Rozrząd do Tolka

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Metaliczny
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: śr kwie 08, 2009 21:15
Lokalizacja: Tychy

Rozrząd do Tolka

Post autor: Metaliczny » śr mar 24, 2010 13:29

Witam, chciałbym się Was poradzić odnośnie wymiany rozrządu w Toledo II 1,9 ASV, mianowicie nie wiem na jaki zestaw się zdecydować, a ponieważ zamierzam wymienić również pompę wody, znalazłem coś takiego:
http://www.motoallegro.pl/item937521284 ... f_asv.html
-wznmocniony pasek Contitech CT946 lub Bosch lub Dayco (jeszcze nie wiem czy jest możliwość wyboru,czy wysyłają to, co mają na stanie)
-napinacz i prawdopodobnie wszystkie rolki ruvilla
-pompa nie piszą jakiego producenta

lub
-wzmocniony pasek Conti
-napinacze i rolku SKF
-pompa dolz
http://www.allegro.pl/item913777311_kom ... i_sdi.html

Który zestaw byłby wg was bardziej odpowiedni? Szukałem w necie danych zarówno o SKF jak i ruville, ale ilu użytkowników tyle opinii ;)

Takie same zestawy w serwisach kosztują ok 800 zł, a w hurtowni oryginał znalazłem za 700zł, dlatego też wolę podjechać do serwisu tylko na montaż.



Awatar użytkownika
Jazz_Blue
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 875
Rejestracja: pt lis 07, 2008 21:01
Lokalizacja: BB
Kontakt:

Post autor: Jazz_Blue » śr mar 24, 2010 13:58

I Ruville i SKF może być, pompe wody brałbym Hepu :bigok:



tovdi1
I'm Darek
Posty: 2188
Rejestracja: czw gru 24, 2009 10:58
Lokalizacja: WSC

Post autor: tovdi1 » śr mar 24, 2010 14:01

Jazz_Blue pisze:pompe wody brałbym Hepu
dobrze gada!!!

[ Dodano: 24 Mar 2010 13:02 ]
a o skf tez różne opinie są, ja mam łożyska od niego i jest ok, ale róźnie to bywa



Metaliczny
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: śr kwie 08, 2009 21:15
Lokalizacja: Tychy

Post autor: Metaliczny » czw mar 25, 2010 09:14

Pompa wody raczej dolz albo maxger, co wy na to? :)



tovdi1
I'm Darek
Posty: 2188
Rejestracja: czw gru 24, 2009 10:58
Lokalizacja: WSC

Post autor: tovdi1 » czw mar 25, 2010 10:09

Metaliczny pisze:dolz albo maxger
szczerze, nie słyszałem o takim czymś, ale ostatnio częściej klepię blachę niż naprawiam silniki, więc niech ktoś mądrzejszy się wypowie



Awatar użytkownika
$layer
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 222
Rejestracja: ndz mar 08, 2009 21:12
Lokalizacja: OSTROŁĘKA

Post autor: $layer » czw mar 25, 2010 10:31

Dolza zakładałem pare razy i od wymiany do wymiany niespodzianek nie było. Wybrałbym opcję nr.: 2.



Awatar użytkownika
Chwedor
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 130
Rejestracja: sob mar 10, 2007 16:57
Lokalizacja: Włodawa

Post autor: Chwedor » czw mar 25, 2010 10:42

dobrze chłopaki piszą doltz jest dużo lepszy i nie jest mocno drogi :grin:



Metaliczny
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: śr kwie 08, 2009 21:15
Lokalizacja: Tychy

Post autor: Metaliczny » czw kwie 29, 2010 09:59

Zacisnąłem pośladki i kupiłem komplet rozrządu na miejscu wymiany, suma sumarum 1200 zainwestowane, ale jest spokój no i karte stałego "klijęta" przy okazji :)

Jeszcze mam pytanie, bo zabrałem "stare" części ze sobą i okazało się, że pasek jest prawie nówka Dayco widać bardzo wyraźnie wszystkie nadruki i wytłoczenia numerów; co do rolek i napinaczy to nie jestem na tyle kompetentny żeby określić ich stan (nie mam porównania), ale pompa wody też wygląda na mało śmiganą (łopatki bez śladów zużycia, ale przy kręceniu w ręce dosyć ciężko chodzi, podobnie jak rolki).
Mi już się te części nie przydadzą, ale jakby ktoś chciał, to mogę wysłać fotki i za parę groszy oddać chociaż pasek bo szkoda mi wyrzucać :)



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 288 gości