Strona 1 z 1

Problem z obrotami

: pt gru 30, 2005 01:01
autor: horian
W golf III 1,8 silnik ABS przy wrzuceniu na luz silnik pracuje na 1800 obrotach niezależnie przy jakiej prędkości i na jakim biegu to było zrobione. Dopiero w momencie spadku prędkości do 20 km/h obroty spadają do 800. Co może być przyczyną? Już wymieniłem czujnik ssania ... co robić dalej

Re: Problem z obrotami

: pt gru 30, 2005 06:35
autor: RobertP
horian pisze:W golf III 1,8 silnik ABS przy wrzuceniu na luz silnik pracuje na 1800 obrotach niezależnie przy jakiej prędkości i na jakim biegu to było zrobione. Dopiero w momencie spadku prędkości do 20 km/h obroty spadają do 800. Co może być przyczyną? Już wymieniłem czujnik ssania ... co robić dalej
a nie jeździsz przypadkiem na gazie ?
problemy z obrotami przy gazie to norma ... :-( i to bardzo zła ta norma !!
w silnikach benzynowych VW i nie tylko jest coś takiego jak:
czujnik położenia przepustnicy oraz silniczek krokowy;
i jeśli masz silnik z wtryskiem i masz problemy z obrotami a masz gaz i masz problem czasami
z spadkiem mocy to raczej na 100% wskazywałoby na silniczek krokowy - spory wydatek za tak małą część ;-(

: pt gru 30, 2005 10:00
autor: horian
Rzeczywiście mam golfa na gaz, ale te problemy są na gazie i na paliwie - dodam jeszcze że jest to monowtrysk

: pt gru 30, 2005 11:01
autor: RobertP
no to stawiam na silniczek krokowy
zachodzi drobniutkie prawdopodobieństwo że to sonada lambda,
ale stawiam na silnik krokowy - ofert sprzedaży jest sporo
ja np. kiedyś kupiłem na allegro nowy do escorta i po wymianie było dobrze

: pn sty 02, 2006 17:07
autor: malgosk
U mnie jest podobny problem. Mialem problemy z jazda na paliwie. Resetowalem koputer i przez jakis czas bylo OK. Ale po jezdzie na LPG znow lapal bledy i nie pracowal na paliwie. Wiec spece od instalacji zalozyli mi jakis przerywacz sterowany elektrycznie, ktory cos odcina. Nie powiedzieli mi co, ale podejrzewam, ze odcina zasilanie kompa podczas jazdy na gazie. Wtedy komp sie resetuje. Teraz na paliwie chodzi jak nowy, ale dla odmiany na LPG szaleje. Tzn. Jak odpale go na paliwie, a nastepnie przerzuce na LPG, to obroty jalowe sa na poziomie 1400. Jak odpale go od razu na LPG, to obroty sa okolo 850, czyli bardzo dobre.....

Ja walczę już 2 tygodnie

: pn sty 02, 2006 17:37
autor: marcinec
U mnie na benzynie faluje 500-1500 a na gazie czyma 2500 obr .
Na pewno gdzieś łapie lewe powietrze bo serwo hamulcy prawie nie działa (ale jest ok)
Podkładkę pod wtryskiem wymieniłem ,dalej nic
wymieniłem węzyk opodciśnienia ten co idzie do filtra powietrza dalej nic
reset kompa nic,
spróbuje jeszcze przeczyścić krokowy ale wątpie że to on
został mi tylko demontarz kolektora ssacego i wymiana uszczelek na nowe

jak toś ma pomysł to chętnie posłucham

: pn sty 02, 2006 18:01
autor: Bondas
silnikczek krokowy albo zle wyregulowana LPG

przemyj silniszek WD40 moze pomoze mi pomaga i robi sie tak co 20 tys km