Strona 1 z 1

Stukanie... Sprężyny czy coś innego??

: śr mar 24, 2010 10:44
autor: bogas88
Witam
mam problem mianowicie przy ruszaniu czy hamowaniu, lub jak np. nacisne gwaltownie gaz albo hamulec to słychać takie jakby urerzenie tąpnięcie czy coś takiego mniej więcej, tak jakby poduszki były wywalone ale wymieniałem wszystkie i są ok. więc co to może być ?? sprężyny czy coś innego bo nie mam pojęcia....????
Proszę o pomoc

: śr mar 24, 2010 12:11
autor: pelsonpnk
sprawdź przeguby wewnętrzne.

: śr mar 24, 2010 19:35
autor: mariusz101082
Sprawdź gumy na wahaczach głównie te duże a najlepiej złap za koło i poszarp w przód i w tył nie do siebie i od siebie w ten sposób sprawdzisz czy masz luz na tych właśnie gumach :bajer:

: wt kwie 13, 2010 10:11
autor: bogas88
mariusz101082 pisze:Sprawdź gumy na wahaczach głównie te duże a najlepiej złap za koło i poszarp w przód i w tył nie do siebie i od siebie w ten sposób sprawdzisz czy masz luz na tych właśnie gumach
gumy wszystkie są ok nie ma na nich luzu itp.
pelsonpnk pisze:sprawdź przeguby wewnętrzne.
jak to mozna najprosciej zrobic??

: wt kwie 13, 2010 12:38
autor: opixx
mam to samo od ponad pół roku.rozbierałem wszystko w zawieszeniu.to raczej coś w skrzyni, może jak kolega pisze przeguby wewnętrzne

: wt kwie 13, 2010 12:50
autor: pelsonpnk
łapiesz za półoś i sprawdzasz czy nie ma luzu między kołem, a skrzynią - szarpiesz w poziomie.

: wt kwie 13, 2010 17:02
autor: Progresywny
Dokręć te sruby z dwóch stron ! Przechodzące przez tuleje :) Miałem bardzo podobnie...
Tutaj masz pokazane na schemacie Mk4, ale tam jest podobnie.
Obrazek

: wt maja 04, 2010 18:52
autor: bogas88
Bolson Tdi pisze:Dokręć te sruby z dwóch stron ! Przechodzące przez tuleje
włśnie miałem sprawdzane i wszystko ok, wię kolejny krok to wymienie przeguby wewnętrzne i mam nadzieje że to rozwiąże mój problem...

: wt maja 04, 2010 19:06
autor: damiano1987
To na bank te śruby co pisze Bolson Tdi, miałem tak w swoim mk2 identyczne objawy przy ruszaniu lub hamowaniu skrzypienie jakby. Pomogło dokręcenie na maksa śrub wahacza zaznaczonych na rysunku kluczem i długą przedłużką. Sprawdź jeszcze raz :grin:

: wt maja 04, 2010 22:36
autor: marcinek84
też te miałem, dokręcanie na maksa nie dało rezultatu najpierw skrzypiało poszło WD-40 to zaczęło stukać. trzeba wziąć podkładkę włożyć i dokręcić. ten 1mm podkładki o dziwo wystarcza. nie pomagają nowe tuleje nawet poliuretan co był na wcisk wkładany

: pt maja 07, 2010 11:14
autor: jaszczur
miałem podobną rzecz w mk3 i wywalone były tuleje wahacza

: sob maja 08, 2010 10:16
autor: bogas88
jaszczur pisze:tuleje wahacza
wymienione więc to nie to, szukam i próbuję dalej, jak tam to wszystko stoi będę pisał

[ Dodano: 17 Maj 2010 08:56 ]
przeguby wszystkie wymienione (i tak musiałem wymienić wiec moge próbowac co dalej) ale dalej jest jak było i mniej więcej tak jak patrone było to jakby w skrzyni był luz zanim sie zbierze tam jakieś trybo co napędza to jest to walnięcie.
mowiono mi że to tarcza sprzegla moze to byc tak czy cos innego raczej??