pn sty 02, 2006 15:24
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: -=ren=- » pn mar 29, 2010 14:47

to zagrzej auto zatrzymaj się i zajrzyj z tyłu ale nie na wolnych obrotach, tylko dodaj gazu "łapką" tak na 3 tysiące i ostrożnie zaglądaj żebyś się nie poparzył przez zachlapanie twarzy. A nie przegrzałeś ostatnio auta? nie wyrzuciło Ci płynu niedawno na drogę, może wentylator się nie włączył co?


vwlifestyle.pl
Obrazek

Awatar użytkownika
Młody90
Forum Master
Forum Master
Posty: 1300
Rejestracja: wt lip 14, 2009 23:05
Lokalizacja: Zabrze
Kontakt:

Post autor: Młody90 » pn mar 29, 2010 15:05

nie moglem przegrzac bo wentylator sie zalaczal . Do tego jak wlacze swiatla to wskazowka temp. mi sie podnosi sama jak wylacze to wraca do swojej "pierwotnej "pozycji



Awatar użytkownika
-=ren=-
Forum Master
Forum Master
Posty: 1656
Rejestracja: pn sty 02, 2006 15:24
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: -=ren=- » pn mar 29, 2010 15:39

wskazówka na pewno nie powoduje parowania wody... to problem z przełącznikiem świateł, wadą instalacji lub innego wadliwego sprzętu elektrycznego... Zajmij się najpierw ubytkiem wody.


vwlifestyle.pl
Obrazek

Awatar użytkownika
Młody90
Forum Master
Forum Master
Posty: 1300
Rejestracja: wt lip 14, 2009 23:05
Lokalizacja: Zabrze
Kontakt:

Post autor: Młody90 » pn mar 29, 2010 15:46

-=ren=-, no bylem przed chwila w aucie , sprawdzilem i za silnikiem na dole nad pol oska widze jak mi kapie plyn , nic wiecej nie jestem w stanie powiedziec , musialbym wjechac na kanał najlepiej , ale narazie jest to nie mozliwe



Awatar użytkownika
-=ren=-
Forum Master
Forum Master
Posty: 1656
Rejestracja: pn sty 02, 2006 15:24
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: -=ren=- » pn mar 29, 2010 15:58

jeśli sprawdziłeś i nie kapie z kolektora,no to tylko trzeba określić czy kapie z:
1. głowicy
2. miejsca gdzie uszczelka pod głowicą
3. blok/odlew żeliwny

być może w czasie zimy coś "strzeliło".
więcej już nawet nie wiem o czym "teoretyzować".


vwlifestyle.pl
Obrazek

Awatar użytkownika
Młody90
Forum Master
Forum Master
Posty: 1300
Rejestracja: wt lip 14, 2009 23:05
Lokalizacja: Zabrze
Kontakt:

Post autor: Młody90 » pn mar 29, 2010 16:01

-=ren=-, ren narazie wielkie dzieki napewno to sprawdze !



Awatar użytkownika
Tomasz Bis
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 592
Rejestracja: sob cze 06, 2009 06:30
Lokalizacja: lubelskie Bychawa
Kontakt:

Post autor: Tomasz Bis » pn mar 29, 2010 17:10

To ja coś na temat wskaźnika.Problem może leżeć w słabej masie .Proponuję Ci sprawdzić i zakonserwować połączenia aku z budą i skrzynią oraz plusowy . Tyle na początek .


Jak się mylę proszę poprawić , nie obrażać .
http://www.youtube.com/watch?v=iatezFC1aFk&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Młody90
Forum Master
Forum Master
Posty: 1300
Rejestracja: wt lip 14, 2009 23:05
Lokalizacja: Zabrze
Kontakt:

Post autor: Młody90 » wt mar 30, 2010 16:31

bylem przed chwila w garazu , doszedlem do tego skad leci , a wiec z tyłu bloku silnika jest srubka z ktorej to leci , wydaje mi sie ze to oznaki zuzytej uszczelki pod glowica , dokrecenie jej nic nie pomoglo bo dalej leci .



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 51 gości