Strona 1 z 1
jak to sie nazywa?
: wt mar 23, 2010 21:27
autor: pawel1985x
Witam jak dokladnie sie nazywa guma ktora jest okryta plecionka metalowa laczaca wylot spalin z turba (chyba) do dalszej czesci wydechu ?(czarne elastyczne)?oraz moze ktos sie orientuje gdzie mozna kupic uszczelke chlodniczki oleju ?poniewaz szukam po necie i jakos nie moge takiego czegos znalezc czy to moze tylk ow serwisie jest dostepne?
: wt mar 23, 2010 21:35
autor: jhosef
Witam jak dokladnie sie nazywa guma ktora jest okryta plecionka metalowa laczaca wylot spalin z turba (chyba) do dalszej czesci wydechu ?(czarne elastyczne)
Złącze elastyczne
http://moto.allegro.pl/search.php?strin ... &country=1
pawel1985x pisze:?oraz moze ktos sie orientuje gdzie mozna kupic uszczelke chlodniczki oleju
Pewnie ASO bo np w IC widzę tylko uszczelkę obudowy filtra oleju
: wt mar 23, 2010 21:40
autor: pawel1985x
jhosef pisze:Witam jak dokladnie sie nazywa guma ktora jest okryta plecionka metalowa laczaca wylot spalin z turba (chyba) do dalszej czesci wydechu ?(czarne elastyczne)
Złącze elastyczne
http://moto.allegro.pl/search.php?strin ... &country=1
pawel1985x pisze:?oraz moze ktos sie orientuje gdzie mozna kupic uszczelke chlodniczki oleju
Pewnie ASO bo np w IC widzę tylko uszczelkę obudowy filtra oleju
dzieki za nazwe tego zlacza co do uszczelki to widze ze z nia bedzie mega problem a olej cieknie
: wt mar 23, 2010 21:48
autor: jhosef
O którą uszczelkę Ci chodzi, tą do bloku czy te oringi?:
: wt mar 23, 2010 21:52
autor: pawel1985x
raczej o ta z numerem 11 poniewaz olej widac ze ma wycieki od gory chlodnicy oleju ale generalnie jak juz bede sie w to bawil to ta 2 tez chyba warto wymienic profilaktycznie nie orientujesz sie czy to mozna kupic gdzies poza ASO?
: wt mar 23, 2010 21:56
autor: jhosef
11 w ASO to wydatek 9,44 zł, musisz szukać oringu olejoodpornego o rozmiarze 59x5 oraz 71x3,5
: wt mar 23, 2010 22:01
autor: pawel1985x
jhosef pisze:11 w ASO to wydatek 9,44 zł, musisz szukać oringu olejoodpornego o rozmiarze 59x5 oraz 71x3,5
ok dzieki za info coz do ASO mam jakies 50km wiec bede szukal u siebie w zwyklych sklepach motoryzacyjnych uszczelek olejoodpornych moze cos sie znajdzie pounkt dla Ciebie
: śr mar 24, 2010 00:30
autor: majma golf
kolego co do tych uszczelek to robilem to wczoraj i pomijajac fakt odkrecenie tej chlodniczki to gorna uszczelka(ta pod filtrem) to byl problem z znalezieniem identycznie a ori kosztowala 60 zl wiec poprostu doszukalem inna,troszke wezsza jest ale na wysokosc idento wiec nic nie cieknie
a co do dolnej to bez problemu znalazlem w sklepie..koszt gornej 5 zl dolnej 10 zl a widok suchej chlodniczki bezcenny
aha mi przy sciaganiu wezy plyn zdup.....cyl:/ bo przewody sciaglem i tak jakos wyszlo
wiec moze warto i plyn wymienic:)
: śr mar 24, 2010 21:10
autor: pawel1985x
majma golf pisze:kolego co do tych uszczelek to robilem to wczoraj i pomijajac fakt odkrecenie tej chlodniczki to gorna uszczelka(ta pod filtrem) to byl problem z znalezieniem identycznie a ori kosztowala 60 zl wiec poprostu doszukalem inna,troszke wezsza jest ale na wysokosc idento wiec nic nie cieknie
a co do dolnej to bez problemu znalazlem w sklepie..koszt gornej 5 zl dolnej 10 zl a widok suchej chlodniczki bezcenny
aha mi przy sciaganiu wezy plyn zdup.....cyl:/ bo przewody sciaglem i tak jakos wyszlo
wiec moze warto i plyn wymienic:)
okej wiec bede szukal rowniez czegos na taki wzor a jaka jest grubosc tej uszczelki? bo srednice napisal kolega wyzej mam nadzieje ze plyn mi nie ucieknie bo wymieniany pol roku temu.Odkreca sie od spodu klucz chyba 24 tak?
: śr mar 24, 2010 21:49
autor: majma golf
oj o rozmiar uszczelki to zabij mnie ale nie miezylem tego.poprostu wziolem z soba do sklepu chlodniczke i szukalem dopasowujac,ale praktycznie taka sama jak przylozysz do chlodniczki to ma pod palcem wystawac tgak ze jak dokrecisz to bedzie git:) a co do klucza do spodu to 32 ja mialem chyba,,brat lezal to on krecil ja na gorze robilem, jedynie co poradze to sciagnij weze przy chlodnicy(nie przy silniku) i zaslep czyms,a odkrecajac chlodniczke to ktos od gory niech ci przytzyma zeby sie nie obracala dookola i dasz rade no i przy skladaniu przelec olejem uszczelki zeby sie nie zwinely przy zakrecaniu