Wacajacy tloczek hamulcowy... podcisnienie??

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
herbiasty
Forum Master
Forum Master
Posty: 1287
Rejestracja: ndz mar 23, 2008 00:19
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Wacajacy tloczek hamulcowy... podcisnienie??

Post autor: herbiasty » śr mar 24, 2010 21:48

Witam!!
Ostatnio przeswapowalem do mojego sciro hamulce tylne z MKIV.
Wszystko bylo cudnie az do dzis...
Chcialem zalozyc sobie linki od recznego... sciagnalem przy okazji jeden zacisk.. spuchl mi i niemoglem go wkrecic/wcisnac z powrotem wiec bez jednego klocka hamulcowego pojechalem do kolegi (nie uzywalem hebli tylko biegow).. tam go wkrecilem i wszystko zalozylem na auto podczas pompowania uslyszalem jak cos w srodku w zasisku strzela i wywalilo plyn.
Myslalem ze to oring i kupilem, zestaw naprawczy..
jednak tloczka nie dalo sie wykrecic (obaracal sie i nie wychodzil) tylko go poprostu wyciagnalem..
w srodku zostal mniejszy tloczek, zestaw jakis pierscieni, lozysko i wygiety pierscien saegera.. (pierscien naprostowalem)
Traz tak, po zlozeniu tego z powrotem.. i wcinsnieciu pedalu hamulca tloczek normalnie wychodzi po pompowaniu ale zaraz po puszczeniu pedala schodzi zupelnie do zera i nie utrzymuje pozycji...
trzeba znow kilka razy pompowac zeby zacisnal klocki...

Kolejny problem to to ze po wcisnieciu peadalu na max znow strzelilo jak wczesniej i ten pierscien saegera sezkoczyl :/

nie wiem czy to dobrze poskladalem a 2 to co moze byc przyczyna tego powracajacego tloczka??


RC-Motorsport
https://www.facebook.com/RCmotorsport.Rafal.Cyprys" onclick="window.open(this.href);return false;

Sroka na fejsie:

https://www.facebook.com/Scirocco-53B-b ... 581737776/" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14298
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » śr mar 24, 2010 22:30

Używając hebla zasadniczego,tłoczek powinien utrzymywać pozycję,a służy do tego gwint na popychaczu.Wyciskając tłoczek,mechanizm znajdujący się w nim przesuwa się po gwincie i nie pozwala na cofanie się z powrotem (dlatego chcąc schować tłoczek,trzeba nim kręcić).
Bez urazy,ale musiałeś coś sknocić przy montażu bebechów tłoczka.Musisz tam zaglądnąć jeszcze raz... :bajer:
Może to Ci jakoś pomoże,choć fotki nie są całkiem po kolei
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=177409


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
herbiasty
Forum Master
Forum Master
Posty: 1287
Rejestracja: ndz mar 23, 2008 00:19
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Post autor: herbiasty » śr mar 24, 2010 22:35

dzieki przyjacielu, tak myslalem :)
bo tloczek jak rozebralem to mi sie wysypaly te blaszki i lozysko.. i zlozylem chyba dokladnie na odwrot :)
przynamniej tak logicznie myslac umozliwialem mo slizaganie sie na lozysku z powrotem :)

[ Dodano: 24 Mar 2010 21:47 ]
a ha!! tylko ze te blaszki slonecza sa jaby wypukle.. wypukloscia w ktora strone je zalozyc??


RC-Motorsport
https://www.facebook.com/RCmotorsport.Rafal.Cyprys" onclick="window.open(this.href);return false;

Sroka na fejsie:

https://www.facebook.com/Scirocco-53B-b ... 581737776/" onclick="window.open(this.href);return false;

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 111 gości