90r. Vw Golf II GTI pf nie odpala
: sob mar 27, 2010 17:26
Wczoraj jak zawsze wróciłem do domu samochodem z pracy, auto zachowywało się jak najbardziej prawidłowo. Zgasiłem silnik pod blokiem a następnie włączyłem radio na jakieś 15 min, po tym czasie pomyślałem, że odpalę niech się podładuje akumulator. Wsiadam kręcę kontrolki sie świecą pompa słychać że pracuje a tu nic.
Zrobiłem rozeznanie co może być nie tak, zatankowałem 10 litrów paliwa, sprawdziłem masy pod maską, sprawdziłem układ zapłonowy, świece, kable wysokiego napięcia, skrzynkę bezpieczników, przepływomierz. Po wszystkim postanowiliśmy odpalić na linkę, po podczepieniu obydwu aut (z drugiego biegu) golf kręcił ale silnik wariował, to znaczy słychać było, że pracuje ale jakby na zerowych obrotach z resztą obrotomierz nic nie pokazywał, po wrzuceniu na holu luzu golf momentalnie zdycha.
Zaprowadziliśmy golfa pod mój blok i po raz ostatni zerknąłem pod maskę a tu listwa paliwowa zalana od zewnątrz paliwem. Dlatego proszę was koledzy o pomoc co to u licha jest i jak tą usterkę należy wyeliminować lub naprawić.
Zrobiłem rozeznanie co może być nie tak, zatankowałem 10 litrów paliwa, sprawdziłem masy pod maską, sprawdziłem układ zapłonowy, świece, kable wysokiego napięcia, skrzynkę bezpieczników, przepływomierz. Po wszystkim postanowiliśmy odpalić na linkę, po podczepieniu obydwu aut (z drugiego biegu) golf kręcił ale silnik wariował, to znaczy słychać było, że pracuje ale jakby na zerowych obrotach z resztą obrotomierz nic nie pokazywał, po wrzuceniu na holu luzu golf momentalnie zdycha.
Zaprowadziliśmy golfa pod mój blok i po raz ostatni zerknąłem pod maskę a tu listwa paliwowa zalana od zewnątrz paliwem. Dlatego proszę was koledzy o pomoc co to u licha jest i jak tą usterkę należy wyeliminować lub naprawić.