Strona 1 z 1

90r. Vw Golf II GTI pf nie odpala

: sob mar 27, 2010 17:26
autor: Loko_GTI
Wczoraj jak zawsze wróciłem do domu samochodem z pracy, auto zachowywało się jak najbardziej prawidłowo. Zgasiłem silnik pod blokiem a następnie włączyłem radio na jakieś 15 min, po tym czasie pomyślałem, że odpalę niech się podładuje akumulator. Wsiadam kręcę kontrolki sie świecą pompa słychać że pracuje a tu nic.
Zrobiłem rozeznanie co może być nie tak, zatankowałem 10 litrów paliwa, sprawdziłem masy pod maską, sprawdziłem układ zapłonowy, świece, kable wysokiego napięcia, skrzynkę bezpieczników, przepływomierz. Po wszystkim postanowiliśmy odpalić na linkę, po podczepieniu obydwu aut (z drugiego biegu) golf kręcił ale silnik wariował, to znaczy słychać było, że pracuje ale jakby na zerowych obrotach z resztą obrotomierz nic nie pokazywał, po wrzuceniu na holu luzu golf momentalnie zdycha.
Zaprowadziliśmy golfa pod mój blok i po raz ostatni zerknąłem pod maskę a tu listwa paliwowa zalana od zewnątrz paliwem. Dlatego proszę was koledzy o pomoc co to u licha jest i jak tą usterkę należy wyeliminować lub naprawić.

: sob mar 27, 2010 17:36
autor: dziejo
Loko_GTI pisze:a tu listwa paliwowa zalana od zewnątrz paliwem.
no masz przyczynę zapodaj fotki moze bardziej bedzie mozna zdjagnozować usterkę
zasilanie listwy wtryskowej ale nic nie mozna sensownego powiedziec nie widząc tego :bajer:

: sob mar 27, 2010 17:36
autor: Fox_00
Może wężyk się przyszczypnął, przetarł lub coś i nie daje paliwa na wtryski ?

[ Dodano: Sob Mar 27, 2010 16:37 ]
Ciężko odpowiedzieć na to pytanie :helm:

[ Dodano: Sob Mar 27, 2010 16:39 ]
dziejo pisze:zapodaj fotki moze bardziej bedzie mozna zdjagnozować usterkę
popieram :) byłoby to bardzooo pomocne :)

: sob mar 27, 2010 17:53
autor: Loko_GTI
W takim razie dzis robobie zdjęcia bo zależy mi żeby go uruchomić.

: sob mar 27, 2010 18:39
autor: sas_gti
Loko_GTI pisze:z resztą obrotomierz nic nie pokazywał
jak obrotomierz nawet nie drgnął to znaczy że prawdopodobnie czujnik halla ma usterke, czyli ten odpowiedzialny na odczytywanie obrotów silnika (pod kopułką)
Jak przekrecasz kluczyk na zapłon to wskazówka też powinna drgnąć jesli hall jest psrawny.

: sob mar 27, 2010 19:41
autor: RasPL
sas_gti pisze:Jak przekrecasz kluczyk na zapłon to wskazówka też powinna drgnąć jesli hall jest psrawny.
mi to się kojarzy że liczniki z MFA dopiero po odpaleniu silnika zaczynają obroty pokazywać, tyle ze ja tego nie sprawdzę bo silnik rozebrałem, jak ktoś taki ma niech zobaczy

: ndz mar 28, 2010 12:41
autor: Loko_GTI
Panowie wczoraj gdy udało nam się odpalić golfika przez przypadek dotknąłem kostkę od aparatu zapłonowego i silnik momentalnie zgasł, wyjęliśmy z gniazda wtyczkę przeczyściłem styki dokładnie obejrzałem izolację wszystko ok. Dzisiaj trochę pojeżdżę potestuje i zobaczymy najważniejsze że odpala :D

: ndz mar 28, 2010 12:55
autor: sas_gti
RasPL pisze:mi to się kojarzy że liczniki z MFA dopiero po odpaleniu silnika zaczynają obroty pokazywać
nie, raczej nie. To nie powinno mieć nic wspólnego. sygnał od obrotka nie idzie przez MFA.
Loko_GTI pisze:gdy udało nam się odpalić golfika przez przypadek dotknąłem kostkę od aparatu zapłonowego i silnik momentalnie zgasł
czyli kostę halla o którym mówiłem :p

: pn mar 29, 2010 12:53
autor: Duber
na prosbe autora zamykam