Strona 1 z 1
Auto Alarm do golfa2 problem z podlaczeniem
: czw gru 29, 2005 15:14
autor: SwiRek
Witam!
zakupilem alarm exus v10 expert, wczoraj go podlaczylem ale nie do konca... jak narazie podlaczona jest dioda czujniki pir czujnik wstrzasiwy, kierunki, syrenka. Pytanie jak podlaczyc drzwi w ktore miejsce zeby po otwarciu alarm sie wzbudzal (golfik 5 dz) drugie pytanie to jak sie podpiac do centralnego(pneumatyk) trzecie pytanie w ktore miejesce podlaczyc odciecie zaplonu no i czwarte ostatnie pytanko: alarm ma opcje podlaczenia do lampki oswietleniowej samochodu kiedy alarm wyje to mrugaja kierunki oraz lampka w srrodku samochodu jak podlaczyc sie pod ta lapke zeby nic nie zepsuc bo przeciez jest tam czasowy wylacznik. Z gory dzieki za pomoc
: czw gru 29, 2005 15:23
autor: guli
Mój jest trzydrzwiowy więc nie wiem czy po otwarciu tylnych drzwi lampka się zapala. Jeżeli tak to musisz po prawej albo lewej stronie przy przednim słupku odsunąć wykładzinę, pogmerać paluchem i wyciągnąć kabelek od włącznika i do niego się wpiąć. pod warunkiem oczywiście, że ten alarm jest wyzwalany masą

Co do podłączenia do lampki to nie mam pojęcia, zresztą uważam, że jest to zbędny bajer. Przy okazji czy na wyściu na kierunki są bezpieczniki?? Jeżeli nie to dołóż.
: czw gru 29, 2005 15:29
autor: SwiRek
co do bezpiecznikow na kierunki to owszem sa ale ja dodatkowo dolozylem diody w kierunku zaporowym , ale co do tych drzwi to z centralki wychodzi kabel cos tam drzwi (+) drugi cos tam drzwi (-) itd. chodzi o to czy w golfikach na drzwiach jest sterowanie masa czy plusem bo nie chce uszkodzic centraliki...
: czw gru 29, 2005 21:19
autor: kesier
w mkII sterowanie jest masa widocznie alarm ma wbudowany przekaznik zeby bylo mniej roboty np przy BMW w ktorym oswietlenie jest sterowane+,
: czw gru 29, 2005 21:47
autor: SwiRek
no i o to mi chodzilo szybko i tresciwie ja klikam przycisk "pomogl" a ja chcialbym sie jescze dowiedziec jak mam podlaczyc moj pneumatyczny central pod alarm bo to priorytet no i ten bajerek z lampka.
: czw gru 29, 2005 22:01
autor: miomio1
alarm podepnij do przewodów które idą do centralnego pneumatycznego dzwi kierowcy w MK3 jest to kolor zielony i szary .
: czw gru 29, 2005 22:17
autor: SwiRek
ale slyszalem bo jescze nie rozbieralem ze mk2 nie ma silownika w drzwiach kierowcy tylko jakies styczniki
: czw gru 29, 2005 22:37
autor: miomio1
Zdejmij tapicerke i zobacz te styczniki i przy zamykaniu dźwi z kluczyka , lub z pilota powinien pojawiać sie impuls na nich(-) lub (+) i wtedy będzie wiadomo gdzie sie podpiąć , jak troszke jestes kumaty a widzę że jesteś po wcześniejszym poście to bez problemu te impulsy znajdziesz

)
: czw gru 29, 2005 22:40
autor: SwiRek
nie ma z tym problemu bo z elektroniki nie jestem taki zly tylko chodzi o to czy procz reszty drzwi to te od kierowcy tez sie zamkna z pilota czy moze zamknie sie reszta a te nie...
: pt gru 30, 2005 02:10
autor: B_O_N_K
SwiRek pisze:nie ma z tym problemu bo z elektroniki nie jestem taki zly tylko chodzi o to czy procz reszty drzwi to te od kierowcy tez sie zamkna z pilota czy moze zamknie sie reszta a te nie...
W mk2 w drzwiach od kierowcy nie ma siłownika, wiec te drzwi się nie zamkną. Najlepszym rozwiązaniem (moim zdaniem) jest wstawienie w drzwi kierowcy siłownika elektrycznego, którym będzie starować centralka alarmu. Klikasz pilotem, centralka uruchamia siłownik, siłownik otwiera/zamyka drzwi oraz wykonuje pracę, którą wykonałbyś przekręcając kluczyk w zamku a więc jednocześnie uruchamia seryjny centralny zamek, który zamyka/otwiera resztę drzwi, bagażnik i klapkę wlewu paliwa

Aha, przy takim rozwiązaniu nie trzeba już podłączać centralki alarmu do centralnego zamka
PozdróVWka

: pt gru 30, 2005 08:41
autor: Gwiazdor
B_O_N_K pisze:SwiRek pisze:nie ma z tym problemu bo z elektroniki nie jestem taki zly tylko chodzi o to czy procz reszty drzwi to te od kierowcy tez sie zamkna z pilota czy moze zamknie sie reszta a te nie...
W mk2 w drzwiach od kierowcy nie ma siłownika, wiec te drzwi się nie zamkną. Najlepszym rozwiązaniem (moim zdaniem) jest wstawienie w drzwi kierowcy siłownika elektrycznego, którym będzie starować centralka alarmu. Klikasz pilotem, centralka uruchamia siłownik, siłownik otwiera/zamyka drzwi oraz wykonuje pracę, którą wykonałbyś przekręcając kluczyk w zamku a więc jednocześnie uruchamia seryjny centralny zamek, który zamyka/otwiera resztę drzwi, bagażnik i klapkę wlewu paliwa

Aha, przy takim rozwiązaniu nie trzeba już podłączać centralki alarmu do centralnego zamka
PozdróVWka

Dokładnie tak (chociaż wiele osób się upierało wcześniej że siłowniki w drzwiach kierowcy są) Ale nie we wszystkich. Więc najłatwiej i ja tak zakładałem (kupiłem siłownik ze sterownikiem i wpiąłem się w alarm). Bezpieczniejsze bo nie ingerujesz w oryginalny centralny i spokój. Jak do tej pory wszystko ładnie działa. Drzwi z tyłu w GT mają krańcówki.Wystarczy sprawdzić czy zapala się lampka jak otwierasz tył. Jak tak to wpinasz się tylko w przednie drzwi pod krańcówkę i jest wszystko ok. Tak najłatwiej.
Jeszcze tylko klapę bagażnika trzeba spiąć pod całość bo w większości ma tylko spięte oświetlenie bagażnika więc trzeba puścić dodatkowe kable żeby nawet przy otwarciu bagażnika alarm się wzbudzał.
Ja muszę jeszcze spiąć oświetlenie wnętrza z alarmem (brak jak zwykle czasu) żeby podczas otwarcia się samochodu zapalała się lampka wewnątrz. Dobre w nocy

Znlazłem cały przekaźnik od Meganki który tak steruje centralem. Po włożeniu kluczyka do stacyjki światło od razu gaśnie.