Co zrobić by pił mniej oleju - POMOCY (MK3-1.9 TDi)
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Ma gadane
- Posty: 209
- Rejestracja: czw cze 23, 2005 19:39
- Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
- Kontakt:
Co zrobić by pił mniej oleju - POMOCY (MK3-1.9 TDi)
Mój MK3 1.9TDi chyba zaczyna wcinać olej, na 8 tys wypił mi ok 2 litry i kopci na biało w czasie jazdy.
Czy sam szlif pierścieni coś da ? Co zrobić by najmniejszym koszem uratować sie trochę, przywiozłem to autko 6 miesięcy temu i cała reszta jest super tylko właśnie z tym olejem mam kłopot.
Proszę o pomoc
Czy sam szlif pierścieni coś da ? Co zrobić by najmniejszym koszem uratować sie trochę, przywiozłem to autko 6 miesięcy temu i cała reszta jest super tylko właśnie z tym olejem mam kłopot.
Proszę o pomoc
Ostatnio zmieniony śr gru 28, 2005 15:15 przez Lennox, łącznie zmieniany 1 raz.
- Michael G60
- Forum Master
- Posty: 1332
- Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
- Lokalizacja: (RBR...)
- Kontakt:
-
- Ma gadane
- Posty: 185
- Rejestracja: sob lis 26, 2005 13:51
- Lokalizacja: Rabka Zdrój
Takie zużycie oleju to nic strasznego. Tylko na dłuższą metę tak nie pojeżdzisz i będzie brał coraz więcej. Kolega przerabiał ten temat. Na początku silniczek brał 1,5 l na 10000 km. Jednak po przejechaniu 30000 km łykał mu już 1 l oleju na 2000.Wymienił uszczelniacze ale to nic nie dało. Następnie zrobił szlif głowicy. Trochę pomogło ale niewiele. Na końcu wymienił pierścienie. Okazało sie ze pierścieni prawie wogóle nie było(były zjechane po 0,5 mm). Ale pomogło. Po wymianie bierze 0,7l oleju na 10000. (tak mówił przynajmniej). To spróbuj wymienić uszczelniacze ale jak nie pomoże to od razu wymieniaj pierścienie.Lepiej wcześniej to zrobić bo może nie trzeba będzie robić szlifu cylindrów. Przy okazji splanuj sobie głowicę. Z naprawą powinieneś sie zmieścić w 600 zł (160 zł komplet pierścieni, 80 uszczelka pod głowice, szlif głowicy do 100 zł, wymiana pierścieni 80 zł, demontaż i montaż silniczka 140 zł.(tyle to kosztowało kolegę wiem bo byłem z nim po odbiór autka)
a jaki masz przebieg???chodzi mi oczywiscie orginalny..moje vento ma 270 na liczniku u łyka jakies 0,2 na wymiane...moze masz juz zajechany silnik!!!powiem ci ze jak przy tym przebiegu cvo mam leje nadal półsyntetyk i jest git...wczoraj wymieniłem swieczki bo tylko jedna była dobra i autko cyka jak nowe z fabryki
ALPINE CDA-7894RB
RAINBOW SAC 465.20
STEG K4.02
RF P3D410
DLS A6
RAINBOW SAC 465.20
STEG K4.02
RF P3D410
DLS A6
To co pisze barca 90, tj. 140 złotych za demontaż i montaż silnika (tj. głowica, pierścienie)to wydaje mi się raczej nierealne, sorki, za 140 zł to z trudem znajdziesz chętnego do wymiany uszczelki pod głowicą. Może za samą wymianę pierścieni, bez demontażu silnika (z kanału, od dołu) to może jeszcze, ale z głowicą koszty polecą w górę znacznie, m.zd. nawet do 300 zł lub więcej. To tylkomoja opinia, ale co wy na to?
MH po przeszczepie bloku - alive&kicking!
-
- Użytkownik
- Posty: 251
- Rejestracja: pn cze 06, 2005 09:16
- Lokalizacja: Lyski - Rybnik
- Kontakt:
Re: Co zrobić by pił mniej oleju - POMOCY (MK3-1.9 TDi)
skoro kopci na bialo to nie masz przypadkiem oleju w plynie chlodniczym?? Jego nie ubywa rowniez???Lennox pisze:Mój MK3 1.9TDi chyba zaczyna wcinać olej, na 8 tys wypił mi ok 2 litry i kopci na biało w czasie jazdy....
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 229 gości