witam
jak w temacie pytanie odnośnie wskazań miernika a mianowicie jak podłączam miernik na samym aku to pokazuje 13 V, po odpaleniu 13,6V niezależnie od obrotów silnika i od tego czy włączę światła czy np radio to cały czas jest tak samo. kontrolka ładowania działa silnik 1.8 RP. i pytanie czy tak powinno być czy już wymienić szczotki i regulator napięcia bo wyczytałem na forum różne opinie, jedni piszą że powinno być od 13.5V do 14.5V a inni że od 13,9 do 14.5V. czekam na odp. pozdrawiam
Krótkie pytanie o ładowanie alternatora
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Osobiście nie spotkałem się, żeby akumulator dawał równe 13V, najczęściej jakieś 12,5 - 12,7V ale nie wiem jakim miernikiem mierzysz, więc powiedzmy, że jest ok.
Ogólnie przyjęło się, że napięcie ładowania powinno wynosić 14,4V.
Ale jeśli u Ciebie jest 13,6V nawet po załączeniu wszystkich odbiorników to ja na Twoim miejscu zostawiłbym póki co regulator w spokoju. No chyba, że masz trochę wolnej gotówki do wydania to możesz spróbować. Ale na chwilę obecną nie jest źle.
Ogólnie przyjęło się, że napięcie ładowania powinno wynosić 14,4V.
Ale jeśli u Ciebie jest 13,6V nawet po załączeniu wszystkich odbiorników to ja na Twoim miejscu zostawiłbym póki co regulator w spokoju. No chyba, że masz trochę wolnej gotówki do wydania to możesz spróbować. Ale na chwilę obecną nie jest źle.
[img]http://www.symfonia.ovh.org/logo.jpg[/img]
- PAPAYOS
- Gadatliwa bestia
- Posty: 805
- Rejestracja: czw sie 30, 2007 15:04
- Lokalizacja: Zambrów
- Kontakt:
Czyli jest wszystko OK.graba_vw pisze:po odpaleniu 13,6V niezależnie od obrotów silnika i od tego czy włączę światła czy np radio to cały czas jest tak samo
Zostaw to tak jak jest. Wymiana regulatora najprawdopodobniej nic nie zmieni, więc po co wydawać kase...
Pozdrawiam
PAPAYOS
https://www.facebook.com/pages/Cthulhu/369766173200313
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 99 gości