problem z gaźnikiem

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
luther27
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: pn mar 22, 2010 13:29
Lokalizacja: Kłodawa
Kontakt:

problem z gaźnikiem

Post autor: luther27 » pn mar 22, 2010 13:35

Witam. To mój pierwszy post na tym forum więc proszę o wyrozumiałość :)

Kupiłem ostatnio golfa 2 lecz stał od lipca nie ruszany i niestety nie chce odpalić ;/ Pompa paliwa sprawna. Paliwo dochodzi do gaźnika ale tam już nic sie nie dzieje ;/ Czy to problem z całym gaźnikiem czy może są tylko zapchane dysze?? Bardzo prosze o pomoc.



oldstaszek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1128
Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
Lokalizacja: Brzeg
Kontakt:

Re: problem z gaźnikiem

Post autor: oldstaszek » pn mar 22, 2010 13:46

luther27 pisze:Witam. To mój pierwszy post na tym forum więc proszę o wyrozumiałość :)

Kupiłem ostatnio golfa 2 lecz stał od lipca nie ruszany i niestety nie chce odpalić ;/ Pompa paliwa sprawna. Paliwo dochodzi do gaźnika ale tam już nic sie nie dzieje ;/ Czy to problem z całym gaźnikiem czy może są tylko zapchane dysze?? Bardzo prosze o pomoc.
Czyszczenie gaźnika, wykręcenie i oczyszczenie/wymiana(zależnie od stanu) świec, przewody wys. napięcia i kopułka(wewnątrz) do sprawdzenia czy nie ma przebicia.
Tyle na początek i na 3 godz. zajęć.... :pub:


mojego auta jeszcze nie wyprodukowano...

Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: jhosef » pn mar 22, 2010 13:52

A iskra w ogóle jest?



Awatar użytkownika
ace-mati
VWMANIAK
VWMANIAK
Posty: 690
Rejestracja: śr paź 24, 2007 17:33
Lokalizacja: Czarna Białostocka
Kontakt:

Post autor: ace-mati » pn mar 22, 2010 14:31

Tak jak kolega wyżej piszę sprawdź czy w ogóle jest iskra. Gaźnik tak szybko się nie zapycha mój golf po 1,5 roku stania pod chmurką odpalił a wystarczyło tylko wypalić świece.



Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: jhosef » pn mar 22, 2010 14:35

Kopułka aparatu zapłonowego potrafi mocno zawilgotnieć a z przebiciami zbyt mocnymi nie zapali, sprawdź iskrę na głównym przewodzie zapłonowym z cewki, zdejmij kopułkę i zobacz jak wygląda, jeśli jest wilgotna wysuszyć, najlepiej także sam aparat przedmuchać bez wyciągania oczywiście lub po mocnym rozgrzaniu ściągnąć kopułkę i sam wyschnie.



Awatar użytkownika
luther27
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: pn mar 22, 2010 13:29
Lokalizacja: Kłodawa
Kontakt:

Post autor: luther27 » pn mar 22, 2010 16:27

świece są wypalone i iskra idzie. teraz sie z nim troche pobawiłem i sie okazuje że jak sie wleje paliwa w gażnik to odpala od razu ale paliwo nie dochodzi do środka ;/



Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: jhosef » pn mar 22, 2010 16:30

luther27, a jak dolewałeś, do komory pływakowej?



Awatar użytkownika
luther27
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: pn mar 22, 2010 13:29
Lokalizacja: Kłodawa
Kontakt:

Post autor: luther27 » pn mar 22, 2010 16:32

paliwo dochodzi do tego miejsca i dalej nie idzie ;/ Obrazek



Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: jhosef » pn mar 22, 2010 16:51

luther27, Zaworek nie puszcza albo pływak się zawiesił, slbo spróbujesz przepchać sprężonym powietrzem ablo zdejmiesz górę gaźnika - przykręcona na śruby na śrubokręt krzyżak. Najpierw musisz jednak odkręcić śruby trzymające gaźnik - klucz 10, 3 sztuki.



Awatar użytkownika
luther27
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: pn mar 22, 2010 13:29
Lokalizacja: Kłodawa
Kontakt:

Post autor: luther27 » pn mar 22, 2010 16:54

góre już zdjąłem i przedmuchałem przy pływaku lekko powietrze leci jak dmucham



Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: jhosef » pn mar 22, 2010 17:12

luther27, wyjmij iglice zaworka, zobacz czy nie ma zanieczyszczeń, przedmuchaj w drugą stronę, sprawdź czy czegoś nie ma w króćcu węża.



Awatar użytkownika
luther27
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: pn mar 22, 2010 13:29
Lokalizacja: Kłodawa
Kontakt:

Post autor: luther27 » pn mar 22, 2010 17:22

a mógłbym poprosić to tak na obrazku? bo jestem nowicjuszem jeżeli chodzi o te sprawy :grin:



Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: jhosef » pn mar 22, 2010 17:27

nie mam dokładnie fotki z tego gaźnika, zaworek iglicowy jest zamykany przez ramię pływaka przy ośce pływaka. Tu masz fote z innego gaźnika.

Obrazek


Zaworek jest tu widoczny w tym mosiężnej tulejce. W 2e2 jest z grubsza podobnie. Zdejmij pływak z ośki i wyjmij zaworek. Z tego co pamiętam to się da.



Awatar użytkownika
luther27
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: pn mar 22, 2010 13:29
Lokalizacja: Kłodawa
Kontakt:

Post autor: luther27 » pn mar 22, 2010 17:29

no to zaraz posprawdzam i dam znać jak coś się będzie działo :)

[ Dodano: 22 Mar 2010 18:08 ]
gaźnik dostaje paliwo i chodzi ale są dwa nowe problemy;/ po pierwsze: po ok. 5 minutach chodzenia silnika, strasznie sie grzeje. Po drugie: silnik nadal chodzi po wyłączeniu stacyjki. można to jakoś zrobić??



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 129 gości