uszczelniacz trzonka zaworu

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
hard87
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 318
Rejestracja: sob lis 21, 2009 21:00
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

uszczelniacz trzonka zaworu

Post autor: hard87 » śr mar 24, 2010 22:17

koledzy kurde kupiłem uszczalniacze trzonka zaworu 8 szt i na paragonie pisze ze to sa do wersji GTI/VR6 a ja mam 1.6 75KM podejdzie to oraz uszczelka miski olejowej na paragonie VW 1.3/1.4 jak myslicie



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14139
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » śr mar 24, 2010 22:23

Często jest tak,że jedna część pasuje do kilku silników...
Podejrzewam,że jak dobrze wytłumaczyłeś sprzedawcy,to dał Ci to co potrzeba,a na paragonie wyskoczyło tak,bo ktoś wprowadził ten nr.towaru pod inny silnik :bigok:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

K@mil_mk3
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 447
Rejestracja: sob lut 23, 2008 00:51
Lokalizacja: Warmia i Mazury NO/NNI/NDZ/NOS/NIL
Kontakt:

Post autor: K@mil_mk3 » śr mar 24, 2010 22:25

hard87 pisze:uszczalniacze trzonka zaworu 8 szt
sa takie same do silników 8v i do 16v tylko ze w 16 jest ich wiecej ;p w etce nie ma numerów oddzielnych do kazdego silnika oddzielnie x) wiec beda dobre :d


"Miałem kiedyś ja malucha lecz przesiadlem z niego sie... teraz Golfiem 3 śmigam"

Awatar użytkownika
hard87
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 318
Rejestracja: sob lis 21, 2009 21:00
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: hard87 » śr mar 24, 2010 22:26

no wiesz podałem mu jakie potrzebuje uszczelki i do jakiego silnika a na paragonie pisze co innego ale myslisz ze bedzie pasowac



bogib184
Forum Master
Forum Master
Posty: 1441
Rejestracja: czw gru 31, 2009 17:50
Lokalizacja: Pułtusk/Maków Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: bogib184 » śr mar 24, 2010 22:40

Jeżeli wytłumaczyłeś, co potrzebujesz i otrzymałeś towar to jaka różnica co jest napisane na paragonie, jak nie będzie dobre to na podstawie paragonu wymienią, nawet jak sklep by oznaczył uszczelniacze jako bułeczki :grin:



Awatar użytkownika
hard87
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 318
Rejestracja: sob lis 21, 2009 21:00
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: hard87 » śr mar 24, 2010 22:46

rozumiem cie ale ja poto pojechałem prawie 60km a na jutro jestem umowiony z mechanikiem i jest ustalona cena niechce byc dodatkowo na - a u niego czas oczekiwania na remot silnika to prawie 2tyg. bo koles jest dobry i tani i wolałbym to zorbic za jednym zamachem a nie płacic 2x



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14139
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » śr mar 24, 2010 22:47

hard87, sprawdziłem w Etce-uszczelniacze zaworowe są takie same jak w VR6...nawet ten sam nr. mają... :bajer:
Myślę,że reszta też będzie pasować :bigok:

[ Dodano: 24 Mar 2010 21:50 ]
Uszczelka misy olejowej,też ma taki sam numer...śpij spokojnie :bigok:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
hard87
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 318
Rejestracja: sob lis 21, 2009 21:00
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: hard87 » śr mar 24, 2010 22:55

Michaś_1977 jestes pewien na 100% :chytry: bo jak tak piwko ci wisze jak bedzie w okolicach Bytomia woj.śląskie



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » śr mar 24, 2010 23:05

Uszczelniacze mają albo 7 albo 8 mm. Musisz znać dokładne oznaczenie typu silnika oraz jego numer seryjny żeby dobrać po katalogu. Ponieważ kosztują grosze to kup sobie dwa komplety i dogadaj się w sklepie że te niepotrzebne zwrócisz.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
hard87
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 318
Rejestracja: sob lis 21, 2009 21:00
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: hard87 » śr mar 24, 2010 23:08

PAWEŁ ja rozumiema le on mnie oto nie pytal wiec.... chyba sie znal na sprawie wiec...



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » śr mar 24, 2010 23:09

Obrazek


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
hard87
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 318
Rejestracja: sob lis 21, 2009 21:00
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: hard87 » śr mar 24, 2010 23:11

ok podejżalem sobie ale niemam mojego silnika ABU



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » śr mar 24, 2010 23:12

Słuchaj to jest kilka zeta, na 95 procent masz 8 mm ale nie na 100 procent. Chodzi o to że niektóre silniki nawet o tym samym oznaczeniu literowym mogły zależnie od numeru serii mieć 8 albo 7 mm i nie da sie tego stwierdzić patrząc na silnik


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
hard87
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 318
Rejestracja: sob lis 21, 2009 21:00
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: hard87 » śr mar 24, 2010 23:12

bo wszystkie uszczelki dobierałem pod moj silnik 1.6 75KM rocznik 93 wiec wychodzi ze ABU



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 223 gości