Mk [III] - NIE CHCE ZAPALIĆ - HELP POTRZEBNY

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
h2o
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 229
Rejestracja: sob mar 12, 2005 10:34
Lokalizacja: Dolnośląskie

Mk [III] - NIE CHCE ZAPALIĆ - HELP POTRZEBNY

Post autor: h2o » śr gru 28, 2005 23:19

Witam panowie

Dziś po raz pierwszy od zakupu mojego golfa spotkałem się z takim problemem. Mianowicie nie chce zapalić. Stał pod chmurką przez mroźne święta. Dziś na poczatku coś próbował kręcić, ale z czasem to kręcenie ustało i teraz po przekręceniu kluczyka nie ma praktycznie żadnej reakcji. Nie znam się na tym, ale na mój chłopski rozum to chyba AKUMULATOR padł? Co o tym myślicie? Dajcie znać bo nie wiem co mam robić. Tamtej zimy wszystko było OK nawet po najwiekszych mrozach. Dzis normalnie zapaliły sie wszystkie kontrolki. Ta od akumulatora też, tak jak zwykle przed każdym rozruchem silnika, a mimo to nie zapalił.

PS. Podczas kręcenia kluczyka migał mi liczbnik kilometrów i zegarek. Może to jakaś podpowiedź dla was. Może ktoś wie jakie były seryjne aku do golfa III bo ja mam jakiś START albo STAR - cos w tym stylu. Jeżeli to wina aku to może polecicie jakiś dobry?

pozdrawiam i czekam na szybką odpowiedź



Awatar użytkownika
briano
Kozak
Kozak
Posty: 770
Rejestracja: wt gru 28, 2004 14:47
Lokalizacja: Podlaskie
Kontakt:

Re: Mk [III] - NIE CHCE ZAPALIĆ - HELP POTRZEBNY

Post autor: briano » śr gru 28, 2005 23:29

h2o pisze:Witam panowie