Po wymianie węża wspomagania mk4 wyje pompa
: sob mar 27, 2010 22:51
Wymieniłem wąż wspomy bo się pocił.
Układ zalałem ATF II czerowny i odpowietrzyłem.
Stary był brązowy ale to chyba z wypracowania nie wiem.
Co może być powodem głośniejszej pracy pompy i czy nowo zakuwane przewody mają jakiś negatywny wpływ na układ wspomagania bo znajomy mówi że są w ori przewodach jakieś ograniczniki ciśnienia i że maglownica może paść ?
Dzięki za pomoc i pozdrawiam
Układ zalałem ATF II czerowny i odpowietrzyłem.
Stary był brązowy ale to chyba z wypracowania nie wiem.
Co może być powodem głośniejszej pracy pompy i czy nowo zakuwane przewody mają jakiś negatywny wpływ na układ wspomagania bo znajomy mówi że są w ori przewodach jakieś ograniczniki ciśnienia i że maglownica może paść ?
Dzięki za pomoc i pozdrawiam