Dobra rozebrałem cały silniczek, nie ma tam nic do czyszczenia
prąd jest 12 V przy skoku wycieraczki, rozkręciłem silniczek, w środku trochę było syfu przy drążku wchodzącym w tą większą część zalałem tam WD, ale nie bardzo to wszystko pomaga, podpinam na krótko ten silniczek i widzę, że dziwnie pracuje, robi tylko jeden obrót nie wraca, tak jakby jakiś mechanizm w środku się tam ślizgał czy cuś, dostępu tam już nie ma, zanitowane wszystko, a jest gdzieś ustawianie czasu wycieraczki??? może coś się przestawiło w czasie tylko??? może to o to chodzi, skok napięcia jest za krótki i silniczek robi tylko jeden obrót.
Są jakieś pomysły??
[ Dodano: 27 Mar 2010 22:26 ]
Szkoda, że nikt na forum nie zna tematu
za to ja go już poznałem
Używany silniczek na allegro kosztuje koło 40zł, więc tragedii nie ma, ale z czystej ciekawości rozwierciłem nity w mechanizmie obrotowym i znalazłem przyczynę, na kole od spodu znajdują się 2 ścieżki przewodzące impulsy i połączone z takimi blaszkami, u mnie okazało się że jednej blaszki nie ma
a ścieżki przewodzące są przerwane i stąd nieregularna praca podczas jednego impulsu z przekaźnika. Na krótko chodzi wszystko ok, ale prąd jest ciągły jaja zaczynają się przy krótkim impulsie z przekaźnika.
Mam teraz jedno pytanie czy golf III kombi i hatchback mają takie same silniczki, bo znalazłem gościa na allegro ma silniczek za 29zł
tylko z kombi nie wiem czy to będzie jakaś różnica? Ma ktoś info na ten temat??