Problem z układem chłodzenia Golf II 1.6
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Problem z układem chłodzenia Golf II 1.6
Witam. Mam problem w golfie.
Początkowo nie miałem ogrzewania w samochodzie ponieważ uszkodził się termostat. Wymieniłem go, a korzystając z okazji ze płynu w układzie nie ma to wymieniłem również pompę wody ponieważ już sie wysłużyła.
Zastanawia mnie teraz czy układ nie jest zapowietrzony (czy może coś innego?)
Po przejechaniu 5 km na zakresie temperatury jest na przedziale 50 %, co mnie niepokoi przewody chłodnicze są bardzo napęczniałe. Gdy na zimnym silniku uzupełnie płyn do odpowiedniej objętości, to na gorącym jest go pod sam korek. Tak więc jak gdzies musze dalej jechac to staje co jakis czas i spuszczam ciśnienie.
Co może z tym wszystkim być ?
PS. Co jest z licznikiem prędkości? Tzn. prędkość jest pokazywane, ale przebieg się zatrzymał. Co robić?
Proszę o pomoc.
Początkowo nie miałem ogrzewania w samochodzie ponieważ uszkodził się termostat. Wymieniłem go, a korzystając z okazji ze płynu w układzie nie ma to wymieniłem również pompę wody ponieważ już sie wysłużyła.
Zastanawia mnie teraz czy układ nie jest zapowietrzony (czy może coś innego?)
Po przejechaniu 5 km na zakresie temperatury jest na przedziale 50 %, co mnie niepokoi przewody chłodnicze są bardzo napęczniałe. Gdy na zimnym silniku uzupełnie płyn do odpowiedniej objętości, to na gorącym jest go pod sam korek. Tak więc jak gdzies musze dalej jechac to staje co jakis czas i spuszczam ciśnienie.
Co może z tym wszystkim być ?
PS. Co jest z licznikiem prędkości? Tzn. prędkość jest pokazywane, ale przebieg się zatrzymał. Co robić?
Proszę o pomoc.
Ostatnio zmieniony pn mar 22, 2010 22:18 przez ochentm, łącznie zmieniany 1 raz.
- stonefree
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4033
- Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
- Lokalizacja: WO
- Kontakt:
TO by wyglądało na normę, połowa skali to 90 stopni.ochentm pisze:Po przejechaniu 5 km na zakresie temperatury jest na przedziale 50 %
Tak też powinno być w normalnym stanie jest ciśnienie około 1,5 bar.ochentm pisze:przewody chłodnicze są bardzo napęczniałe
Ja bym spróbował jeszcze wymienic korek zbiorniczka płynu chłdzącego.ochentm pisze:na gorącym jest go pod sam korek. Tak więc jak gdzies musze dalej jechac to staje co jakis czas i spuszczam ciśnienie.
A co z tym faktem że po rozgrzaniu silnika jest płynu chłodzącego pod sam korek (dosłownie) ? Wcześniej przed wymianą tego wszystkiego było tak, że nie zaleznie czy silnik gorący czy zimny to nieznacznie zmieniał się poziom cieczy, ale teraz to przesada...
Wcześniej miałem taką sytuacje ze mi już rozwaliło przewody wywołane wysokim ciśnieniem. Dlatego teraz jestem na to wyczulony.
A jak do tej pory dziękuje za w/w odpowiedzi.
Wcześniej miałem taką sytuacje ze mi już rozwaliło przewody wywołane wysokim ciśnieniem. Dlatego teraz jestem na to wyczulony.
A jak do tej pory dziękuje za w/w odpowiedzi.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 121 gości