Strona 1 z 1
Czujnik temperatury płynu chłodniczego
: sob mar 20, 2010 22:28
autor: blm
Witam!
Jeśli w VAG-COM w czasie 30 minutowej jazdy po mieście temperatura nie przekroczyła 75°C, a na liczniku cały czas było równo 90°C to czujnik jest walnięty, tak?
Drugie pytanie.. czy może to spowodować zwiększenie spalania?
: sob mar 20, 2010 22:35
autor: Qto
blm pisze:temperatura nie przekroczyła 75°C, a na liczniku cały czas było równo 90°C
zegary pokazują 90 stopni w zakresie 75-107, albo bardzo podobnie. Na vagu można sprawdzić temperaturę na sterowniku i na zegarach, należy je porównać.
blm pisze:czy może to spowodować zwiększenie spalania?
tak
: sob mar 20, 2010 23:18
autor: blm
Qto pisze:Na vagu można sprawdzić temperaturę na sterowniku i na zegarach, należy je porównać.
Jak to zrobić? W grupie 007 są temperatury z komputera.. a gdzie z zegara?
Planuje jutro rano podłączyć komputer i porównać temperaturę płynu z temperaturą otoczenia.
: ndz mar 21, 2010 01:46
autor: Jazz_Blue
blm pisze:
Jak to zrobić? W grupie 007 są temperatury z komputera.. a gdzie z zegara?
Patrzysz na wskazówkę ile pokazuje
: ndz mar 21, 2010 01:49
autor: blm
Jeśli w VAG-COM w czasie 30 minutowej jazdy po mieście temperatura nie przekroczyła 75°C, a na liczniku cały czas było równo 90°C to czujnik jest walnięty, tak?
Nom właśnie tak napisałem/zrobiłem..
Qto pisze:zegary pokazują 90 stopni w zakresie 72-104, albo bardzo podobnie. Na vagu można sprawdzić temperaturę na sterowniku i na zegarach, należy je porównać.
Qto troszkę mnie zakręcił ;]
: ndz mar 21, 2010 02:22
autor: Jazz_Blue
Qto miał racje z tym przedziałem, więc na razie jeszcze bym się wstrzymał ze stwierdzeniem, że czujnik padnięty...
: ndz mar 21, 2010 11:24
autor: blm
No ale po ponad 30 minutowej jeździe w mieście, przy temperaturze 10°C to trochę dziwne.. gdzie wskazówka na zegarze była na 90°C cały czas. Samochód zaczął ostatnio troszkę więcej palić.
: ndz mar 21, 2010 12:04
autor: Oli
blm, weź z rana podłącz vaga w 7 grupie zobaczysz czy wszystkie temp są identyczne, temp paliwa, temp płynu chłodzącego i temp powietrza jeżeli temp płynu będzie bardzo odbiegała od pozostałych będziesz miał odpowiedź
: ndz mar 21, 2010 13:00
autor: Qto
blm pisze:W grupie 007 są temperatury z komputera.. a gdzie z zegara?
17 instruments ->>> bloki pomiarowe ->>> grupa 003
: ndz mar 21, 2010 16:54
autor: blm
Qto pisze:17 instruments ->>> bloki pomiarowe ->>> grupa 003
Niby znalazłem.. ale tutaj jest tak samo jak grupie 007 silnika.. identyczna wartość..
jedyne co rano było zanim odpaliłem to:
Engine->007
- 15,3 - powietrze
- 15,3 - paliwo
- 18,0 - płyn chłodzący
Instruments->003
- 14,0
Obstawiam na walnięty czujnik.. wymieniam..
[ Dodano: 25 Mar 2010 13:56 ]
Pytanie odnośnie tego czujnika temperatury: 059919501 - dual temperature sender
Są dwie wersje: 059919501 i 059919501A, czym się różnią.. poza kolorem bo jedna jest zielona.
Drugie pytanie gdzie jest odczytywana temperatura pokazywana na zegarach? Bo rozumiem, że temperatura z zegarów i komputera pochodzi z dwóch różnych miejsc? Ten czujnik jest "podwójny" czyli tak jak by dwa czujniki w jednym tak? Jedno wyjście na komputer, a drugie na licznik?