Immo

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

tedi19791
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: śr mar 17, 2010 20:54
Lokalizacja: Warszawa

Immo

Post autor: tedi19791 » wt mar 23, 2010 12:28

Witam.
Mam problem z kluczykiem do mojego golfa 4 tzn. parę dni temu przestał działać czyli odpala auto na sekundę i auto gaśnie. Świeci się kontrolka od immo. Drugi kluczyk działa prawidłowo.Dodam że posiadam kluczyk bez pilota bo to chyba ważne z tego co poczytałem. Czy można coś z tym zrobić? Słyszałem że posiadając sprawny kluczyk można naprawić drugi. Z góry dzięki za porady.



Shmatan
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6972
Rejestracja: sob sie 01, 2009 22:06
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Shmatan » wt mar 23, 2010 12:48

tedi19791, Jeżeli jeden z kluczyków się ciągle sprawny, a drugi padł, to najprawdopodobniej uszkodzeniu uległa pastylka immo (bo raczej komputer nie rozkodował się "do połowy"). Moim zdaniem musisz:
-kupić nową pastylke immo (do 50zł)
-wyciągnąć pin z zegarów (jeżeli nie masz - do 100zł)
-przypisać od nowa oba klucze (działający, i ten z padniętym immo) (do 50zł).

Fakt że kluczyk jest z pilotem czy bez nie ma tutaj żadnego znaczenia - jedynie rok produkcji golfa (immo2/immo3)



mono_
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 261
Rejestracja: śr wrz 09, 2009 22:48
Lokalizacja: slask
Kontakt:

Post autor: mono_ » wt mar 23, 2010 13:16

idz do kolesia ktory dorabia klucze i powiedz zeby ci dorobił.
na podstawie działajacego kluczyka bedziesz mial kopie i bedzie smigac.
koszt okolo 150 zł na slasku



Awatar użytkownika
owies
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 931
Rejestracja: pn gru 29, 2008 18:28
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: owies » wt mar 23, 2010 13:24

mono_ pisze:koszt okolo 150 zł na slasku
Jeśli chodzi o śląsk i w małopolskę można się dogadać ze mną w takich sprawach (do Warszawy narazie się nie wybieram).
Napewno będzie taniej ;)


Grzana multifunkcja, FIS, Delta 6 + USB w łokciu, Fotochrom z kompasem, Pikowana deska, PDC
ThermoTop E, Xen, Gwint, 312 heble, Thule, mało mocy, dużo rdzy i trochę zadrapań...

Shmatan
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6972
Rejestracja: sob sie 01, 2009 22:06
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Shmatan » wt mar 23, 2010 13:28

mono_, nie da się zrobić kopii immobilizera - żeby zakodować nowy kluczyk zawsze trzeba mieć/wyciągnać pin, i mieć dostęp fizyczny do samochodu.



mono_
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 261
Rejestracja: śr wrz 09, 2009 22:48
Lokalizacja: slask
Kontakt:

Post autor: mono_ » wt mar 23, 2010 13:43

jak sie nie da. mnie w dorabialni kluczy pytali czy mam immo czy nie. w sumie nei jestem pewien ale wydaje mi sie ze da się.



Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » wt mar 23, 2010 14:33

mono_ pisze:jak sie nie da. mnie w dorabialni kluczy pytali czy mam immo czy nie. w sumie nei jestem pewien ale wydaje mi sie ze da się.
piszesz zapewne o golfie III


jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM

tedi19791
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: śr mar 17, 2010 20:54
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tedi19791 » wt mar 23, 2010 21:29

[quote="Shmatan"]tedi19791, Jeżeli jeden z kluczyków się ciągle sprawny, a drugi padł, to najprawdopodobniej uszkodzeniu uległa pastylka immo (bo raczej komputer nie rozkodował się "do połowy"). Moim zdaniem musisz:
-kupić nową pastylke immo (do 50zł)
-wyciągnąć pin z zegarów (jeżeli nie masz - do 100zł)
-przypisać od nowa oba klucze (działający, i ten z padniętym immo) (do 50zł).

Fakt że kluczyk jest z pilotem czy bez nie ma tutaj żadnego znaczenia - jedynie rok produkcji golfa (immo2/immo3)[/quote
Posiadam jeszcze jeden kluczyk taki plastikowy z jakimś kodem zapewne chodzi o to?
Przypisać oba od nowa? Dlaczego oba?
Co to znaczy przypisać? Sposób?Zielony w tym jestem?



Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » wt mar 23, 2010 21:33

tedi19791, masz interfejs i oprogramowanie VAG ??? jeśli nie posiadasz to oddaj do warsztatu


jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM

tedi19791
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: śr mar 17, 2010 20:54
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tedi19791 » wt mar 23, 2010 21:40

Dzięki za porady!!!



Shmatan
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6972
Rejestracja: sob sie 01, 2009 22:06
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Shmatan » wt mar 23, 2010 23:26

tedi19791, bo nie da się "dopisać kluczyka" - programując nowy kluczyk, musisz od nowa zaprogramować stary (ale wszystko leci w jednej kasie). Jeżeli posiadasz kod, to odchodzi Ci jeden z kosztów ;)

mono_, jak nie masz immo to się da... ale mk4 wszystkie miały immo



tedi19791
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: śr mar 17, 2010 20:54
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tedi19791 » śr mar 24, 2010 22:40

Naprawde dzięki. Panowie jesteście wielcy!!! Pozdrowienia.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 96 gości