Zakleszczył mi się bieg!!!!!! Mk3

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

jig1981
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: pn lut 07, 2005 02:22
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Zakleszczył mi się bieg!!!!!! Mk3

Post autor: jig1981 » czw gru 29, 2005 02:41

Witam!!!Mam problem z biegami w moim mk3 1.8. Mianowicie po gwałtownej zmianie z 2 na 3 nie mogę wyjąć trzeciego biegu ani na zapalonym silniku ani na zgaszonym, ma ktoś jakieś pomysły???Tylko błagam nie mówcie mi że to skrzynia!!! :grrr:



Awatar użytkownika
mat.i.tom
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 236
Rejestracja: śr sie 18, 2004 21:40
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: mat.i.tom » czw gru 29, 2005 10:33

spróbuj poruszac wodzikami w różnym kierunku moze to cos da jesli nie to skrzynia na stół


http://www.vwmk1-garage.pl

Użytkownik vwgolf.pl nr 19 Dołączył: Sro Sie 18, 2004 9:40 pm


3x Golf 1 GL
1x Rabbit L
1x Golf 2 CL BB
1x Golf 2 GTD Special
1x Golf 3 Otmar Alt 1 z 1000

jig1981
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: pn lut 07, 2005 02:22
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: jig1981 » czw gru 29, 2005 16:35

Dziwna sprawa!!bieg się zakleszczył ale mogę normalnie ruszyć i jechać tyle tylko że mam skromny wybór z biegami bo tylko trzeci :) Chyba to jednak nie bedzie skrzynka, może faktycznie te wodziki??



barca90
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 242
Rejestracja: sob lis 26, 2005 11:46
Lokalizacja: Beskidy
Kontakt:

Post autor: barca90 » czw gru 29, 2005 17:01

A jak zgazisz i potem odpalisz to idzie zmienić bieg? Bo jak tak to słyszałem o czymś takim i winny był docisk.



jig1981
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: pn lut 07, 2005 02:22
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: jig1981 » czw gru 29, 2005 19:10

barca90 pisze:A jak zgazisz i potem odpalisz to idzie zmienić bieg? Bo jak tak to słyszałem o czymś takim i winny był docisk.


Niestety nawet jak zgaszę silnik i ponownie zapalę, lub na zgaszonym silniku nie ma żadnej różnicy. Po prostu nie mogę lewarkiem wyrzucić na luz, siedzi na trójce jak przyspawany. Co śmieszniejsze to mogę normalnie uzytkować autko tyle tylko że mam jedyie trzeci bieg do dyspozycji:)



RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » pt gru 30, 2005 07:06

jig1981 pisze: Niestety nawet jak zgaszę silnik i ponownie zapalę, lub na zgaszonym silniku nie ma żadnej różnicy. Po prostu nie mogę lewarkiem wyrzucić na luz, siedzi na trójce jak przyspawany. Co śmieszniejsze to mogę normalnie uzytkować autko tyle tylko że mam jedyie trzeci bieg do dyspozycji:)
może zerknij pod maskę i tam gdzie schodzą ci się linki czy jak to nazwac prowadnice
od lewarka przy samej skrzyni to czy nie są one luźne,
może odłącz te przewody i poruszaj tymi "popychaczami" czy biegi jakies inne wchodzą, kiedyś miałem tylko 3 i 5 i nic więcej jakoś na tych popychaczach było luźno i wszystkie biegi
mi się poprzestawiały...



jig1981
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: pn lut 07, 2005 02:22
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: jig1981 » sob sty 07, 2006 00:23

Ja to mam szczęście jak coś się dzieje z moim golfikiem to wychodzi zawsze najgorsza opcja :grrr: . Z prowadnicami od lewarka do skrzynki było wszystko ok ale nie da rady ruszyć końcówką wybieraka przy samej skrzyni, więc wywaiłem skrzynkę i myślę co tam mogło paść możę jakieś pomysły macie ????



Tomasz Żaguń
Forum Master
Forum Master
Posty: 1550
Rejestracja: ndz paź 03, 2004 22:53
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Tomasz Żaguń » sob sty 07, 2006 03:39

Sprubój zatakować najpierw wybierak a jak on będzie ok no to amen



jig1981
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: pn lut 07, 2005 02:22
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: jig1981 » pt sty 13, 2006 01:15

Tomasz Żaguń pisze:Sprubój zatakować najpierw wybierak a jak on będzie ok no to amen


Wybirak okazał się w porządku.Niestety musiałem rozebrać cała skrzybkę bo okazało się że padł synchronizator:(((((Cena 160 zł - tylko oryginał bo podróbki wyglądają żałośnie.Do tego uszczelki plus jakieś śuby parę spineczyli części tak ok230zł + robota (znajomy mechanior wziął za samo zrobienie 250zł sam ją wywalałem).

P.S. myślałem nad druga skrzynią ale ceny to szok 500 -1000zł i nie wiesz co kupujesz.

Kur.. czy ja zawsze muszę mieć ekstremalne awarie??nie może się chociaż jedna trafić małokosztowna?? zawsze tylko najdroższa i najgorsza opcja:((((



Tomasz Żaguń
Forum Master
Forum Master
Posty: 1550
Rejestracja: ndz paź 03, 2004 22:53
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Tomasz Żaguń » pt sty 13, 2006 01:25

No to dobry jesteś jak zrobiłes skrzynkę .Pozdrawiam



jig1981
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: pn lut 07, 2005 02:22
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: jig1981 » sob sty 14, 2006 00:50

Tomasz Żaguń pisze:No to dobry jesteś jak zrobiłes skrzynkę .Pozdrawiam

Aż tak dobry to nie jestem bo sam bym nie dał rady, ale w serwisie wydrukowali mi wszystkie schematy i z pomocą kolegi, który naprawiał kiedyś skrzynki w maluchu udało się poskaładać:)))))



Awatar użytkownika
boberro
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 129
Rejestracja: wt gru 20, 2005 20:30
Lokalizacja: WROCŁAW/BRZEG
Kontakt:

Post autor: boberro » sob sty 14, 2006 01:06

poczekaj przyjdzie czas na te drobne......żartowałem :majkel:


"KTO PŁACI MAŁO TEN MA NA BIAŁO"

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 343 gości